Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) En ik denk dat Marieke dr pink gereanimeerd moet worden.....of doet ie t weer?Citaat:Nou, ik vind dat de buitenrit prima verlopen is! Alleen beetje jammer van de regen, volgende keer beter! (dan gaan we met zn 4-en he?!)
wanneer gaan we? 

Zal zeker helpen als je de spiertjes ff lekker warm wrijft!
Citaat:Moet dinsdag niet naar Terneuzen, maar gewoon naar Souburg, maar vanaf volgende week wel weer elke week hoor! Dus de laatste 2 keer stage vergezel ik je in de bus!
nee niet de laatste 2 keer hoor bianz. Ik ben al 2 keer daar geweest en ik hoefde maar 4 keer, dus alleen de laatste keer kan je me nog vergezellen 
)
Erg stom, want we hebben het huis in onze gedachten al ingericht en ook passende meubels gekocht.... Daar gaat de Kubus.... Woensdag is onze manager er weer en dan gaan we hem even overspoelen met onze vragen!!
Citaat:Nou, vandaag niet zo'n leuk werkdagje, we kregen te horen dat we misschien niet in het huis kunnen wat eerst de bedoeling was Erg stom, want we hebben het huis in onze gedachten al ingericht en ook passende meubels gekocht.... Daar gaat de Kubus.... Woensdag is onze manager er weer en dan gaan we hem even overspoelen met onze vragen!!
nou das lekkr dan.. Vast een verkeerd berichtje, jullie mogen gwoon in het Kubusje blijven
*waarom laten ze jullie dat nou pas weten na t kopen van de meubels.. stelletje slimmeriken!*Citaat:Alleen op de heenreis wel wat aqua-planning op de weg, vond t best spannend achter t stuur, maar kon de auto gelukkig onder controle houden!
*
Maarja ik had dan ook geen weg-ren-knol op zaterdag...
Maar t was wel een leuke afsluiting van de vakantie... nu is t weer school

*jammer...*
Goed hè! *nu de rest van de week nog.....*
is best wel een werkje.. pff.. )
Altijd blijven lachen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! 
!
, maar voorlopig is hij door de keuring!
)
en dan denk ik... waarom ben ik nou niet eerder aan het plakboek begonnen
) Na al die weken weet ik niet meer precies wanneer we wat hebben gedaan!
Citaat:Wat we maandag na de speurtocht hebben gedaan? We hebben of volg het touw of het dierengeluidenspel gedaan....ik denk trouwens t laatste! (ik zat volgens mij ergens in een voerbak verstopt als kat, kan dat?! ) Na al die weken weet ik niet meer precies wanneer we wat hebben gedaan!
*toen zat je lekkr in de voerbak in de wei <miauw> te roepen.. en net toen wij midden in de wei liepen kwamen er een aantal gekken met zak-lampen door de wei banjeren. Whoesj, alle paarden op hol (we hoorden ze wel, maar we zagen ze niet.. das best een eng gevoel!)
*hoefde niemand alleen
*
(pff wordt nog een hele klus, dat plakboek!)