manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:06

Hmmm jullie hebben nog wel redelijk weer zeg!
Shaar loopt nog steeds kreupel... ik begin me nu echt zorgen te maken! Ze liep vandaag niet slechter als gisteren... maar ook niet beter! De hoefsmid kan pas dinsdag komen....
Ik vind het echt zo balen dat ik niet weet wat het is :S!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:30

Nou Bar, das wel balen van shaar.
Is ze alleen kreupel...geen dik been of wonden of bobbels....?

Nou buitenrit ging super...ahum.....nog pijn in mijn handen en hoe ist met de rest, marieke heb jij nog last van je handen???

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:12

Nou, ik vind dat de buitenrit prima verlopen is! Alleen beetje jammer van de regen, volgende keer beter! (dan gaan we met zn 4-en he?! ) En ik denk dat Marieke dr pink gereanimeerd moet worden.....of doet ie t weer?
Nu ff een avondje lekker chillen, idols kijken en op tijd mn bedje in!

Als ik mn rooster heb, zal ik eens kijken wanneer ik je huisje kom bekijken Nel! En ik vind het natuurlijk ook niet erg om Voice een keertje beweging te geven!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 10:47

Citaat:
Nou, ik vind dat de buitenrit prima verlopen is! Alleen beetje jammer van de regen, volgende keer beter! (dan gaan we met zn 4-en he?! )

wanneer gaan we?

nou ik heb nergens last van hoor *zelfs nie van mn handen* heerlijk gereden
*en mariekje hoe is t met je pinkje? doet ie t al weer?
en nel hoe is het met je rug? heb je daar nog veel last van?
BeterSchap iig voor iedereen die erges last van heeft!

beterschap met Shaar Bar, hopen dat het nix ernstigs is...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 11:19

Nou Nel je hebt je ava hoor
als je liever een andere foto wil hoor ik wel, ok?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:23

Ben net bij Shaar geweest... het ging nu al wel weer wat beter... zeker op het gras is het nu bijna niet meer te zien!
Dinsdag komt de hoefsmid, dus ze krijgt sowiezo tot dan rust... en dan hoor ik wel wat de hoefsmid me ook voor tip geeft...
Maar ik hoop dat het niets ergers is, ben wel opgelucht dat het nu wat beter gaat!
En er is echt niets te vinden aan dr been/schouder...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 14:56

gelukkig maar...
Heel goed Shaar!
*komt strax de hoefsmid, is er helemaal nix meer te zien

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 15:18

zeg Bianz.. moe je dinsdag ook weer werken in terneuzen?
* k moet nl weer naar mn stage

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:24

Ben ik weer ff een paar dagen niet op bokt, mis ik weer alles...

Hoe is het nu met je Thirz? Heeft de Efteling wat afleiding gegeven? En hoe is Sim er nu aan toe?

Gelukkig Bar, dat het al wat beter gaat met Shaar; je moet d'r gewoon even heel goed masseren elke dag Zal zeker helpen als je de spiertjes ff lekker warm wrijft!

Mariekje, leeft je pink idd al? Het was wel een ruige buitenrit hoorde ik van Thirz en Nel, maar goed; kunnen jullie niet zeggen dat je niet kon galopperen hahaha!

Moet dinsdag niet naar Terneuzen, maar gewoon naar Souburg, maar vanaf volgende week wel weer elke week hoor! Dus de laatste 2 keer stage vergezel ik je in de bus!

Was vandaag weer lekker bij de paardjes (gelukkig lekker: het was nog redelijk droog!) en het gaat nu gelukkig weer goed met Nero; hij had donderdag een koliekaanval gehad en tot gisteren verhoging, maar vandaag was 'tie weer helemaal gezond! Niet gereden, omdat hij net weer beter was, maar tijdens het longeren lekker uitgeleefd! En Boris had dus helemaal geen zin om te lopen, vast omdat het toen net ging regenen. Maar met een beetje eten is het zo weer vergeten hahaha; hij is nog steeds de oude!

Nou, ga zo lekker eten en de hele avond op de bank hangen: heerlijk om daar eens de tijd voor te nemen!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:25

Ja thirz, als jij nou even kijkt welke dag je tijd hebt dan zal ik zeggen of ik dan ook kan!
En als je wil rijden dan moet je het gewoon even zeggen, want dat kan eigenlijk altijd wel!

Vandaag heeft laeticia op voice gereden want mn ik heb wel pijn in mn rug.
tja we hebben allemaal wat he, nobody is perfect!!!!

Annemijn bedankt voor de mooie ava, deze is goed hoor!
Want dan staat voice er super op!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 18:54

Citaat:
Moet dinsdag niet naar Terneuzen, maar gewoon naar Souburg, maar vanaf volgende week wel weer elke week hoor! Dus de laatste 2 keer stage vergezel ik je in de bus!

nee niet de laatste 2 keer hoor bianz. Ik ben al 2 keer daar geweest en ik hoefde maar 4 keer, dus alleen de laatste keer kan je me nog vergezellen
en je moet gwoon iedere dag op bokt kijken, wil je bij blijven Bianz!

Wel balen van je rug hoor Nel.. *maar goed dat je ruitertjes voor Voice achter de hand hebt* Beterschap
& asseblief Nel (dacht wel dat je deze Foto mooi vond )

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 11:41

daar was ik ook weer.....
mijn pinkje leeft nog, maar verder doet ongeveer elk spiertje in mijn lichaam pijn, net of ik even flink gemarteld ben ofzo hahaha........en die gallopjes waren geweldig, kon er echt niks aan doen dat ik mijn paardje niet kon houden hahaha.....

En Thirz, hoe wast in de efteling, nog een beetje droog gehouden? Heb je ook zo gelachen bij Idols om die "brulaap" Chris en ik lagen slap van het lachen over de bank, en ook om dat meisje wat zo eng deed met dr mond, die het liedje Jessie ging zingen.....
Enne kan vanavond niet zwemmen, kan je evt. van de week overdag een keer baantjes zwemmen?

nou weet even niks meer te vertellen, ga vanmiddag nog even een paar uurtjes werken, heb ik ook nog eens wat nuttigs te doen.......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:56

Nou, vandaag niet zo'n leuk werkdagje, we kregen te horen dat we misschien niet in het huis kunnen wat eerst de bedoeling was Erg stom, want we hebben het huis in onze gedachten al ingericht en ook passende meubels gekocht.... Daar gaat de Kubus.... Woensdag is onze manager er weer en dan gaan we hem even overspoelen met onze vragen!!

De Efteling was zeker geslaagd, de regen viel reuze mee en het was niet superdruk, dus nergens overdreven lang voor in de rij moeten staan. Alleen op de heenreis wel wat aqua-planning op de weg, vond t best spannend achter t stuur, maar kon de auto gelukkig onder controle houden!

Overdag baantjes trekken gaat denk ik niet lukken. Donderdag en vrijdag heb ik nog geen rooster, maar denk dat we dan ook wel aan t werk gaan. Kan je geen andere avond meer? We bellen nog wel, misschien ben ik nog een keer op tijd klaar!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 17:20

Citaat:
Nou, vandaag niet zo'n leuk werkdagje, we kregen te horen dat we misschien niet in het huis kunnen wat eerst de bedoeling was Erg stom, want we hebben het huis in onze gedachten al ingericht en ook passende meubels gekocht.... Daar gaat de Kubus.... Woensdag is onze manager er weer en dan gaan we hem even overspoelen met onze vragen!!

huh nou das lekkr dan.. Vast een verkeerd berichtje, jullie mogen gwoon in het Kubusje blijven *waarom laten ze jullie dat nou pas weten na t kopen van de meubels.. stelletje slimmeriken!*

Citaat:
Alleen op de heenreis wel wat aqua-planning op de weg, vond t best spannend achter t stuur, maar kon de auto gelukkig onder controle houden!

Heel goed! *pff moet er zelf nog maar ff nie aan denken.. eerst nog maar wat meer oefenen onder gunstige omstandigheden *

wel balen hoor mariek dat je zoon last hebt van al je spiertjes
*ik heb 3 dagen achter elkaar paard gereden en heb nergens last van Maarja ik had dan ook geen weg-ren-knol op zaterdag...

MArcelle en ik zijn zondag lekkr met zn tweetjes een buitenrit gaan maken (& mn pappie mee op de fiets) Haha was voor het eerst dat we met zn 2en alleen op buitenrit waren Maar t was wel een leuke afsluiting van de vakantie... nu is t weer school

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:26

Toe maar, 3 dagen achter elkaar paardrijden!! Wel tof dat jullie met zn 2-en mochten, vond je pa t niet erg dat ie op de fiets zat?
En hoe gaat t met je fotoboek, al op schema? Zaterdag laten we ze zien, ok? (of een deel dan!) Ik ga nu nog ff plakken, commentaar erbij komt later nog wel!

En dit wilde ik nog zeggen: heb ook erg genoten van Idols, daarna zapte ik door naar de NIX-factor, en dat was ook erg lachverwekkend, er kwam zelfs een oud idols-deelnemer in voor! Kortom: goede programma's voor de lachspieren!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 17:33

tja hij zou liever meegereden zijn denk ik, maarja dat kan nou eenmaal nie *jammer...*
ja ben best op schema heb al heel de zondag in geplakt Goed hè! *nu de rest van de week nog.....*
maar plak je eerst de foto's in en ga je daarna pas stukjes schrijven om bij de foto's te palkken?
(ik schrijf eerst een dagverslag, ga dan foto's pakken en schrijf tegelijkertijd stukjes bij de foto's is best wel een werkje.. pff.. )

Altijd blijven lachen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

*nee ik heb geen bijbaantje bij de clinieclowns*

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:51

Tsja, je moet wat over hebben voor een leuke buitenrit hahaha, een beetje spierpijn meer of minder...
Wel superzuur Thirz, dat t nu ineens zo raar moet lopen met de ontwikkelingen voor de groep! Hoe kan dat dan ineens zo? Gaat er nu dan een andere groep in? En is er dan een tweede optie in Middelburg die ook zo goed is? Snap dat je met allemaal vragen zit, ik vind t ook echt vaag!
Had vandaag een vrije dag! Ben gezellig wezen socializen en daarna naar Sinke geweest om even rond te kijken. En tsja, ik had echt een waterdichte winterjas nodig voor de paarden, en dus heb ik er eentje gekocht! Hahaha, het geld groeit me niet op mn rug hoor, hij was gewoon heel goedkoop en leuk! Dus nu kan ik lekker warm en beschermd tegen de regen (helaas is er bij Sturm niets overdekt behalve de stal) naar de paardjes! Plaatje kan ik ff nie plaatsen, want knippen en plakken doet t nie; zal ff kijken of ik t anders kan oplossen, want jullie willen m natuurlijk allemaal errug graag zien!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:57

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 18:24

He bianz, dat valt me nou wel een beetje van je tegen hoor...GEEN ROZE?! Ik had die jas ook al gezien..kmoet ook nog ff een nieuwe goede waterdichte winterjas gaan halen, want die ik nu heb lekt door en heeft geen voering.
Net even naar Shaar geweest, ze loopt in stap helemaal goed en draf op de weg kon ik ook niets meer zien! Ik heb ff een half uurtje met dr gewandeld (gestapt) op de harde weg en het ging allemaal super! Ze was helemaal blij dat ze weer met me mee mocht...
Tjsa de hoefsmid zal waarschijnlijk niets vinden want als er iets in dr hoef zou zitten zou het steeds erger worden en niet minder.
Ik denk dat ik donderdag maar weer eens een rustig rondje op mn paardje ga doen! Maar ik ben echt super blij dat het weer beter met dr gaat... t komt vast doordat jullie allemaal hebben geduimd !

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 20:10

gelukkig maar *mn duimen zijn helemaal blauw van het duimen*
Jammer voor de hoefsmid, maar goed voor jou als hij nix meer vindt.

Zeg bianz, ren nu terug naar de winkel en eis dat je de jas mag ruilen voor een ROZE!! belachelijk.. Als je kan kiezen tussen een roze en een blauwe jas, koop je tog de ROZE
haha, nee hoor vind t een super jas (wil um ook nog een keer in t eggie bewonderen , maar voorlopig is hij door de keuring! )

ga zo maar weer eens verder met mn reelaer plakboek... Ben nu bezig met het dagverslag van maandag
Zeg Ciska toen heb jij tog op Sjaan gereden smiddags?
want eigenlijk zouden we naar het grote weiland gaan maar dat ging nie vanwege die kleine onweersbui, tog? en toen zijn we Anna-Maria-Koekoek gaan doen en de estafette, gloof ik (waar thirz en Ien helemaal in gepakt tegen de regen aan mee deden.. )
na dat vermoeiende spel, zijn we tog afgaan koelen in de waterbak?
savonds hebben we die speurtocht gedaan en nog iets.. maar k weet nie meer wat....
en dan denk ik... waarom ben ik nou niet eerder aan het plakboek begonnen

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 14:12

ja ik geloof dat ik toen op sjaan gereden heb, die niet van de groep weg wilde en vervolgens door de waterbak plensde...was wel grappig haha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 16:29

Voor de mensen die niet in t Rieeeeelur topic kijken ook ff nog mn verhaaltje hierzo:
Ik heb net weer voor het eerst op Shaar gereden, kheb een rondje gedaan van ongeveer 30 min en ze was helemaal happy! Ik heb heel de tijd over de weg gestapt en kleine stukjes gedraafd en ze liep niet meer kreupel, OLE!
Nog een aantal foto's gemaakt... ze zijn een beetje mislukt, maar dat krijg je bij windkracht 8! Zie mijn mooie nieuwe hoofdstel... en t dekje heb ik ook nog niet zo lang... tis kersenrood, ik vind t echt een supermooie kleur!
Hier lijkt het net of dr frontriem scheef zit, maar dat lijkt zo door die pluk die ervoor zit, raar he?!
Afbeelding
Ze staat er weer charmant bij... ze wilde net weg lopen!
Afbeelding
Dr manen woeiden alle kanten op...
Afbeelding
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:11

Fijn dat Shaar weer goed loopt, ze had gewoon een paar baaldagjes ofzo! En ze ziet er sjiek uit met de spulletjes!

Wat we maandag na de speurtocht hebben gedaan? We hebben of volg het touw of het dierengeluidenspel gedaan....ik denk trouwens t laatste! (ik zat volgens mij ergens in een voerbak verstopt als kat, kan dat?! ) Na al die weken weet ik niet meer precies wanneer we wat hebben gedaan!

En Nel: heb vrijdagmiddag en zondag vrij, dus dan wil ik de woeste Voice best een keertje temmen, weet niet of het dan voor jou schikt? Ik hoor t wel! En moet je trouwens werken zaterdag? Dan kan jij ons lesgeven!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 18:06

Citaat:
Wat we maandag na de speurtocht hebben gedaan? We hebben of volg het touw of het dierengeluidenspel gedaan....ik denk trouwens t laatste! (ik zat volgens mij ergens in een voerbak verstopt als kat, kan dat?! ) Na al die weken weet ik niet meer precies wanneer we wat hebben gedaan!

dat probleem heb ik ook.. maar dat zou wel kunnen ja, maandag dierengeluiden spel *toen zat je lekkr in de voerbak in de wei <miauw> te roepen.. en net toen wij midden in de wei liepen kwamen er een aantal gekken met zak-lampen door de wei banjeren. Whoesj, alle paarden op hol (we hoorden ze wel, maar we zagen ze niet.. das best een eng gevoel!)

volgens mij hebben we volg t touw gedaan op dinsdag avond (toen kon nein gelukkig weer mee lopen *hoefde niemand alleen *

Yes, k weet al weer een hele hoop, kan ik zo weer verder met mn maandag verhaaltje (pff wordt nog een hele klus, dat plakboek!)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:00

Wij hebben ook nog een keer het tape-spel gedaan, was dat ook in jullie week? Mijn werkzaamheden met het plakboek liggen ook een beetje stil, na een dag werken heb ik er echt geen puf meer voor....