schouwse ruiters topic....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie_

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 08:40

Op gewone wedstrijden mag je ook met chaps &jodphurs rijden ... Lachen

Jammer van je proefje Miss Malfoy.

Ik ben doodop. 2 dagen in Maastricht (JIM) gefotografeerd, en dat waren héle lange en zware dagen. Heb echt een slaaptekort, gisteravond ging het even niet meer Tong uitsteken Vandaag hopen dat het goed gaat.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:22

acacia schreef:
nageeflijkheid is meer dan de krul van voren, misschien bedoelde ze het totale plaatje...en misschien inderdaad, gaf ze het als tip mee, want volgens mij is dat de bedoeling van de F-proefjes, toch ? Knipoog

Ja inderdaad, mischien bedoelde ze het meer als tip. Want in de volgende klasse word ik wel beoordeeld op nagevelijkheid. Ja
En de motor was inderdaad niet echt aan nee, en ontspanning was er ook niet echt. Bloos
Nouja niet vreemd, ik was zo verschrikkelijk zenuwachtig. Clown

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 10:24

Jammer dat het niet gelukt is Ciska, maar ehhm, ze kijken dan al wel naar nageeflijkheid, vergeet niet dat F12 gelijk staat aan L1.... en in de B zien ze ook al graag nageeflijke paarden. Maar liever kritiek, dan dat je niet weet waar je aan toe bent toch? En leuk dat ze zo over Michiel praten... michiel en ik, altijd ruzie..Haha!
Zo, weer terug uit Londen, heerlijk weer gehad, hier niet begreep ik. Alleen was de terugweg enorm lang, heel Belgie stond vast, daar was alles nog hardstikke wit.
En weer een aantal erg leuke dingen rijker Haha!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:27

Yavanna schreef:
Jammer dat het niet gelukt is Ciska, maar ehhm, ze kijken dan al wel naar nageeflijkheid, vergeet niet dat F12 gelijk staat aan L1.... en in de B zien ze ook al graag nageeflijke paarden. Maar liever kritiek, dan dat je niet weet waar je aan toe bent toch? En leuk dat ze zo over Michiel praten... michiel en ik, altijd ruzie..Haha!
Zo, weer terug uit Londen, heerlijk weer gehad, hier niet begreep ik. Alleen was de terugweg enorm lang, heel Belgie stond vast, daar was alles nog hardstikke wit.
En weer een aantal erg leuke dingen rijker Haha!

Het was toch altijd zo dat als het je lukt, je een puntje meer was, maar als het niet lukt, je er niet op afgestraft word? Verward
Ruzie? Met Michiel? Hoe kan dat dan? Clown 't is toch zo'n lief en onschuldig paard. Schijnheilig

Ik vond het echt mooi, alles wit. *LOL*

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:43

Leuk Yavanna, was er wat te doen ?

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:44

helloooo!! weet iemand nog oud springmateriaal ofzo??? kwil er thuis nog wat bij, mag gewoon oud zijn als t nog maar bruikbaar is Haha!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 12:18

Ze mogen er geen minpunten op geven geloof ik, maar ze kunnen je er wel lager op beoordelen.
En michiel en ik.. hihi, ik vind het echt geen leuk paard,hij is wel mooi, maar leuk, nope. Hij heeft een keer bijna mijn dochter voor haar hoofd getrapt, toen ze haar pony uit de wei ging halen, en naar andere paarden is hij gewoon agressief....
Enne Acacia, we zijn met Zeelandia wezen kerstshoppen in Londen, zaterdag ochtend vroeg heen, en gisteravond om half 11 thuis. Was echt geweldig.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:37

Aaah oké.
Anita gaf ook al aan dat ik niet zo beleefd naar 'm moest zijn, ik "mag 'm de stal door schoppen als hij zo vervelend doet."

Maar ik neem wat Anita zegt niet te letterlijk. Mag niet van Carla en Jolanda. Clown
Ik moet af en toe wel lachen, want michiel heeft eigenlijk 5 eigenaren, die het allemaal het beste menen te weten. Huilen van het lachen

Afijn ik kijk gewoon wat er voor mij werkt, en doe lekker m'n eigen ding. Lachen

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:42

haha ik wil echt michiel zn eigenaar niet zijn!! eigenwijs stuk vrete.. maar ik kan m wel met touwtje naar de wei brengen ipv die achterlijke hengstekettingen hihi!

hij is gewoon teveel verwend en heeft geen respect Lachen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:44

Jow schreef:
haha ik wil echt michiel zn eigenaar niet zijn!! eigenwijs stuk vrete.. maar ik kan m wel met touwtje naar de wei brengen ipv die achterlijke hengstekettingen hihi!

hij is gewoon teveel verwend en heeft geen respect Lachen

Kun je nagaan, van de zomer moest ik het steeds met hoofdstel doen als ik 'm na het rijden terug wou zetten. Clown
Maar vooruit, ik ben liever lui dan plat. Vork

Hij wil ook echt dominant over je zijn. Hij heeft ook zo'n spelletje met aansingelen, dan probeert hij heel bewust op je tenen te gaan staan. Pure dominantie. Wil ook NH met hem gaan doen, maar moet me eerst door die engelstalige dvd worstelen.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 09:57

ik heb mn eigen NH wat bij michiel werkt dus dat weet hij dan meestal wel Tong uitsteken

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:46

Jow schreef:
ik heb mn eigen NH wat bij michiel werkt dus dat weet hij dan meestal wel Tong uitsteken

Huilen van het lachen

Bleh heb nu pauze en dan school. Maar ben gelukkig om 1 uur al weer klaar, dan snel naar verjaardag van m'n oma.
We hebben zoiets leuks verzonnen, ik vertel het nog wel. Haha!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 07:40

Verdorie, zo vlak voor de showblokken staat Ro op 2 weken stalrust... waarschijnlijk na 3 jaar zonder problemen zijn artrose weer terug... dus is zo'n belgische dame van de praktijk van Jos wezen kijken en over 2 weken weer... maar grote twijfel van deze kant...

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:30

Yavanna schreef:
Verdorie, zo vlak voor de showblokken staat Ro op 2 weken stalrust... waarschijnlijk na 3 jaar zonder problemen zijn artrose weer terug... dus is zo'n belgische dame van de praktijk van Jos wezen kijken en over 2 weken weer... maar grote twijfel van deze kant...

Twijfel over de Belgische mevrouw?
oliebol zeg, ik hoop dat het allemaal meevalt, waarom twijfel je ?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:37

Maris,
Dat is mooi kl*te, zeg maar, wordt wel op de valreep dan.........
Jullie doen toch een 8 tal of zoiets?
Afwachten maar.....

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:12

is die nieuwe geweest maris? of gerlinde? hopen dat t allemaal meevalt.. artrose valt wel te behandelen..

ik heb zondag gesprongen *trots*! kwas 2e en prijsuitreiking was in handicap en toen werd ik 5e!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 19:45

Volgens mij Gerlinde, maar ik ga wel een second opinion vragen Ik vraag me nl af waarom er nog foto's gemaakt moeten worden en zijn been verdoofd moet worden om dezelfde uitslag te krijgen die we ook zonder deze dingen krijgen.
Dus ik ga voor een second opinion.. mijn gevoel zegt niet gelijk klakkeloos op iemands raad afgaan.. maar eerst meerdere bronnen raadplegen. En niet dat ik Jos niet vertrouw, maar mijn gevoel zegt me verder te kijken....

Enne Marion, denk niet dat het showblok doorgaat.. maar je weet het niet.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:07

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:31

Wel leuk Tong uitsteken
Jammer dat er geen foto's zijn gemaakt

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 15:15

Zo, net even paraplu-training gedaan met het jonge dier, kun je maar niet vroeg genoeg mee beginnen.
Mamma vond het enger dan de kleine. Haha!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:02

Hahaha, jup als ze klein zijn wennen ze overal makkelijker aan hé?

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 11:04

Leuk om te doen,hé Joyce.Maar zo te horen heeft moeders ook een plu-training nodig Vork
Ga je ook nog wat met plastic tassen doen en een groot zeil e.d.?

Spirit vond er geen bal aan.
Die heeft er van de zomer kennis meegemaakt Clown

Afbeelding
hmm,lekker hapje

Afbeelding
boven z'n hoofd vond ie echt niet leuk,verder dan zo kwam het niet zonder weg te lopen
Hier had ie een witte mond van de wormenkuur Vingers aflikken

Afbeelding
vastpakken en wegsmijten..

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 11:59

Haha!
Berdien, mijn jongste Shire, heeft pas meegedaan aan de schriktraining in Duitsland. Reportage staat in de nieuwste "Ros", van dec/ jan.
Ik vind het wel grappig hoor en de mensen van de training zeggen ook altijd dat ze de ménsen deze training geven, niet de paarden. Knipoog

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:56

Ja heel leuk om te doen, pas geleden had ik een oude deken languit neergelegd, eerst stond ze te snorken, maar later begon ze er mee te stoeien en nog even later lag ze er languit bovenop te rollen.

Miss_Malfoy schreef:
Hahaha, jup als ze klein zijn wennen ze overal makkelijker aan hé?

Ja idd Miss malfoy, ze heeft nu echt een leeftijd dat het wel spannend vind maar dat ze toch nieuwschierig genoeg is om te komen kijken!
En ook oud genoeg om het zich later nog te herninneren.
Dus ik neem het ervan.
Oud zeil heb ik en ga ik eerstdaags eens proberen.

Leuke foto's Marei!!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:58

acacia schreef:
Haha!
Berdien, mijn jongste Shire, heeft pas meegedaan aan de schriktraining in Duitsland. Reportage staat in de nieuwste "Ros", van dec/ jan.
Ik vind het wel grappig hoor en de mensen van de training zeggen ook altijd dat ze de ménsen deze training geven, niet de paarden. Knipoog

Dat is ook zo!
Dat vind ik ook altijd met hondenschool, de baasjes hebben het meestal harder nodig dan de honden. Haha!