LIQUITA schreef:Haai Ate, en is het gelukt om alle spullen te kopen voor je plafonnetje?
ja hoor weer 170 euro lichter geworden hahahahaah
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Haai Ate, en is het gelukt om alle spullen te kopen voor je plafonnetje?
ATE schreef:Ben ik al een paar uur mee bezig.iedereen heel hard duimen morgen voor mij krijg kijkers
een veldt schatje

ATE schreef:iedereen heel hard duimen morgen voor mij krijg kijkers

ATE schreef:tuurlijk wil ik helpen zoeken je zal eens moeten vragen aan wim waar die ate heeft gekocht dat was een echte friese paarden fokker die fokt ook voor de koets van beatrix
xan schreef:ATE schreef:tuurlijk wil ik helpen zoeken je zal eens moeten vragen aan wim waar die ate heeft gekocht dat was een echte friese paarden fokker die fokt ook voor de koets van beatrix
Voor Bea zijn ze natuurlijk ook harstikke duur.![]()
![]()
Zou wel leuk zijn, een paardje van de koningin![]()
![]()

ATE schreef:ja jose en dat zou ik ook willen weer lekker slapen

xan schreef:Ja, we moeten echt nog serieus gaan rondkijken.
Bij Stal Wijdewormer hebben ze op dit moment niets te koop staan. Maar we hebben nog geen haast hoor. Onze planning is na de grote zomervakantie.

xan schreef:Een mooie zwarte gelderlander is waarschijnlijk ook erg mooi![]()
Weer een nieuw idee van mij, weet Anke nog niets van

ATE schreef:ooh jullie zijn niet net als ik als ik iets in hoofd heb heb ik het niet in mijn kont hahahah

ATE schreef:ach al is een paard rood met stippen als het klikt is het goed

xan schreef:Nee hoor, heb ik al gelezen en had al gereageerd ookDie moet de soap nog even lezen denk ik.