Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:59

Haai, ben net terug van stal, heb de dames even geknuffeld. Vanmorgen half zes geland, mijn zus heeft ons opgehaald, daarna naar huis, even douchen, daarna door naar mijn tante, die was gisteren jarig geweest. Voelde me nog steeds erg fit. Om een uur of 12 even gaan liggen, werd om vier uur wakker, en voelde me echt gebroken. Dus ik ga straks proberen het ritme weer op te pakken (met slaappil), foto's en verslag komen van de week wel. Whakarewarewa/Rotorua zijn we idd geweest (stonk er lekker naar zwavel) maar we hebben nog zoveel meer gezien, en niet alleen qua landschappen, ook heel veel dieren. Het aantal paarden valt er overigens tegen, wat er staat is een enkele pony, en allemaal onder dekens, ze hebben er ook geen stallen, het staat het hele jaar door buiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:04

Hahaha je bent meteen doorgegaan naar je meiden, dacht ik al Clown Je zal ze vast enorm gemist hebben! Hopen dat je snel went aan onze tijdzone!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:08

Haha welkom terug in ons saaie landje. Haha!

Ik zou trouwens ook gelijk door zijn gegaan naar de paardjes hoor (als ik een paar dagen met school ergens naartoe ga heb ik al nachtmerries over alles wat er met Stees kan gebeuren *LOL* ).

Ben heeeeel benieuwd naar 't verslag... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:19

Hahaha ik zou maar nooit meer met school weggaan op vakantie als ik jou was Vork

Lijkt me trouwens een heerlijk leven als paard in NZ, het hele jaar door kan je ze gewoon buiten laten. Als het daar winter is dan is het nog warm voor ons doen Tong uitsteken Ook om er zelf te wonen lijkt het mij echt helemaal te gek, maar wel ver weg van familie en vrienden

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:27

Haha nouja gelukkig heb ik wel een vakantieoppas voor Stees, maar da's wel een dressuurruiter (krijg je van die uitspraken als " Bloos! Ze beweegt d'r rug niet wanneer ze gallopeerd?!" Clown ), ik denk dat ik maar nooit meer op vakantie ga ofzo, ook niet met school... *LOL*

Zou wel leuk zijn warme winters, maar dan blijf ik toch liever in 't koude Nederland bij mensen die ik ken. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:30

Discussie op HPS:
topic over ANKY pads, komt d'r eentje aan "ja kan ik een ANKY pad onder m'n westernzadel doen want ik heb geen geld voor een gewone pad", zegt iemand dat ze dat beter niet kon doen zegt ze "nou dan rij ik wel zonder iets d'r onder". Koe

Heb een lekker bot antwoord achter gelaten, maar als je een goed westernzadel heb gekocht heb je toch ook geld voor een goede pad? Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:38

OMG!!! Wat dom kunnen sommige mensen toch zijn! Echt niet normaal gewoon Gestoord

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:39

Maar die ANKY pads zijn toch ook niet zo heel goedkoop of ligt dat aan mij? Blond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:44

Topic gevonden zo te zien *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:46

Nee, Anky pads zijn duurder dan een goedkopere versie van een westernpad. Die zijn ongeveer 35Euro en een anky pad al gauw 60Euro. Heb het topic idd gevonden Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:50

Haha tsja zo bespaar je geld... Clown
Mss wil ze wel een westernpad als d'r heel groot ANKY op staat? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:01

Tsjonge dat zou wel ontzettend dom zijn als ze het daarom doet Ik ga even kijken of ze al heeft gereageerd Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:04

Zo snel reageren ze daar niet hoor. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:05

Bugger Nagelbijten / Gniffelen Had me juist wel verheugd op weer een HPS rel Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:07

Maak een nieuwe rel? Vorige rel van mij over gecombineerde neusriemen ging ook best lekker. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:13

Hahaha nee, ik ben geen relstarter. Maar als het er eenmaal is dan sta ik alvast klaar Vork Ik kan er echt nog steeds bij, hoe kom je erop om uberhaupt met Anky pad te rijden en als dat niet kan helemaal zonder pad? Boos!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:20

Denk dat een Anky pad duurder is dan een gewone mensendeken die je een paar keer dubbel vouwt.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:31

Volgens mij zijn die van Anky een euro of 50 in de ruitershop, tenminste dat meen ik me te herinneren, de plaatselijke ruitershop heeft ze. Vind die halsters van Anky trouwens wel grappig, maar zo lang Stees d'r hoofd groeit ga ik niet zoveel uitgeven aan een halster.

Ik ga even de spulletjes inpakken voor m'n PTA Engels en voor Stees. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:39

Ik vind eigenlijk alleen de Anky jassen enzo mooi. Maar ik vind het allemaal veels te duur. Ze haalt er meer geld uit door haar naam, veel mensen kopen het omdat er toevallig Anky op staat. Net zoals die pads, eigenlijk niks bijzonders. Ik denk dan ook dat als HH of Divoza eerder was geweest met die pads dat niemand interesse erin zou hebben gehad

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:39

Ik ben stom, ik was m'n woordenboek kwijt.

Ik kan nog een paar minuten bokken voordat ik naar school ga Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:41

Miss_Montana schreef:
Ik denk dan ook dat als HH of Divoza eerder was geweest met die pads dat niemand interesse erin zou hebben gehad

Denk 't ook ja, maar ik heb wel een dekje van HH (ik weiger een westernpad onder m'n longeersingel te doen *LOL* ), die van HH vind ik best fijn, met een goede prijs/kwaliteit verhouding, heb nu ook een HH halster (die van de satin set), en die voldoet ook dus ik ga niet meer betalen voor iets waar ANKY op staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:43

Ik vind die raspberry lijn echt superschattig met die kleurtjes van HH Lovers . Maar idd, waarom meer betalen?

Succes met je PTA!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:45

Haha ja en die raspberry spulletjes staan Stees ook heeeeel leuk. Clown

Vind HH sowieso leuker dan ANKY qua kleurtjes. Bloos

Maarre, ik ga nu maar, ben om 12 uur uit en ga gelijk door naar Stees, tot later! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:49

Ok tot later!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:41

Ik ben weer terug, PTA ging goed en Stees heeft laten zien dat ze stiekem een beetje stoer is, ze heeft een wortel en 2 appels in record tijd opgegeten én ze ging ook laten zien hoe dominant ze stiekem is, ze joeg Bloody telkens weg omdat ze te opdringerig deed.. Nagelbijten / Gniffelen