Jammer van je proefje Miss Malfoy.
Ik ben doodop. 2 dagen in Maastricht (JIM) gefotografeerd, en dat waren héle lange en zware dagen. Heb echt een slaaptekort, gisteravond ging het even niet meer

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
acacia schreef:nageeflijkheid is meer dan de krul van voren, misschien bedoelde ze het totale plaatje...en misschien inderdaad, gaf ze het als tip mee, want volgens mij is dat de bedoeling van de F-proefjes, toch ?
Yavanna schreef:Jammer dat het niet gelukt is Ciska, maar ehhm, ze kijken dan al wel naar nageeflijkheid, vergeet niet dat F12 gelijk staat aan L1.... en in de B zien ze ook al graag nageeflijke paarden. Maar liever kritiek, dan dat je niet weet waar je aan toe bent toch? En leuk dat ze zo over Michiel praten... michiel en ik, altijd ruzie..
Zo, weer terug uit Londen, heerlijk weer gehad, hier niet begreep ik. Alleen was de terugweg enorm lang, heel Belgie stond vast, daar was alles nog hardstikke wit.
En weer een aantal erg leuke dingen rijker
Jow schreef:haha ik wil echt michiel zn eigenaar niet zijn!! eigenwijs stuk vrete.. maar ik kan m wel met touwtje naar de wei brengen ipv die achterlijke hengstekettingen hihi!
hij is gewoon teveel verwend en heeft geen respect
Jow schreef:ik heb mn eigen NH wat bij michiel werkt dus dat weet hij dan meestal wel
Yavanna schreef:Verdorie, zo vlak voor de showblokken staat Ro op 2 weken stalrust... waarschijnlijk na 3 jaar zonder problemen zijn artrose weer terug... dus is zo'n belgische dame van de praktijk van Jos wezen kijken en over 2 weken weer... maar grote twijfel van deze kant...
Miss_Malfoy schreef:Hahaha, jup als ze klein zijn wennen ze overal makkelijker aan hé?
acacia schreef:![]()
Berdien, mijn jongste Shire, heeft pas meegedaan aan de schriktraining in Duitsland. Reportage staat in de nieuwste "Ros", van dec/ jan.
Ik vind het wel grappig hoor en de mensen van de training zeggen ook altijd dat ze de ménsen deze training geven, niet de paarden.