en nu ben ik er... en dan is er natuurlijk niemand meer nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik ook op een raar tijdstip op bokt ben hoor lekker in mn bedje... met mn laptopje op schoot om me warm te maken hahaha
maareeehh... Clau... vinden die vriendinnetjes van jou dat niet erg dan als ik donderdag samen met tusje jullie kom vervelen met rijden?
ik bedoel.. ik moet natuurlijk wel kei hard "trainen" voor zondag he
Nee joh, ik had het tegen eefje gezegd en die zei ow, gezellig En anders, tsja, um, hoe zullen we dat zeggen ? Balen Als het goed is nemen hun ook een vriend mee ofzo (die de vorige x ook mee was, vet behulpzaam oftewel we konden hem alles laten doen hij had toen ook foto's gemaakt voor ons en de hindernis op en afgebouwd
en ik moet natuurlijk ook keihard trainen, anders word ik nooit zomerkampioen
muwhahahaha... dat topic zat ik toevallig daarnet ook te lezen ja!!!! hihihi.... ik dacht ook meteen aan onze 7-ling veulens van antus hihi.. maar euhm... dit was weer een korte sessie
ik ga even eten afwassen douchen etc misschien dat ik tussendoor nog even kom hahaha
Owja annette, ik weet alweer wat ik gisteren tegen je wilde zeggen Je moet je profiel weer veranderen, want je zit helemaal niet meer in havo-5 en je bent al geslaagd
ben vandaag mn oude mentor weer tegengekomen met werken hij komt bij ons altijd groentepakketjes halen, en ik stond net achter de kassa of ik al zin had om naar school te gaan ?