ik ga zondag ook weer beginnen heb der ook wel zin in, ik mis het wel, springen is echt wel mijn ding.. en die van rocky ook! maarja, zoals het nu gaat is het ok niet echt su-per! maarja, komt vast wel weer goed, mooi dat het met jou en sauvage ook goed gaat
Met jou en rocky komt het egt ook wel goed. Dat weet iik zeker want als het by my en sauvage in de eerste les al super ging zou dt by jou ook wel zo zyn. want dan concentreer jy je ook beter. Dat iis altyd zo, En dan heb olga ook de volle aand8 voor jou. Dat iis wel beter voor jou en rocky daarom ook wel slim van je dt je tydelijk uit de springles bent gegaan. Niet gemeen bedoeld
nee snap ik ik ben gewoon slim, nee ik weet wel wat ik wil en wat k niet wil het was ook niet echt leuk voor de anderen, want soms moesten hun ook stoppen omdat ik viel. en dan voel ik me ook weer zo banketstaaf! dus nu kunnen hun ook gewoon lekker springen
Ja en jy binnekort ook weer. Haha met het spriingen gaat t by sauvage ook wel goed alleen 40 en 50 cm huppelt ze overheen ze tilt der benen daar niet voor op. Daar kryg iik binnekort ook les iin dan is het om de week dan dres en dan springen. Daar ben iik wel bly mee.
klopt, maarja, ik denk dat ik die privé les wil houden en ook gewoon ik de loop van tijd weer op dinsdag mee wil rijden, want dan heb ik toch van allebij wat! want anders vind ie het weer extreeem leuk, als je het een hele tijd niet doet,.
als ik een tijdje niet heb gesprongen krijgt hij er echt té veel zin in, dan is het alleen maar springen springen en snel snel, die word helemaal gek..
Haha sauvaga iis ook geak in t bos was een plas niet zo breed. Ging ze der overheen springen toen iik en ilse in galop waaren. Haha Een X teruch Deed ze dat ook maar diie plas was te breed. Dus plofte ze der midde in. Hahaa dom paardje.
whaha heeeel slim, rocky heeft afentoe ook van die domme actie's, gister heb ik ff wat energie der afgegalopeerd in het bos vond die helemaal het einde!