Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xan schreef:Je hebt gelijk Shen, onze paardjes hebben een therapeutische werking op onze "buien"![]()
Werkt bij mij ook altijd goed.
Nicole1995 schreef:xan schreef:Je hebt gelijk Shen, onze paardjes hebben een therapeutische werking op onze "buien"![]()
Inderdaad,werkt bij mij ook altijd,vandaag rustig aan gereden.Belafspraak voor volgende week dinsdag.Ze zaten helemaal vol tot 12 dec.dus eerst een belafspraak dat kon wel al volgende week.
Shenavallie schreef:@ Winnitou: Nogmaals enorm bedankt voor je tijd en hulp!!!!De taarten zijn echt leuk geworden!
![]()
@ Xan: Het zijn een blauwe met paarden, bloemen, blaadjes en "VUT" erop en een witte (met een kleine er boven) met glitter en in allerlei kleuren "40" en bloemetjes.
xan schreef:winnitou schreef:Heb nog twee vacatures liggen waarop ik wil schrijven, moet van de week maar gebeuren
Wel goed dat je er zoveel vindt
Nicole1995 schreef:xan schreef:Je hebt gelijk Shen, onze paardjes hebben een therapeutische werking op onze "buien"![]()
Inderdaad,werkt bij mij ook altijd,vandaag rustig aan gereden.Belafspraak voor volgende week dinsdag.Ze zaten helemaal vol tot 12 dec.dus eerst een belafspraak dat kon wel al volgende week.

ATE schreef:Nicole1995 schreef:
heb ik iets gemist een belafspraak ??
) 
winnitou schreef:Ach ik zie overal wel wat leuks in en overschat me gewoon een beetje (soms), kan natuurlijk alles en anders is alles bij te leren.
Maar de meeste vacatures liggen toch onder mijn niveau. Vind ik niet erg als er dan maar wel genoeg uitdaging in zit (en beloning)
winnitou schreef:Shenavallie schreef:@ Winnitou: Nogmaals enorm bedankt voor je tijd en hulp!!!!De taarten zijn echt leuk geworden!
![]()
@ Xan: Het zijn een blauwe met paarden, bloemen, blaadjes en "VUT" erop en een witte (met een kleine er boven) met glitter en in allerlei kleuren "40" en bloemetjes.
Shenavallie, heb jij nog kans om de taarten op de foto te zetten, helemaal vergeten......
Vanaf nu geef ik dus ook workshops HAHA..........taarten maken met Anke