Zo'n mooie foto Wat een heerlijk weer vandaag...helaas de laatste geloof ik
Xantha
Geplaatst: 08-07-12 09:28
Mogge Lekker weertje zeg, Xantha zal wel lekker schoon geregend zijn (als ze niet gerold heeft ) Hopelijk wordt het vanmiddag een beetje droog, Tim gaat weer op Pico rijden!
Nicolette, jullie gingen weer lekker gisteren he!! Zo leuk om te zien hoe jullie bezig zijn. En dan vooral dat hoofd van jou
taverno
Geplaatst: 08-07-12 18:44
Ik zag vanmiddag een hoop anders gekleurde paarden.
Gelukkig werd het droog toen ik klaar was met werken en heb ik de ergste bagger van Tence kunnen verwijderen en kon ik nog een paar rondjes over de baan kachelen.
Wat een K*tweer vandaag zeg en idd een hoop anders gekleurde paarden. Dat bontje van ons was nog bonter dan anders . Deb....wat was er met mijn hoofd dan?
Xantha
Geplaatst: 09-07-12 07:14
Je hebt dan altijd een blij hoofd
nikkielvis
Geplaatst: 09-07-12 07:21
Goeienmorgen
Pff nou mijn kleine draakje was ook behoorlijk vies. Was niks bont aan die pony was een mini fries
Maar hij genoot zichtbaar van mijn komst. Of was het de groene emmer die ik bij me had
taverno
Geplaatst: 09-07-12 07:34
hij was vast blij met jou.
Volgens de buienradar(motregenradar) zou het droog moeten zijn maar het is hier toch echt nat.
Ben ook weer lekker vroeg wakker op mijn vrije dag.
nikkielvis
Geplaatst: 09-07-12 07:48
taverno schreef:
hij was vast blij met jou.
Volgens de buienradar(motregenradar) zou het droog moeten zijn maar het is hier toch echt nat.
Ben ook weer lekker vroeg wakker op mijn vrije dag.
Marion beheers je toch hmm is al lang niet gebeurd kom maar op met het weer bericht...
taverno
Geplaatst: 09-07-12 07:50
Omdat jij het bent.
Het is half tot zwaar bewolkt met in het uiterste noorden vanochtend kans op buiige regen. Elders is het aanvankelijk meest droog, maar vanmiddag kan een enkele bui ontstaan. De maxima lopen uiteen van een graad of 17 op de Wadden tot 22 graden in het zuidoosten van het land. De vlagerige zuidwestenwind blijft doorstaan en is boven land meest matig, kracht 3 a 4 en aan zee en boven het IJsselmeer (vrij) krachtig, 5 a 6 Bft, op de Wadden soms hard, 7 Bft.
Cer
Geplaatst: 09-07-12 09:33
Het moet even een poosje droogblijven, anders is er weer geen kortebaan stompwijk...
Pfff had ik al gezegd dat ik geen zin heb om te werken