Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:He Ate de verhuizing komt in zicht, ga je zaterdag helemaal over
winnitou schreef:Gelukkig heb je hulp, baal er wel van dat ik je niet heb kunnen helpen. is je huis ondertussen al verkocht?
ATE schreef:winnitou schreef:He Ate de verhuizing komt in zicht, ga je zaterdag helemaal over
nee zondag
ATE schreef:winnitou schreef:Gelukkig heb je hulp, baal er wel van dat ik je niet heb kunnen helpen. is je huis ondertussen al verkocht?
nee was dat maar waar slaap er ook rot door
ATE schreef:ik ga nog ff tv kijken heb trouwens vandaag upc maar weer aangevraagt voor internet op kalf binnen 3 weken moet ik de spullen hebben
winnitou schreef:ATE schreef:ik ga nog ff tv kijken heb trouwens vandaag upc maar weer aangevraagt voor internet op kalf binnen 3 weken moet ik de spullen hebben
en wat krijg je dan voor een soort internetverbinding?
ATE schreef:winnitou schreef:Zal een dik blok meenemen. Of alles thuis al schrijven. moet alles op aparte blaadjes of kan ik ook een A4 in leveren met meerder ideeen
schrijf thuis je blok maar vol
. winnitou schreef:ATE schreef:hee winnitoe hoe gaat het ?
Ik was vanavond eenhele blijde ruiter. Heb een halve volte gegalopeerd op Napoleon. Ging zomaar (bijna vanzelf) kon het niet laten.
Zonder pijn. kan beter op het paard zitten dan op een stoel of barkruk
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Ik was vanavond eenhele blijde ruiter. Heb een halve volte gegalopeerd op Napoleon. Ging zomaar (bijna vanzelf) kon het niet laten.
Zonder pijn. kan beter op het paard zitten dan op een stoel of barkruk
Super. Veel plezier morgen!!!

) die wel wat dressuur in zich heeft

xan schreef:Maar ff serieus![]()
Hierbij het begin van de soap: "Anke en Jose gaan een paard kopen"![]()
Anke en José zijn er dus uit.
Ze willen alletwee een eigen paard, en willen dan dat de een bijrijder wordt bij de ander.
Dus 1 + 1 = ..... juist samen een paard kopen.
Wij beginnen met een lijstje van "voorwaarden".
Paard, zwart.
Dressuur en voor de kar.
Niet te oud en niet te jong.
Moet braaf zijn, want we hebben ook kinderen die er wat mee moeten kunnen doen.
(En nog een aantal punten, maar die laat ik maar achterwege anders wordt het zo'n saaie soap)
Na wat heen en weer gepraat komen we uiteraard uit op een fries.
Maar wel een mooie (zoiets als Dries dus) die wel wat dressuur in zich heeft
![]()
Als we er nog meer over praten komen we op "de Arabo-fries"
Helemaal TOP.![]()
Dus José gaat vandaag maar eens bellen hoe duur die paarden nu eigenlijk zijn, want dat zie je nergens staan.
Een mooie hengst van 3 jaar .................................komt ie...............
11.000,00 euries![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk is het nu over met het dromen over een arabo-fries
wordt vervolgd

xan schreef:Help je ook zoeken ????