Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:12

Tsss wat worden de echte die hard penny's voor de buitenboxen toch schaars bij ons op stal :Z

Wanneer is dat dan allemaal gebeurd? Ik was er toch echt tot half 11 gisterenavond. Maar heb de switch niet meegekregen :P Wel dat Gentle de hele stal in elkaar stond te trappen al vanaf dat ik aankwam op stal :=

@Es: Agossie arme Morris! Nu moet ie natuurlijk extra veel lekkers krijgen :(:)

@Marjolijn: Haha Whis en Babe in 1 stal... Ben benieuwd hoe dat afloopt :')

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:16

Suus, dan moet je Eef even een smsje sturen, vind ze leuk }> .

Hebben jullie trouwens al vernomen dat "Hij wiens naam wij niet noemen" oog heeft op de andere helft van Eef haar huis _O- ? Let wel, het is een gerucht en ik heb het ook maar weer via iemand anders hoor ;) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:19

Uhuh :j Maar volgens mij is ie ook nog geinteresseerd in die boerderij op de hoek, daar wil hij appartementen in laten bouwen. Moet zeggen dat ik me wel aanbevolen wil houden voor een appartementje daar hoor :D Kan ik gezellig samen met Whis 's winters bij de kachel of voor de open haard warme chocomel drinken :+: (en dat samen met Rhea en Nisan natuurlijk want die gaan er ook wonen dan :P)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:28

Echt :):) , dan wil ik daar ook wel een stekkie hebben hoor! Kan Paul mooi de klusjes om en aan het gebouw doen ;) . Gaat hij daar dan ook wonen >;) ?

marjolijn81

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:33

wat een verhalen weer!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:35

San1978 schreef:
Echt :):) , dan wil ik daar ook wel een stekkie hebben hoor! Kan Paul mooi de klusjes om en aan het gebouw doen ;) . Gaat hij daar dan ook wonen >;) ?

Jeej, dan worden we buren! Gezellig *\o/*

Hij gaat daar denk ik niet wonen, tenslotte heeft hij volgens mij een mooi huis in de buurt van Starnmeer :7

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:40

Goedemorgen!! 't wordt nog spannend hoor ik wie er nu in de box naast komt! Gelukkig staat Gentletje weer met d'r neus in de buitenlucht, is ze vast gelukkiger, dit ging echt niet gisteravond! Wat een relnicht zeg! Zelf Grace (JAAAA Zelfs GRACE) was onder de indruk van al het geweld dat voor haar neus plaatsvond! ~~}> Moet je het toch ver voor schoppen om dat te bereiken (hmm, misschien iets te letterlijk na het kabaal van gisteren) _O-

He San, ik associeer ongure figuren meer met hij wiens naam wij niet noemen dan met mezelf |( Ik dacht meer aan razende reporter, alleen toch niet razend genoeg, aangezien je de 3e was die smste :=

bytheway, ik zag een verkocht bord bij de grote boerderij aan het begin van het pad van de week......

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:47

Oh haha, ja Thirz dat 'ongure figuur' was in het belang van het verhaal. Het klonk wat spannender dan 'razende reporter' ;)

Echt, is het verkocht? Ik kon het al niet terug vinden op Funda. Ben benieuwd wat voor mensen er in komen! Ik zou zoiets echt wel willen kopen als ik die 27.000.000 had gewonnen en dan compleet verbouwen en dan wil ik ook een koe en een schaap en een varken.... dream on.... :D .

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:51

Het is je vergeven hoor! En je verhaal was wel heul spannend hierdoor! ;)

Zo'n stekje zouden wij ook wel willen, maar ja, eerst die 27 miljoen inderdaad....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:51

Echt?! Jeetje, hadden zou nou niet eeeeeeventjes kunnen wachten met verkopen tot 1 van ons de loterij zou winnen? Tssss ^)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:55

Ik werd net gebeld in verband met de stallenwissel, ik geloof dat het groots aangepakt wordt... ik kom geloof ik in de stal van bud, en dan laura in de stal van henkie... en dan zit ik in de oude kast van anja... hmmpf... hahahahaha eef heeft het er druk mee!

Misschien gaat henkie dan wel naast bailey.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:07

Joh Beau, als we die 27 miljoen winnen dan kopen we ze gewoon weer uit :P.

Arme Eefje, ze heeft wat met ons te stellen :o.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:09

Ik denk dat ze dan gentle in mijn stal willen zetten ofzo? hmmmm... hebben ze wel een mooi geschilderde box.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:15

Ik mag toch hopen dat Gentle lekker buiten blijft staan, vind dat paard volgens mij een stuk gezelliger...

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:17

Da's toch een vrij kleine stal? Gentle is echt groot (viel gisteren op toen ze binnen stond), hopelijk blijft ze gewoon lekker buiten staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:19

Die containerboxen zijn juist kleiner dan de binnenstallen ;) Ik ben erg benieuwd hoeveel paarden er gaan verhuizen binnenkort :+ Nouja, we zullen het vanzelf wel zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:20

San1978 schreef:
Joh [***], als we die 27 miljoen winnen dan kopen we ze gewoon weer uit :P.

Goed plan :))

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:22

Miss_Montana schreef:
@Marjolijn: Haha Whis en Babe in 1 stal... Ben benieuwd hoe dat afloopt :')

haha dat is denk iets te gezellig! alhoewel als ze onze wens in vervulling laten gaan op de drafbaan is het geen slecht idee!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:28

San1978 schreef:
Ik mag toch hopen dat Gentle lekker buiten blijft staan, vind dat paard volgens mij een stuk gezelliger...

ik stem voor de laatste box in het manegepaardrijtje.....wij hebben ook genoeg van het gegil en geschop in ons pennyhofje......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:30

B_a_b_e schreef:
haha dat is denk iets te gezellig! alhoewel als ze onze wens in vervulling laten gaan op de drafbaan is het geen slecht idee!

Jaaaa onze drafbaanplannen *\o/*... *droomt weer weg* :z

Misschien mogen we Coiboi hebben in ons hofje, kunnen we haar lekker verwennen met worteltjes :+:

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:31

~~}> Wat een verdraagzaamheid op stal _O-

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:33

tja tis eigenlijk sneu ...paard kan er ook niks aan doen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:38

B_a_b_e schreef:
ik stem voor de laatste box in het manegepaardrijtje.....wij hebben ook genoeg van het gegil en geschop in ons pennyhofje......

:oo Deze reactie is echt evil!

Ik denk dat Eef wel een geschikte oplossing zal vinden voor Gentle en d'r baasjes ;) Het is alleen zo balen dat ze zo uithaalt, dat is echt funest voor haar benen! Mocht ze in de stal van Morris ofzo komen te staan lijkt mij die betonnen muur dan ook weer niet echt bevorderlijk... Misschien is het voor Gentle een oplossing om de stal dan aan te passen waardoor haar benen niet meer zo'n opdonder krijgen iedere keer als ze trapt.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:45

ze ziet in mijn stal bijna geen andere paarden, misschien is dat rustiger voor haar?

En bovendien is mijn box heel sfeervol geschilderd, dus dat geeft al rust op zich... zit 40 euro verf op die muren! hahahahaha!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:46

het is echt niet evil gemeend :n maar ik vind het gewoon echt zielig als ze zich zo opwindt en haar benen stuk slaat...