Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Esther28 schreef:Je hoeft niet mee. Alleen er willen een aantal anderen van stal wel mee. Is toch leuk, en daar heb je toch verder geen last van?Maar dan is het nog geen deelname gegarandeerd voor degene die als 1e keer gaan als het op loting gaat? Dan heb je dus wel enig risico dat je alles al geregeld hebt en dus niet ingeloot wordt en alles weer kan gaan afzeggen.
Sorry maar ik heb daar niet zo'n vertrouwen in, zo'n lotingssysteem.
Ceriadwen schreef:2 lotingen, 1 loting voor mensen die al hebben meegedaan. 1 loting voor de nieuwe mensen.
Inloting gaat op basis van inschrijving. Schrijf je in op 2 januari om 6 uur smorgens en dan zit je er gewoon bij. Je moet alleen niet als groep inschrijven, dan worden de kansen kleiner. Maar als individu kom je er gewoon tussen. Gemiddeld 350 plaatsen voor voorgaande jaar, en 150 nieuwe plaatsen. Voorgaande ruiters moeten wel binnen 14 dagen betalen, zo niet gaan de plaatsen ook door naar de nieuwe ruiters. En ze calculeren uitval ook mee. Dus al met al accepteren ze ongeveer 700 man. En mocht er iemand alsnog buiten de boot vallen is het eenkwestie van 1 telefoontje en dan kan de missende partij ook gewoon mee.. omdat we mensen kennen uit de organisatie.
Was voor zover ik begreep al een behoorlijke groep van stal wat mee wilde. Maar goed.. wilde je toch nog wel mee doen dan? Want jij zag het niet zo zitten toch?
Ceriadwen schreef:Esther28 schreef:Je hoeft niet mee. Alleen er willen een aantal anderen van stal wel mee. Is toch leuk, en daar heb je toch verder geen last van?Maar dan is het nog geen deelname gegarandeerd voor degene die als 1e keer gaan als het op loting gaat? Dan heb je dus wel enig risico dat je alles al geregeld hebt en dus niet ingeloot wordt en alles weer kan gaan afzeggen.
Sorry maar ik heb daar niet zo'n vertrouwen in, zo'n lotingssysteem.
Esther28 schreef:Ceriadwen schreef:2 lotingen, 1 loting voor mensen die al hebben meegedaan. 1 loting voor de nieuwe mensen.
Inloting gaat op basis van inschrijving. Schrijf je in op 2 januari om 6 uur smorgens en dan zit je er gewoon bij. Je moet alleen niet als groep inschrijven, dan worden de kansen kleiner. Maar als individu kom je er gewoon tussen. Gemiddeld 350 plaatsen voor voorgaande jaar, en 150 nieuwe plaatsen. Voorgaande ruiters moeten wel binnen 14 dagen betalen, zo niet gaan de plaatsen ook door naar de nieuwe ruiters. En ze calculeren uitval ook mee. Dus al met al accepteren ze ongeveer 700 man. En mocht er iemand alsnog buiten de boot vallen is het eenkwestie van 1 telefoontje en dan kan de missende partij ook gewoon mee.. omdat we mensen kennen uit de organisatie.
Was voor zover ik begreep al een behoorlijke groep van stal wat mee wilde. Maar goed.. wilde je toch nog wel mee doen dan? Want jij zag het niet zo zitten toch?
Ooh maar in je orginele bericht voordat je het wijzigde stond er nog niks over dat je mensen in de organisatie kende, vandaar mijn reactie daarop
Mocht er iemand een leuk kaartje over hebben... en de interesse hebben een ander een glimlach te geven...