Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Phylos schreef:Ja ik wil ook graag naar M/Z paarden. Nog even met mijn ouders overleggen of die datum uitkomt. Want ik doe examen en als ik slaag ga ik met moeders op vakantie en misschien komen mijn oom tante en (enigste) 2 nichtjes in de zomervakantie ook nog over uit abu dhabi..dus moet nog wel even overlegd worden hier thuis.
Ik rijd inderdaad ook bij het HTC, jij dus ook, leuk! Ik krijg les van Marije Kalshoven. Misschien zien we elkaar nog wel eens op zo'n nationale dag, dat alle HTC'ers bij elkaar komen. Is dit je eerste jaar bij het HTC? (van mij wel) Bevalt me tot nu toe prima!
XMaaiike schreef:Phylos schreef:Ja ik wil ook graag naar M/Z paarden. Nog even met mijn ouders overleggen of die datum uitkomt. Want ik doe examen en als ik slaag ga ik met moeders op vakantie en misschien komen mijn oom tante en (enigste) 2 nichtjes in de zomervakantie ook nog over uit abu dhabi..dus moet nog wel even overlegd worden hier thuis.
Ik rijd inderdaad ook bij het HTC, jij dus ook, leuk! Ik krijg les van Marije Kalshoven. Misschien zien we elkaar nog wel eens op zo'n nationale dag, dat alle HTC'ers bij elkaar komen. Is dit je eerste jaar bij het HTC? (van mij wel) Bevalt me tot nu toe prima!
zooo, heb je daar helemaal familie wonen? of ben je zelf ook buitenlands?
ja dit is ook mijn 1e jaar, behalve de hoge prijzen die ze overal voor vragen (hebben gister ijkmoment gehad, waarvan 10 min. les en een beoordeling en voor de rest zelf rijden, €15,-)![]()
bevalt het mij verder ook prima
heb er erg veel voordeel mee m.n. voor school (extra uren vrij om te trainen/hw etc.) ik krijg les van Laura Zwart. jaa dan zie ik je vast wel een keer, bij zo'n nationale trainingsdag idd
nu ff weer ontopic, ik ga ook nog met mijn andere paard naar de allround paarden, maar weet nu nog niet elke week.
_Pasja_ schreef:Wat ik me afvroeg...als je in januari bij het inschrijven je niveau moet opgeven en je rijdt dan bijvoorbeeld B/L, maar in de zomer rijd je bijvoorbeeld al L2/M1, kun je dat dan nog veranderen?
Nette schreef:Maar het maakt niet uit als je nivo nog niet heel hoog is toch?-Niet dat ik daar straks aankom en iedereen ons uitlacht..
En is het ook zwaarder, omdat je 2x per dag intensief rijdt? (Houdt je pony dat vol als je normaal maar 1x per dag rijdt en meestal 6x in de week)