Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Ohh ellieeee, dit meisje heeft ook op je knollie gereden! http://www.bokt.nl/forums/memberlist.ph ... e&u=106679
)
Sabinee__ schreef:Annie_ schreef:[quote
Woo ik ben The Notebook weer aan het kijken hoor
Wat een dramatische film is dat zeg.
Denk dat het ook wel wat voor Jane is(jij vind PS i love you toch ook leuk?).
Zit hier weer te janken
Bij PS i love you moest ik ook janken
!

ze hadden net alemaal nieuwe dingen binnen ! heb Ariat's gekocht ! en ze zitten vet lekker !

je moet alleen kwartier lopen vanaf de bus 
Astor schreef:IRIS JE KAN HET HE MORGEN!
LAAT JE WETEN HOE HET GING?
Toen ik arcours ging lopen werd ik ineens ZOOOO zenuwachtig!! Het wasi neens hooog! Ik had thuis echt nog nooit ZO hoog gesprongen voor mijn gevoel..
Echt heel leuk. Met los springen ging het wel goed. En in het parcours vergat ik de hoogte ook wel, en daardoor ging ik uiteindelijk gewoon! Maar het was echt niet nettjes, en Valentino sprong echt op momenten dat andere paarden zeker geweigerd hadden, maar hij sprong toch voor me. Dus ik ben wel heel tevreden. Ik had uiteindelijk 4 balken
Daar zie je echt goed hoe hoog het was..
hij vertrouwt jouw ook gewoon 

Iriis_ schreef:Astor schreef:IRIS JE KAN HET HE MORGEN!
Hee!!
Het ging best goeddToen ik arcours ging lopen werd ik ineens ZOOOO zenuwachtig!! Het wasi neens hooog! Ik had thuis echt nog nooit ZO hoog gesprongen voor mijn gevoel..
Dus ik was heel zenuwachtig, maar Valentino deed zo zijn best!Echt heel leuk. Met los springen ging het wel goed. En in het parcours vergat ik de hoogte ook wel, en daardoor ging ik uiteindelijk gewoon! Maar het was echt niet nettjes, en Valentino sprong echt op momenten dat andere paarden zeker geweigerd hadden, maar hij sprong toch voor me. Dus ik ben wel heel tevreden. Ik had uiteindelijk 4 balken
![]()
Ik heb nog hele vette foto's die Laura gemaakt heeft!!Daar zie je echt goed hoe hoog het was..
Iriis_ schreef:Astor schreef:IRIS JE KAN HET HE MORGEN!
Hee!!
Het ging best goeddToen ik arcours ging lopen werd ik ineens ZOOOO zenuwachtig!! Het wasi neens hooog! Ik had thuis echt nog nooit ZO hoog gesprongen voor mijn gevoel..
Dus ik was heel zenuwachtig, maar Valentino deed zo zijn best!Echt heel leuk. Met los springen ging het wel goed. En in het parcours vergat ik de hoogte ook wel, en daardoor ging ik uiteindelijk gewoon! Maar het was echt niet nettjes, en Valentino sprong echt op momenten dat andere paarden zeker geweigerd hadden, maar hij sprong toch voor me. Dus ik ben wel heel tevreden. Ik had uiteindelijk 4 balken
![]()
Ik heb nog hele vette foto's die Laura gemaakt heeft!!Daar zie je echt goed hoe hoog het was..
!! Het zal zeker hoog zijn geweest! Ben benieuwd naar de foto's !!