Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Die staat achteraan 

Astor schreef:Zo bijna alles is klaar voor morgen want dan ga ik namelijk op vakantie! Lekker snowboarden in Oostenrijk![]()
Hoef alleen nog maar mijn tas in te pakken met spullen voor de reis en voor de rest heb ik alles al!
Ik denk dat dit 1 van mijn laatste berichtje wordt, want ik moet zo werken van 5 tot sluit, en ik kom dus zowieso vanaaf niet meer online.
Misschien dat ik morgen vroeg in de ochtend nog een berichtje plaatst maar dan is de helft toch werken of naar school haha.
Nou als ik jullie niet meer spreek, jullie ook nog een fijne vakantie ( als je vakantie hebt ) en anders veel plezier met wat jullie ook gaan doen en niet teveel praten hier he!!

Astor schreef:Zo bijna alles is klaar voor morgen want dan ga ik namelijk op vakantie! Lekker snowboarden in Oostenrijk![]()
Hoef alleen nog maar mijn tas in te pakken met spullen voor de reis en voor de rest heb ik alles al!
Ik denk dat dit 1 van mijn laatste berichtje wordt, want ik moet zo werken van 5 tot sluit, en ik kom dus zowieso vanaaf niet meer online.
Misschien dat ik morgen vroeg in de ochtend nog een berichtje plaatst maar dan is de helft toch werken of naar school haha.
Nou als ik jullie niet meer spreek, jullie ook nog een fijne vakantie ( als je vakantie hebt ) en anders veel plezier met wat jullie ook gaan doen en niet teveel praten hier he!!

) naar de pl. chirurg. Die raadde me het zelfs aan om te doen,
Maaikeee schreef:Veel pleizerr Mell!![]()
Ik heb ook een nieuwtje..mijn moedervlek wordt weggehaald!
Zat er al tijdje over na te denken, besloot toch maar eens te vragen aan de plastische chirurg,
dus vandaag(na 1 uur uitloop) naar de pl. chirurg. Die raadde me het zelfs aan om te doen,
aangezien het er al sinds me geboorte zit en er daarom een kansje is dat het kwaaddaardig is.
Dus, 4 april wordt het weggesneden en daarna ook onderzocht of het niet kwaadaardig is.
Hou er wel een littekentje aan over, maar met de jaren zal dat minder worden!
Duss, ik word een hele andere maaike!

Melanieetjuh schreef:@ Melissa en Kirsten!
Noortje en ik hebben wat leuks bedacht, waarbij we júllie graag bij willen hebben!
Het lijkt ons een super leuk idee!
Voor vragen enz stuur even een PM!
Maaikeee schreef:Veel pleizerr Mell!![]()
Ik heb ook een nieuwtje..mijn moedervlek wordt weggehaald!
Zat er al tijdje over na te denken, besloot toch maar eens te vragen aan de plastische chirurg,
dus vandaag(na 1 uur uitloop) naar de pl. chirurg. Die raadde me het zelfs aan om te doen,
aangezien het er al sinds me geboorte zit en er daarom een kansje is dat het kwaaddaardig is.
Dus, 4 april wordt het weggesneden en daarna ook onderzocht of het niet kwaadaardig is.
Hou er wel een littekentje aan over, maar met de jaren zal dat minder worden!
Duss, ik word een hele andere maaike!
Maaike is maaike niet meer!
Maaike zonder moedervlek en mét beugel!
Iriis_ schreef:Dat was ook het eerste dat ik dacht Liset!![]()
Dan is Maaike, Maaike niet meeer!
Vandaag was wel lachen is het bos, alleen een beetje zandhappen dankzij Lisette :=