Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:Wat is er realistisch aan? Het is jouw mening, dat hoeft helemaal niet realistisch te zijn . Van die fries kan het opname moment zijn , of misschien is dat beest net 3 en dus nog een bespiering ofzo. Misschien groot gedeelte van zn leven op het land gestaan?
En dat jij Parelli niet leuk vind, wilt niet zeggen dat niemand dat vind, en dat het dus realistisch is dat je daar geen 7 per week aan wilt zitten ? Ik vind het toevallig een stuk beter dan hoe de meeste mensen met hun paarden omgaan .
. Sabinee__ schreef:Je kan ook aannemen dat ze een sirieuzere dressuurruiter zoeken juist voor het doorrijden .. Maarja.
Ja, je zegt nu zelf over parelli dat het je mening is, dus is het niet zozeer realistisch.
Maargoed, ik ga er verder niet meer op in .. Zat sowieso al te twijfelen of ik het moest plaatsen, achteraf dus afgaan op wat mn gevoel zegt en het niet meer doen.
. Sabinee__ schreef:Kirsten_S schreef:Je hoeft niet te twijfelen of je iets hoeft te plaatsen of niet,
er gebeurd toch verder niks dan dat we erover praten?
Ja, maar iets in me zegt me ook dat het hier niet bij blijft en dat ik bovenstaand gesprek nog wel een paar keer zal/moet voeren met meerdere bokkers.
. Tis echt een dikzakkie
.

Sabinee__ schreef:Bijrijdster voor Parelli paard gezocht bij een boer in Almere En deze lijkt mij echt supervet!
Echt een super lief paardje!
No offence, kan verkeerd overkomen.. 
Elja schreef:Sabinee__ schreef:Bijrijdster voor Parelli paard gezocht bij een boer in Almere En deze lijkt mij echt supervet!
Dat is de buurman van GringoEcht een super lief paardje!
Maar ik denk dat je iets te groot voor hem bent, SabineNo offence, kan verkeerd overkomen..
. Had het eerder voor andere mensen gedaan. Ik ga echt niet weg bij mijn Rockje
voor geen miljoen
. Broccoli schreef:Ik heb nog nooit van Parelli gehoord!Lijkt me wel interessant dus ik ga zo eens kijken wat het is
.
Sabinee__ schreef:Broccoli schreef:Ik heb nog nooit van Parelli gehoord!Lijkt me wel interessant dus ik ga zo eens kijken wat het is
.
http://www.parelli.nl/parelli.php
http://www.paardnatuurlijk.nl
Kirsten_S schreef:Sabinee__ schreef:Had nog wat verzorgpaardjes gevonden voor de liefhebbers.
Bijrijder gezocht voor mooie fries in Almere Hout Iets voor Noorie?
Almere hout is echt een takke eind, fries is een beetje schraal zeg..