Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Olympia schreef:Ik let daar nooit op, dus wat voor lessen zijn er?
En ik weet nog niet zeker of ik mijn wedstrijd 7 april laat doorgaan
AndreaB schreef:Petra Vlasblom ( http://www.2moons.nl ) komt les geven op stal. Heb in het verleden les van haar gehad en ze is echt heel goed in wat ze doet! Wilde haar eerst vragen om Kick dr trailerlaadprobleem op te lossen, maar ze woont tegenwoordig in frankrijk. En probleem is inmiddels opgelost![]()
Ik heb wel wat spannends mee gemaakt vandaag, maar dat is niet geschikt voor op het internet te bespreken.
Kick vanavond gelongeerd en ze liep super!! Ga het weer uitbouwen en morgen nieuwe voer bij de dierenarts ophalenHoop dat de steigende lijn blijft!
mvdberg88 schreef:Vandaag ga ik met mijn 'probleem paard' lessen bij Petra Vlasblom.
Ik ken haar van trainingen met Martin. Een toppertje dus ik dacht "laat ik eens een probleem paard hebben..........'
Daarbij vorderen de dag en nacht land plannen gestaag de goede kant op!!! Meelezers of stalgenoten geef aan Jan door als je dag en nacht het land op wilt. We gaan de wensen en mogelijkheden op elkaar afstemmen. Inmiddels wordt het enthousiasme groter en heb ik een lijstje van zeker 6 paarden en misschien al 7!!!
AndreaB schreef:Batterij in je fiets?? Het waait inderdaad stevig door. Iemand enig idee wanneer de zomer nu eindelijk begint?
Sharon_Jims schreef:Hoe ging de les bij Petra?
Jammer dat ik Jims nu niet meer op stal heb! Dat dag en nacht erop en dan trainen had voor hem echt perfect geweest! Mooni mag dit jaar niet ik moet trainen van mijn trainer!