Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:45

Gefeliciteerd! *\o/*

Uprica

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:55

Jeehhhh, gefeliciteerd!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:04

Thankss allemaal, echt leuk al die felicitaties... :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:08

Had je ook al per sms gefelicitaart, maar ook hier nog een keer:
Congrats met je nieuwe vriendje *\o/* ....extra heugelijk omdat...de (half) groninger populatie gestaag stijgt zo :D
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 29-07-11 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:11

Georgy schreef:
Van harte gefeliciteerd *\o/* wanneer gaan we een weekendje weg met de beesten /3

Volgend jaar naar Leende, staluitje :)
Komt nog info over ;)
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 29-07-11 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:13

Gefeliciteerd !! *\o/* *\o/*

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:38

Gaat druk worden dan volgend jaar.. merendeel gaat ook al mee naar de vierdaagse :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:39

Dat kan toch alleen als iedereen ingeloot word?
Deelname is toch op basis van loting?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:43

2 lotingen, 1 loting voor mensen die al hebben meegedaan. 1 loting voor de nieuwe mensen.

Inloting gaat op basis van inschrijving. Schrijf je in op 2 januari om 6 uur smorgens en dan zit je er gewoon bij. Je moet alleen niet als groep inschrijven, dan worden de kansen kleiner. Maar als individu kom je er gewoon tussen. Gemiddeld 350 plaatsen voor voorgaande jaar, en 150 nieuwe plaatsen. Voorgaande ruiters moeten wel binnen 14 dagen betalen, zo niet gaan de plaatsen ook door naar de nieuwe ruiters. En ze calculeren uitval ook mee. Dus al met al accepteren ze ongeveer 700 man. En mocht er iemand alsnog buiten de boot vallen is het eenkwestie van 1 telefoontje en dan kan de missende partij ook gewoon mee.. omdat we mensen kennen uit de organisatie.

Was voor zover ik begreep al een behoorlijke groep van stal wat mee wilde. Maar goed.. wilde je toch nog wel mee doen dan? Want jij zag het niet zo zitten toch?
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 29-07-11 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:46

Maar dan is het nog geen deelname gegarandeerd voor degene die als 1e keer gaan als het op loting gaat? Dan heb je dus wel enig risico dat je alles al geregeld hebt en dus niet ingeloot wordt en alles weer kan gaan afzeggen.

Sorry maar ik heb daar niet zo'n vertrouwen in, zo'n lotingssysteem.
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 29-07-11 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:49

Wat wil je nou dat ik zeg Es? Ik leg je net uit hoe of wat... als je mee wil, en zou buiten de loting vallen, dan kan dat altijd nog geregeld worden. Maar de eerste die ingeschreven hebben, die gaan mee. Dus als mensen smorgens om kwart over 6 aanmelden, dan zitten ze bij de eerste 150 van nieuwe rijders. Plus dat er een uitval percentage word berekend dus er zowiezo al meer mensen worden toegelaten in de loting.

En wat regelen.. slaapplaats? Boxen? Da's het probleem niet hoor. Dat kan eind Januari nog prima geregeld worden. Dan ben je ruim op tijd.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:53

Esther28 schreef:
Maar dan is het nog geen deelname gegarandeerd voor degene die als 1e keer gaan als het op loting gaat? Dan heb je dus wel enig risico dat je alles al geregeld hebt en dus niet ingeloot wordt en alles weer kan gaan afzeggen.

Je hoeft niet mee. Alleen er willen een aantal anderen van stal wel mee. Is toch leuk, en daar heb je toch verder geen last van?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:54

Ceriadwen schreef:
2 lotingen, 1 loting voor mensen die al hebben meegedaan. 1 loting voor de nieuwe mensen.

Inloting gaat op basis van inschrijving. Schrijf je in op 2 januari om 6 uur smorgens en dan zit je er gewoon bij. Je moet alleen niet als groep inschrijven, dan worden de kansen kleiner. Maar als individu kom je er gewoon tussen. Gemiddeld 350 plaatsen voor voorgaande jaar, en 150 nieuwe plaatsen. Voorgaande ruiters moeten wel binnen 14 dagen betalen, zo niet gaan de plaatsen ook door naar de nieuwe ruiters. En ze calculeren uitval ook mee. Dus al met al accepteren ze ongeveer 700 man. En mocht er iemand alsnog buiten de boot vallen is het eenkwestie van 1 telefoontje en dan kan de missende partij ook gewoon mee.. omdat we mensen kennen uit de organisatie.

Was voor zover ik begreep al een behoorlijke groep van stal wat mee wilde. Maar goed.. wilde je toch nog wel mee doen dan? Want jij zag het niet zo zitten toch?

Ooh maar in je orginele bericht voordat je het wijzigde stond er nog niks over dat je mensen in de organisatie kende, vandaar mijn reactie daarop

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:56

Ceriadwen schreef:
Esther28 schreef:

Je hoeft niet mee. Alleen er willen een aantal anderen van stal wel mee. Is toch leuk, en daar heb je toch verder geen last van?

Ja hoor, hoor je mij dan zeggen dat ik daar last van heb?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:56

Esther28 schreef:
Ceriadwen schreef:

Ooh maar in je orginele bericht voordat je het wijzigde stond er nog niks over dat je mensen in de organisatie kende, vandaar mijn reactie daarop

Ach ik eb je dat al s eerder verteld maar dat heb je dan denk ik niet helemaal meegekregen. Maakt niet uit verder. En ik voegde het eraantoe omdat ik wel dacht dat je dat stukje destijds gemist had. Was ook zoveel info zomaar in 1 keer toen.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:58

Esther28 schreef:
Ja hoor, hoor je mij dan zeggen dat ik daar last van heb?

Nee maar de m anier waarop je reageert is alsof je geirriteerd bent. Je had ook kunnen zeggen goh leuk.. houden we er rekening mee dat de data niet overlappen. Maar zal miscommunicatie zijn.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:03

Dat is jouw interpretatie dan :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:09

In het kader der "doe wat liefs voor een ander" [LZP] Oproep: Help een meisje een mooie dag te beleven!

Wij hebben een XL kaart gestuurd via Greetz... kleine moeite en ik denk heel veel plezier :D Mocht er iemand een leuk kaartje over hebben... en de interesse hebben een ander een glimlach te geven...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:20

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Superdepupper Lin en natuurlijk ook Dave.
Komt hij nu gelijk?

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:29

Serada schreef:
Yessssssss, Maestro is goed gekeurd! We hebben er weer een grote vriend bij... *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd Lin !!

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:34

Stef kan je morgen of vanavodn die dvd's meenemen?

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:42

Dreamday92 schreef:
Stef kan je morgen of vanavodn die dvd's meenemen?

Ja neem ze vannacht nog ff mee naar werk, dus dan krijg je ze morgen :) Kan ook wel ff kijken of ik ze kan branden voor je als je wilt.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:47

Joehoe! Geweldig, Linda en Dave! Gefeliciteerd met jullie nieuwe kanjer!

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:07

Gefeliciteerd Linda en Dave met jullie nieuwe aanwinst!

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:10

:wave: Maiken!

Hoe was het in de dierentuin?