(oké, daar was ik te lui voor) en ik was ook te lui om me dan weer aan te stellen als hij kort stond
Maar ik was niet te lui om vanochtend naar het strand te fietsen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(oké, daar was ik te lui voor) en ik was ook te lui om me dan weer aan te stellen als hij kort stond

Major loopt echt lekker te ploegen, stoer.
Wordt vast nog wel soepeler 
(En wat heeft Major eigenlijk lange benen!)

. Niet alleen zijn benen zijn groot
, alles is groot, maar dat kan ook niet anders
.
. Met die mooi stoel en volgens mij heeft dr ook nog een tijdje een piano gestaan ofzo...
. Net zoals ik wel eens voor de uitverkoop ga... Dan loop ik bij het uitverkoop gedeelte en ineens sta ik met iets in me handen dat niet in de uitverkoop is
.
Mijn smaak ik vooral grijs (en zwart
)
). Maar nu zit ik gezellig in een oranje met wit truitje
. Het is lente en het weer doet het niet dus gaat ik maar fleurig zijn
.
En ook veel andere fleurige kleurtjes of toch maar een apparte broek met iets saais er dan op en goede schoenen. Ach, het ligt maar net aan mijn bui

)

. Ik zag alleen niet dat het Ashton K.utcher was
. Maar zag wel dat het een persoon was en een man... Je moet gewoon niet zeggen wie je getekend hebt
. Dan kunnen ze niet zeggen dat het niet lijkt ook
.
. De hele tijd in de weg staan.... Oww en mijn bergjes omgooien...
Fenn schreef:Major heeft trouwens wel lange benen, of ten minste in verhouding. Hij is ook lekker slank, zo'n groot paard is meestal wat gezetter.
antoinetje schreef:Nee eigenlijk is het heel onpraktisch, ik denk dat ik hem maar terug ga brengen