Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Princesspres schreef:hahaha dus je gaat niet soof

eeeecht niet mijn ding, maar die drank-stand heeft me overgehaald
hahahahaha
was nog lekker rustig, wilde met weggaan nog een keertje maar was toen een rij om binnengelaten teworden.. dus maar naar huis gegaan
hahaha
wel jammer !!
Marjo_Wystan schreef:Oke, libelle dag is fout, maar huishoudbeurs is echt fout... en echt fout wordt weer leuk natuurlijk, maar toch... huishoudbeurs, vond ik idd echt geweldig grappig. Serieus mensen met trolleys en opzij duwen om maar gratis dingen te krijgen..
hahahaha (included me
mr nie met trolleys en mensen opzij douwen
)
hahaha
daar was ik wel super blij mee

hihihih
(doetie nu al) maar hoe hofer 't gaat hoe geweldiger hij wordt
dus over 4 wkn gn we t elke 2 wkn doen en dn wordt t misschien wel springpony
hihihi

(nu gn we wel he soof !!
) amber2202 schreef:zo.. Kheb weer n heeeeerlijk springlesje achter de rug
leuke foto's zijn dr ook gemaakt,
moest ook gebroken lijn springen waarbij 1 niet goed ging en wnr k m de 2e keer deed pakte we m wel goed, en toen t weer wt hoger was gewoon weer t zelfde !!hihihih
ik liet m daar te veel gaan want hij ging dn wat harder en wilde de bocht dn nie om
jammer dak nu 4 wkn nie ga springen want ze is er heel erg van overtuigd dat hij het super kan !!(doetie nu al) maar hoe hofer 't gaat hoe geweldiger hij wordt
dus over 4 wkn gn we t elke 2 wkn doen en dn wordt t misschien wel springpony
hihihi
hij werd wel op gegeven moment ook lekker los en nageeflijk dus daar helpt t ook nog lekker bij
voel me weer goed, net nog ff milkshakie gehaald en nu op naar bed !
morge weer mesten en buitenritje maken(nu gn we wel he soof !!
)
hihihihi

benauwd en alles.. Dus ff relax doen !! 

jum!
Heb afdelingsuitje gehad met afsluiting BBQ op dak groothandelsgebouw (engels).. Echt mooi uitzicht