weet iemand wat er in het formulier staat? Miss van vorig jaar heeft iemand het bij de hand? Moet namelijk de gegevens aan een vriendin geven. Maar kan mijn formulier niet meer vinden!!
ik moet van 8.30 tot 4 naar school morgen, das kan de papieren pas opsturen als ik thuis ben, wel een beetje balen zeg! Maar ga ervanuit dat ik dan ook wel optijd ben!!
X_Michelle_X
Geplaatst: 12-01-11 22:11
anais96 schreef:
weet iemand wat er in het formulier staat? Miss van vorig jaar heeft iemand het bij de hand? Moet namelijk de gegevens aan een vriendin geven. Maar kan mijn formulier niet meer vinden!!
Ja zoiets hoorde ik van iemand die keer allround paarden was geweest. Maargoed dan heb je waarschijnlijk zat andere zeurende mensen die het stil willen hebben op de gang s nachts
Noooooo ik lees net dat Simon gaat trouwen. Nu maak ik helemaal geen kans meer
Fleurrr_
Geplaatst: 12-01-11 22:17
robincera schreef:
Fleurrr_ schreef:
Hee robin, ook week 10? :p
Ja wilde eigenlijk week 5 paarden, dan heb je ook geen leiding e.d. maar dan zit ik op Ibiza!
Ja t/m 20 is zeker met leiding.. Maar leuk naar Ibiza En nog gefeliciteerd dat je naar GK mag met je toppertje
Nsvc
Geplaatst: 12-01-11 22:17
hallooo. heb even niet echt terug gelezen no zin. maar zag wel iets over inschrijf formulieren? zou iemand die naar mij toe willen sturen,want hier is nog geen p&s te bekennen. en als je vandaag opstuurt zit je er zeker wel bij vermoed ik.