Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 00:30

Ik weet lekker op wie je moet.. en het is niet rambo of bonte Tong uitsteken
Ik morgen misschien die van sharon rijden, omdat ik nu zelf 2 kneusjes heb Tong uitsteken

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 09:47

Poeh, vroeg uit de veren, zo omkleden, nieuwe telefoon halen en hup naar de manege!, Lachen

xxLotte

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:52

En daar zijn we weer terug van een lekker dagje manege. Vandaag weer de les gekeken van 10 uur wat af en toe wel lachwekkend was. Lekker gepoetst en opgezadeld en gaan rijden.
Het rijden begon lekker, maar op den duur begon Legend te vervelen omdat ik niet consequent genoeg was. Dus aan het einde is M. er even opgegaan en heeft de rem gerepareerd. En gelukkig heb ik binnenkort privéles want ik weet het af en toe echt niet meer. Maar ja ze heeft ook vaak spierpijn, vooral als ze vrijdags gesprongen heeft, maar ja het is niet anders.
Het les geven ging vandaag weer goed. We hadden er eerst 2 en in het volgende half uur maar 1. Dus toen heb ik het er ook mooi van genomen en heb haar laten doorzitten en de hulpen van de galop geleerd en een stukje laten galloperen. Volgens mij ligt dat meisje vannacht nog in haar bed met die glimlach van oor tot oor. Zo leuk om te zien hoe trots ze was.

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:56

haha jawel ik zat wel op rambo:P had lekker geruild. heb echt heel lekker gereden. sjaslique ik zag dat marloes erop ging en toen zette ze al gelijk geen stap meer verkeerd zeg! woh M. kan echt goed rijden heb me ogen uit zitten kijken!

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 19:32

POeh toestraks op hugo gereden.
dat gevoel zo geweldig dat ie op iedere kleine beweging van je reageerd.
Geprobeerd om de slungel recht te houden enzo. en ook in de voltes.

Iedereen lekker gereden?

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:34

Pff het was weer een gezellig dagje. Eerst de les van 10-11 gekeken waar vooral de capriool-pogingen van Bontfire erg grappig waren (sorry Iris Knipoog ). De les begon heel verwachtingsvol met een Paco die zowaar al aan het begin wakker was. Na 20 minuten sjouwde hij heel ingespannen zo stoer als hij maar kon de bak door. Even laten zien wat je in huis hebt he... Cool Pling
Helaas gingen we na 10 minuten keerwendingen om de voorhand draaien, iets wat ik al niet kan, laat staan dat ik het op Paco voor elkaar krijg. Door al dat opsluiten aan de voorkant en het niet voor elkaar krijgen van die voor ons zo moeilijke oefening zet ik zelf de handrem erop. Tsja, en vindt dan het gas maar eens terug. 5 Minuten voor tijd zat het er redelijk op, maar toch erg rot voor Paco.
Volgende week gaan we springen, volgens mij vindt hij dat wel heel leuk. Eens kijken wat voor aparte wij-gooien-ons-over-de-hindernis pogingen eruit komen. Clown

Lesje vandaag ging erg goed. De kindjes deden erg goed hun best. En zeker het laatste kindje wat heel droog op liek's aanwijzingen ging doorzitten en na wat uitleg heel simpel aangallopeerde was prachtig om te zien. Ze stráálde helemaal; ik werd er zelf helemaal vrolijk van. Heerlijk van die kleintjes die nog net niet met hun tong uit hun mond heeel ingespannen een gebroken lijn rijden Vork

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:52

Ik zie me zelf weer zitten op tanja of whitney haha!

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:44

nou ik zou best wel een keer weer op whitney willen leuk me best wel leuk:)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:49

Ja je had gerolen anders zat je op tuuli Lachen
Mensjes ik ben Jarig Haha!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:03

Gefeliciteerd Joyce! En hoe oud ben je nu geworden?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:18

Ja ik ben de tig ingegaan en daar kom ik voorlopig niet meer uit.. ben 20 geworden Tong uitsteken

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:25

Gefeli Joyce! Nog leuke kado's gehad? (naast Gorez natuurlijk!) T is een waardige leeftijd, al voel ik me als 20er ook al heeeel oud Tong uitsteken. Gelukkig kan ik op zaterdag lekker de penny uithangen met sjaslique...dat houdt je jong van geest Knipoog

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:11

Klopt het nou eigenlijk dat die schimmel weer weg gaat? Hoorde er zaterdag wel wat over namelijk.
Ach Djoon ik voel me prima als ik de penny uithang. Haha! En het lesgeven wordt steeds leuker.

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:11

gefeliciteert joyce Party!! Go jij! Go jij!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:36

Dank je wel.. Ik heb nog 2 fotolijstjes gehad, een bruin dekje (met rose biesje) met Gorez erop gestikt.. 10 euro waardebon van drunens ruiterhuis.. van het secretariaat een bad/douche pakketje.. en nog naomi campbell parfum en douchgel

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 08:13

Nou dan heb je naast Gorez nog een hele hop andere leuke cadeaus gehad joh!!
Ook namens mij gefeliciteerd!!!! Ben een beetje laat maarjah...

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 10:57

Afbeelding

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 18:24

hartelijk gefeliciteerd joyce Lachen

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 21:55

sjaslique schreef:
Klopt het nou eigenlijk dat die schimmel weer weg gaat? Hoorde er zaterdag wel wat over namelijk.

Ja toch? Hoorde zoiets tijdens onze les. Omdat er geen kleintjes op kunnen rijden heb ik opgevangen. Misschien dat andere mensen hier meer weten? Ach, áls het waar is is het naar mijn mening wel beter voor het dier: eerst een aantal jaar je buik rond staan eten in de wei. En dan opeens op stal en lessen lopen met soms wel 13 andere paarden. En ik snap dat ie moet wennen en zo, dat moeten alle paardjes die nieuw zijn op de manege. Maar ze maakt nou niet echt een blije indruk. Vriendjes zijn?

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:35

Je zou het ook gewoon aan mij kunnen vragen omdat ik op die schimmel zat en Marloes het er dus waarschijnlijk tegen mij erover had :I Maar goed ...
Hij gaat idd weg omdat er beginners opkunnen door dat gestuiter van haar heel de tijd. Echt zonde want het gaat echt al een stuk beter. En daarbij is het niet zo dat ze er echt niks aan vindt, alleen heel moeilijk om in te buigen etc. Ze is gewoon erg stijf, maar dat is logisch. Op stal doet ze misschien niet zo lief tegen andere paarden maar dat is ook logisch, want op de wei bepalen ze gewoon rangorde onder elkaar en dat doet ze nu natuurlijk ook precies. En als je gewoon de stal open doet en komt knuffelen is het echt een schatje.
Ik vind het in elk geval jammer dat ze weg gaat want had er graag op blijven rijden.

Enneh, Joyce, ik weet het ik ben heel erg laat maar gefeliciteerd alsnog!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:37

Nou ik vraag het hier in het topic omdat er hier mensen zijn die elke dag op de manege zijn ern er dus waarschijnlijk ook meer van zullen weten.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 23:18

Ik heb ook gehoord van marloes dat hij waarschijnlijk weggaat.
Ik vind zelf die schimmel niks aan, beetje chagarijnig doen enzo als ik legend sta op te zadelen.
En de kleur is gewoon niet mijn smaak*
*aangepast

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 23:59

Ik heb er ook niks van gehoord.. maar ze zochten idd een 'pony voor kleine ruiters' en dat is iris idd niet nee.. ach ja ik weet niet hoe die verder is (alleen sjaggie op stal maja)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 00:54

Kunnen ze haar dan niet ruilen tegen die bonte bokker, daar heb ik toch zo'n hekel aan. En ook daar zijn de kleintjes niet veilig op. En ik kan het weten (helaas).
Jammer voor de schimmel want ik denk wel te weten hoe ze nu zal eindigen. Ze moest daar immers weg...

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 01:10

Amarie schreef:
Kunnen ze haar dan niet ruilen tegen die bonte bokker, daar heb ik toch zo'n hekel aan. En ook daar zijn de kleintjes niet veilig op. En ik kan het weten (helaas).
Jammer voor de schimmel want ik denk wel te weten hoe ze nu zal eindigen. Ze moest daar immers weg...

Hoho..je gaat toch niet tegen onze superBontfire stemmen he? Want als hij zo eigenwijs is bij de kindjes (effe zacht uitgedrukt Clown) , dan moeten ze m gewoon wat meer in de lessen eerder op de dag inzetten. (jep... ik verdedig m tot t eind Cool ) Van 10-11 bij Kim (caesar) loopt hij altijd superbraaf. Anyway, ik vind m super Lovers , dus als je m kwijt moet van 12-1...keertje ruilen tegen Paco Schijnheilig ? Knipoog