aatjuh12 schreef:lekker flauw! ik ben er ook je heb nog het hele weekend om te huiswerken owwww is amanda er ook dan kom ik misschien wel
aatjuh12 schreef:haha ik ben weer veelste snel hopen dat het met de vaardigheidsproef wel doet dan deed hij bij jullie wel goed mee?ja in onze les sprong hij prima maar de les daarna weigerde hij steeds.hij kan het dus wel...
KarinW86 schreef:Op trix joyce? je zit volgende week op paraatIk dacht dat je volgend weekend bedoelde
Fe_m_ke schreef:aatjuh12 schreef:haha ik ben weer veelste snel hopen dat het met de vaardigheidsproef wel doet dan deed hij bij jullie wel goed mee?ja in onze les sprong hij prima maar de les daarna weigerde hij steeds.hij kan het dus wel...wie zat erop
DJoysDesignz schreef:Jaaaa het mocht want de lijst was niet vol kaar/tamara en mylene doen ook meegezellig! gaan we weer lekker tot laat bij de openhaard hangen
Fe_m_ke schreef:DJoysDesignz schreef:Jaaaa het mocht want de lijst was niet vol kaar/tamara en mylene doen ook meegezellig! gaan we weer lekker tot laat bij de openhaard hangen Jaaa
Kijk mijn reactie op iris dr profiel foto.... wat een zeikwijf die rooie!excuses voor mijn taalgebruik whahahah