mntj schreef:meelen schreef:Ik denk dat het wel mee valt met de kou.zou niet zo zonig zijn.Ik denk dat je m'n weerbericht gemist hebt op de vorige blz.
meelen schreef:mntj schreef:helaas moet rona laat starten.Wat is laat.......rons 5 en half 6. dan wachten op de prijs uitreiking en dan alles weer naar huisbrengen en opruimen. dus voordat we thuis zij is het wel 8 a 9 uur.
mntj schreef:ga zo eindelijk mijn boek uitlezen haha. was vanacht weer laat en nog niet uit.En ik ga nog even bookwormen. (dat is een woordspelletje Mntj)
mntj schreef:meelen schreef:Wat is laat.......rons 5 en half 6. dan wachten op de prijs uitreiking en dan alles weer naar huisbrengen en opruimen. dus voordat we thuis zij is het wel 8 a 9 uur.Da's dan wel errug laat ja.
mike heeft vanmiddag voor rona geshopt. een dressurblouse met korte mouwen omdat t zo warm wordt. lief he. en wat krijg ik
meelen schreef:mntj schreef:ga zo eindelijk mijn boek uitlezen haha. was vanacht weer laat en nog niet uit.En ik ga nog even bookwormen. (dat is een woordspelletje Mntj)goed dat je t zegt. zou het anders niet weten.
mntj schreef:mike heeft vanmiddag voor rona geshopt. een dressurblouse met korte mouwen omdat t zo warm wordt. lief he. en wat krijg ik Aaaaaaaaaaaaaah zieluuuuuuuuuug
meelen schreef:mntj schreef:nee, hoor zeg alleen wat ik net vanpietje hoorde.Ik vind Pietje niet zo betrouwbaar.friezen he..
mntj schreef:meelen schreef:Ik vind Pietje niet zo betrouwbaar.friezen he..Ik weet alleen dat Friezen stijfkoppig zijn, maar onbetrouwbaar............
Tytje schreef:mntj ik had gelezen in de krant dat Cor Bos is overleden!! Wat een drama zeg.? wie is dat?
mntj schreef:mike heeft vanmiddag voor rona geshopt. een dressurblouse met korte mouwen omdat t zo warm wordt. lief he. en wat krijg ik LIEFDE hahahaha