Maar gelukkig in ieder geval dat je het nu weet, dan kan je er ook wat aan doen, ja toch? Arme Blandootje (al is er toch weinig aan hem te merken? Of wel?). Hopenlijk is snel zijn bloed weer goed.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kie en dan naar het peerdje!
Hellu luitjes ,
Halleluuujaaaaa
Egt ik was zo blij !

Jeej, ik weet alles... Jongens kom maar op...
Ben bietje melig...

spettertjuh schreef:En hoe zit het nu met dat fietsen vanmorgen mutsie??????????????

djinnie schreef:Jeej, ik weet alles... Jongens kom maar op...
![]()
![]()
![]()
Want eh, 3 + 3 + 7, en als ik het zeg is het gewoon goed...![]()
Ben bietje melig...
Oh ja, een tijd terug vroeg iemand foto's van mijn nieuwe aanwinsten.. Hier zijn er wat:
Dit is overigens een Rhacodactylus ciliatus...![]()
En deze muppets (Coleonyx elegans):
wat een knapperds he...
! Maar morgen ochtend komt ie weer terug...
?djinnie schreef:Karin: is luzerne niet eiwitrijk? Is geloof ik zowel eiwitrijk als ruwvoer, dus goed voor darmpjes en zijn bloed... Of heb ik het nu verkeerd? (zou me ook niets verbazen, hahahaha![]()
Maar gelukkig in ieder geval dat je het nu weet, dan kan je er ook wat aan doen, ja toch? Arme Blandootje (al is er toch weinig aan hem te merken? Of wel?). Hopenlijk is snel zijn bloed weer goed.
Xeen schreef:tegen wie heb je het over fietsen kaar?
toffe foto's tamaar

spettertjuh schreef:djinnie schreef:Karin: is luzerne niet eiwitrijk? Is geloof ik zowel eiwitrijk als ruwvoer, dus goed voor darmpjes en zijn bloed... Of heb ik het nu verkeerd? (zou me ook niets verbazen, hahahaha![]()
Mocht uit het onderzoek blijken dat zijn darmen idd niet meer optimaal functioneren dan moet er naar een lange termijnoplossing worden gezocht door idd eiwitrijker te gaan voeren. Voorlopig mag hij een schep muesli exta omdat het gewoon erg opviel dat hij te weinig eiwit in zijn bloed had zitten. Nog even afwachten tot donderdag en dan weten we meer........
Ik ben in ieder geval wel heel blij dat het met Moon nu weer goed gaat.
Hoe is het met champoo eigenlijk? Of heb ik er over heen gelezen?
djinnie schreef:He Fal, wat fijn dat ie morgen ochtend weer terug mag komen... Jippie! Moons vriendje weer thuis...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()