Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
naadje24 schreef:haha en dat heb ik nou bij die jonge meiden van 18 enzo
ze zijn het er niet mee eens dat ik stop met de antibiotica en zelf op onderzoek uit ga, maar ik doe alles in overleg met spoormaker.Dabo schreef:@Annemiek: nee, ik ben donderdag jarig
Dacht al dat ik wat gemist had
pascha7 schreef:morgen een heel gesprek met meneer knibbe over bodyguardze zijn het er niet mee eens dat ik stop met de antibiotica en zelf op onderzoek uit ga, maar ik doe alles in overleg met spoormaker.
en niet dat is niet me vriend zoals jullie zeggen.
naadje24 schreef:AnneOmie schreef:Hoi Naad
hoi annemiek![]()
gaat ie een beetje met je?

naadje24 schreef:daarom ben ik ook nog steeds vrijgezel![]()
die vrijheid...hmmm...zo lekker
neem deze week nou...ik heb echt geen tijd voor een vriendje die dan ook nog energie vreet![]()
ik steek het liever in mijn paard

AnneOmie schreef:Het gaat wisselend. Af en toe komt het even naar boven en daarna gaat het wel weer. Ik moet wel telkens denken aan wat ik vorig jaar rond deze tijd deed enzo... nu was ik waarschijnlijk op stal in de kantine of was ik nou al bij mijn moeder thuis.. weet het niet precies meer. Je denkt constant terug aan een jaar geleden en je wilt op een bepaalde manier eraan vasthouden en niet loslaten net alsof hij dan een beetje terug is... of klinkt het nou raar wat ik zeg![]()
ShirleyA schreef:Ja stoppen met antibiotica is echt heeeel erg stom omdat je zo t lichaam recistent maakt en je dus meer schade toe brengt dan door gaan er mee.
ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Het gaat wisselend. Af en toe komt het even naar boven en daarna gaat het wel weer. Ik moet wel telkens denken aan wat ik vorig jaar rond deze tijd deed enzo... nu was ik waarschijnlijk op stal in de kantine of was ik nou al bij mijn moeder thuis.. weet het niet precies meer. Je denkt constant terug aan een jaar geleden en je wilt op een bepaalde manier eraan vasthouden en niet loslaten net alsof hij dan een beetje terug is... of klinkt het nou raar wat ik zeg![]()
Je was nog op stal want je kwam volgens mij pas na half 12 aan en we hebben nog een hele tijd gezeten daar.
AnneOmie schreef:Het gaat wisselend. Af en toe komt het even naar boven en daarna gaat het wel weer. Ik moet wel telkens denken aan wat ik vorig jaar rond deze tijd deed enzo... nu was ik waarschijnlijk op stal in de kantine of was ik nou al bij mijn moeder thuis.. weet het niet precies meer. Je denkt constant terug aan een jaar geleden en je wilt op een bepaalde manier eraan vasthouden en niet loslaten net alsof hij dan een beetje terug is... of klinkt het nou raar wat ik zeg![]()
AnneOmie schreef:Neee echt niet raar hoor..Het gaat wisselend. Af en toe komt het even naar boven en daarna gaat het wel weer. Ik moet wel telkens denken aan wat ik vorig jaar rond deze tijd deed enzo... nu was ik waarschijnlijk op stal in de kantine of was ik nou al bij mijn moeder thuis.. weet het niet precies meer. Je denkt constant terug aan een jaar geleden en je wilt op een bepaalde manier eraan vasthouden en niet loslaten net alsof hij dan een beetje terug is... of klinkt het nou raar wat ik zeg![]()
pascha7 schreef:ik doe toch wat ik denk dat goed is voor bo en daar help de dierenarts me gewoon bij. (niet aanvallend bedoeld hoor) want wie kent het veulen nou beter ik en me vader of de dierenarts ??
pascha7 schreef:ik doe toch wat ik denk dat goed is voor bo en daar help de dierenarts me gewoon bij. (niet aanvallend bedoeld hoor) want wie kent het veulen nou beter ik en me vader of de dierenarts ??
naadje24 schreef:pascha7 schreef:ik doe toch wat ik denk dat goed is voor bo en daar help de dierenarts me gewoon bij. (niet aanvallend bedoeld hoor) want wie kent het veulen nou beter ik en me vader of de dierenarts ??
ben het er wel mee eens dat je het veulen beter kent en ben het er ook mee eens dat je de overschreiding van de antibiotica niet over gaat,maar ik zou toch begeleiding van artsen houden
al ken ik me paard goed,ik heb toch geen medische kennis gestudeerd en vertrouw toch wel enigzins op artsen
als ik een arts zijn voorschrift niet goedkeur dan ga ik voor een second opinion