new staat nog zonder deken.. Hihi die begint nu wel op een beertje te lijken. vrees dat ik er toch ook aan moet beginnen binnenkort. Probeer m altijd zo lang mogelijk zonder te zetten. Morgen wordt nog kouder en daarna weer wat warmer... Dus denk dat ik dat nog even afwacht en als het dan weer kouder wordt hij m maar op krijgt en dan duimen dat hij snel verhaart!
Zat net nog even te kijken naar zo'n rambo deken. Je kan ze ook bestellen via Ebay. Scheelt een hoop geld! En dan laat ik m afleveren bij een leverancier van ons in Engeland en dan heb ik ook bijna geen verzendkosten. Maar goed dan heb je t nog over ruim 200 euro en heb vorig jaar al een deken gekocht..
Wat me doet denken dat ik nog een paar overtollige winterdekens op internet moet zetten!
Ach ik denk dat ieder lekker zelf moet weten wat ze opgooien, het ene paard is het andere ook niet.
Adorno staat nu nog zonder deken. Wel al flink in de rui maar hij mag van mij wel een beetje haar krijgen. Over een week of 2 krijgt hij een ongevoerde regendeken op. Dat geeft net een beetje warmte.
Pas als het richting vries loopt in de nacht krijgt hij een 300gr op en daar houdt hij het wel mee vol van de winter.