stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:44

Gelijk heb je hoor Bren! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:46

daarom ben ik ook nog steeds vrijgezel Haha!

die vrijheid...hmmm...zo lekker
neem deze week nou...ik heb echt geen tijd voor een vriendje die dan ook nog energie vreet
ik steek het liever in mijn paard Knipoog

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 22:49

dat vindt ik ook maar ja ik zie wel hoe dit loopt. en hij wilde ook niet dat ik het aan de grote bel ging hangen nu al want we willen elkaar eerst leren kennen enzo en dan zal ik het heus wel vertelen hoor maar niet nu. ik vertel het als het zover is dames/meiden Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:49

naadje24 schreef:
haha en dat heb ik nou bij die jonge meiden van 18 enzo Haha!

Oh daar heb ik t dan weer helemaal niet bij.... whahahahahahaha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 22:51

morgen een heel gesprek met meneer knibbe over bodyguard Verward ze zijn het er niet mee eens dat ik stop met de antibiotica en zelf op onderzoek uit ga, maar ik doe alles in overleg met spoormaker.
en niet dat is niet me vriend zoals jullie zeggen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:54

Zelf op onderzoek uit gaan?????? Slim.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:56

Wat ga je doen dan, Bren?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:57

Dabo schreef:
@Annemiek: nee, ik ben donderdag jarig Haha!

Ah okay jullie lopen al op de feiten vooruit Haha! Dacht al dat ik wat gemist had Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:58

pascha7 schreef:
morgen een heel gesprek met meneer knibbe over bodyguard Verward ze zijn het er niet mee eens dat ik stop met de antibiotica en zelf op onderzoek uit ga, maar ik doe alles in overleg met spoormaker.
en niet dat is niet me vriend zoals jullie zeggen.

kan je dan niet beter gewoon door blijven gaan met de antibiotica en alsnog gewoon doorzoeken?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:59

naadje24 schreef:
AnneOmie schreef:
Hoi Naad Doei!

hoi annemiek Doei!

gaat ie een beetje met je?

Het gaat wisselend. Af en toe komt het even naar boven en daarna gaat het wel weer. Ik moet wel telkens denken aan wat ik vorig jaar rond deze tijd deed enzo... nu was ik waarschijnlijk op stal in de kantine of was ik nou al bij mijn moeder thuis.. weet het niet precies meer. Je denkt constant terug aan een jaar geleden en je wilt op een bepaalde manier eraan vasthouden en niet loslaten net alsof hij dan een beetje terug is... of klinkt het nou raar wat ik zeg Scheve mond Verward

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 23:00

ik heb vanochtend iemand van pavo gebelt.
harme die zij gister waarom geef jebo geen yogert Misselijk
dat was blijven hangen van die voedingsavond toen bij taams. daar zit dus wat is. dusik gebelt en die zijde je moet probio forte geven dat stimuleerd de bacterien in de maag en darm en dat heb hij vanavond gehad en we zijn dus gestopt met de antibiotica heb wel de eerste kuur afgemaakt van 6dagen. maar heb weer 2 nieuwe spuiten gehad tewijl een paard maar 10dagen antibiotica mag hebben stond in de bijsluiter dus een veulen mag GEEN10dagen antibiotica hebben dus ben gewoon gestopt na 6dagen.
en dannu gewoon proberen met bacterien zelf Haha!
en ook allemaal in overleg met EEN dierenarts

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:01

Ja stoppen met antibiotica is echt heeeel erg stom omdat je zo t lichaam recistent maakt en je dus meer schade toe brengt dan door gaan er mee.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:01

naadje24 schreef:
daarom ben ik ook nog steeds vrijgezel Haha!

die vrijheid...hmmm...zo lekker
neem deze week nou...ik heb echt geen tijd voor een vriendje die dan ook nog energie vreet
ik steek het liever in mijn paard Knipoog

Daar ben ik het helemaal mee eens!! Heerlijk dat er niemand loopt te zeiken als je lekker bij je paard bent en lang op stal blijft... dat vind ik echt fijn aan single zijn.. niemand die thuis op je zit te wachten en je kunt doen en laten wat je wilt en geen verantwoording hoeft af te leggen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 23:02

[/quote]

Het gaat wisselend. Af en toe komt het even naar boven en daarna gaat het wel weer. Ik moet wel telkens denken aan wat ik vorig jaar rond deze tijd deed enzo... nu was ik waarschijnlijk op stal in de kantine of was ik nou al bij mijn moeder thuis.. weet het niet precies meer. Je denkt constant terug aan een jaar geleden en je wilt op een bepaalde manier eraan vasthouden en niet loslaten net alsof hij dan een beetje terug is... of klinkt het nou raar wat ik zeg Scheve mond Verward
[/quote]
nee dat klinkt niet raar anky je moet het verwerken hoe je zelf denk dat jehet het best verwerkt Ach gut

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:03

AnneOmie schreef:

Je was nog op stal want je kwam volgens mij pas na half 12 aan en we hebben nog een hele tijd gezeten daar.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 23:04

ShirleyA schreef:
Ja stoppen met antibiotica is echt heeeel erg stom omdat je zo t lichaam recistent maakt en je dus meer schade toe brengt dan door gaan er mee.

een veulen mag geen dubble kuur hebben
en zie totaal geen verbetering dus we gaan verder zoeken. en we doen het allemaal in overleg daarom gaan we morgen ook weer met knibbe/ bouwman rond de tafel zitten

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:04

Zolang je de kuur maar hebt afgemaakt moet dat geen kwaad kunnen Brenda en ik ben het wel met je eens dat het geen goed doet voor zo'n jong veulentje. Antibiotica maakt ook veel goede dingen in je lijf stuk en je darmflora etc. gaan er helemaal van in de war. Er zijn natuurlijk meerdere wegen die naar Rome leiden en uiteindelijk ben ik natuurlijk met Omar zelf ook op onderzoek uitgegaan en van het pad van mijn vorige veearts afgegaan en het heeft Omar alleen maar goed gedaan. Je moet zelf naar je eigen gevoel luisteren maar zorg idd wel dat je goede begeleiding hebt en ga niet zelf dokteren.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:05

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:

Je was nog op stal want je kwam volgens mij pas na half 12 aan en we hebben nog een hele tijd gezeten daar.

Ik ben/was het tijdsbesef helemaal kwijt. Denk idd dat we nog op stal waren. Kwam ik zo laat aan dan Verward

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:05

AnneOmie schreef:

nee hoor helemaal niet raar!!

heel normaal zelfs....

bij alles wat gebeurt in huis bijv de schuur ofzo denk ik aan mijn vader..
als ik praat over auto's of over muziek...alles herrinert mij aan me vader...zo gaat dat al 2 jaar lang..

en nu heb ik dat ook wel met wild rose....dan denk ik hoe het was met donic en hoe ik dat deed...terwijl dit een heel ander paard is en ik haar toch anders benader...

ik hang ook heel erg aan materiele spullen van hun 2......foto's en muziek van mijn vader..

ik denk dat je het juist moet doen om het zo een plekje te geven en rust in jezelf te vinden... Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 23:09

ik doe toch wat ik denk dat goed is voor bo en daar help de dierenarts me gewoon bij. (niet aanvallend bedoeld hoor) want wie kent het veulen nou beter ik en me vader of de dierenarts ??

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:12

AnneOmie schreef:
Neee echt niet raar hoor..
Mijn moeder is al 9 jaar geleden overleden, en nog denk ik toch wel elke dag aan haar.. Kleine dingetjes.. bv als een van mijn plantjes wat dode bladeren krijgt (en dat gebeurt regelmatig hier) dan denk ik vaak dat als mijn moeder hier was, had zie die er allang tussenuitgeplukt voor me! haha
Aan mijn vader denk ik minder, maar die stond 'wat verder weg van me'.

Iedereen verwerkt het op zijn/haar eigen manier, en het is niet meer dan logisch dat je hem zo lang mogelijk wilt 'vasthouden'.. Ach gut

Ik ga slapen! Welterusten mensen! Doei, doei

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:12

pascha7 schreef:
ik doe toch wat ik denk dat goed is voor bo en daar help de dierenarts me gewoon bij. (niet aanvallend bedoeld hoor) want wie kent het veulen nou beter ik en me vader of de dierenarts ??

ben het er wel mee eens dat je het veulen beter kent en ben het er ook mee eens dat je de overschreiding van de antibiotica niet over gaat,maar ik zou toch begeleiding van artsen houden
al ken ik me paard goed,ik heb toch geen medische kennis gestudeerd en vertrouw toch wel enigzins op artsen
als ik een arts zijn voorschrift niet goedkeur dan ga ik voor een second opinion

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:13

pascha7 schreef:

JIj en je pa van de buitenkant een da van de binnenkant Bren, daar heeft een da nou voor gestudeerd!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 23:13

naadje24 schreef:
pascha7 schreef:

ben het er wel mee eens dat je het veulen beter kent en ben het er ook mee eens dat je de overschreiding van de antibiotica niet over gaat,maar ik zou toch begeleiding van artsen houden
al ken ik me paard goed,ik heb toch geen medische kennis gestudeerd en vertrouw toch wel enigzins op artsen
als ik een arts zijn voorschrift niet goedkeur dan ga ik voor een second opinion

doe het ook niet alleen hoor doe ook alles met de dierenarts

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:15

Maar ik heb me laten vertellen dat je 'kennis hebt aan' een da dus die zal je vast wel goed begeleiden... hahahahaha.