Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_sandra schreef:een bodybuilder trekt bij een blondine zijn shirt uit, wat heb jij een grote borstkast zegt zij. dat is 90 kg dynamiet zegt de bodybuider. hij trekt zijn broek uit en toont zijn spieren, waarop de blondine zegt, wat een enorme benen. dat is 40 kg dynamiet zegt hij,wanneer hij zijn onderbroek uittrekt rent de blondine gillend weg. de bodybuilder rent achter haar aan, envraagt waarom ze gillend weg rende. waarop ze zegt; ik was bang dat de boel ontploft met al dat dynamiet, toen ik dat korte lontje zag!

.
.
).
. Yinari schreef:Jeempie, wat hebben jullie enorm gekletst hier! En het regende niet eens!.
In ieder geval weer op de hoogte van alle leeftijden, alle kinders en de weg naar Epplejeck (of hoe schrijf je dat).
De meeste van jullie hebben dan wel al vlot een partner gevonden waarmee het genoeg klikte om kinderen mee te krijgen (tenminste, daar ga ik vanuit, ervaring met ongelukjes hebben we hier thuis ook wel).
Ik zie aan de verre horizon nog geen vaderfiguur rondlopen hoor. En ben zelf ook nog lang geen moeder.

.

_sandra schreef:zie net berichtje op mijn mobiel!!! hahahaha, je bent een sportieve verliezer hoor meelen!!!!!! heb je ff terug wakker gsmst hahaha!!! x

Yinari schreef:Het mag ook een prins met een gevlekte koe zijn hoor.
Dank je voor de peptalk, dat geeft hoop

_sandra schreef:Ik heb de prins wel, alleen hij heeft het witte paard niet.mijn prins heb ik al vanaf mijn 15e, en nog steeds ontzettend gelukkig!!! maar een prins op het witte paard bestaat vlgns mij niet hoor. hoe lief ze ook zijn !!! hahahaha