Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vin ik niet zo verstandig in het land met de lieve paardje

Marjo_Wystan schreef:Het topic stond al langer op bokt, gewoon niet te druk om maken damesDe indianenverhalen komen toch wel. Wij weten hoe het zit, dat is het belangrijkste toch
![]()
Verder: de mensen die dit soort dingen speculeren: Ik hoorde dat jullie niet bij je paarden kunnen komen ed, die zijn ook wel zo om ons topic op te zoeken en mogelijk verder te lezen... dan kunnen ze zien dat wij gewoon naar onze paardjes gaan! Als ze niet verder kijken dan hun neus lang is, dan is het het ook niet waard om het wel te vertellen.![]()
Ik kom vanavond met Kim en Presje fietsen naar stal, hihi!
Dan gaan we ook een begin maken met mesten denk ik... !
Fijne dag allemaal!!!!!
ik ben ook eerder op stal.. dus dan doen wij vast beetje voorwerken voor julie dames 

:P Lala_Laura schreef:Marjo_Wystan schreef:Het topic stond al langer op bokt, gewoon niet te druk om maken damesDe indianenverhalen komen toch wel. Wij weten hoe het zit, dat is het belangrijkste toch
![]()
Verder: de mensen die dit soort dingen speculeren: Ik hoorde dat jullie niet bij je paarden kunnen komen ed, die zijn ook wel zo om ons topic op te zoeken en mogelijk verder te lezen... dan kunnen ze zien dat wij gewoon naar onze paardjes gaan! Als ze niet verder kijken dan hun neus lang is, dan is het het ook niet waard om het wel te vertellen.![]()
Ik kom vanavond met Kim en Presje fietsen naar stal, hihi!
Dan gaan we ook een begin maken met mesten denk ik... !
Fijne dag allemaal!!!!!
Heeft me zus een fiets dan???

hihihi..
maar vin het niet erg 

en wij reserveren de kruiwagen en mest boys van 2 tot nodig
hihi