schouwse ruiters topic....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shan

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:07

Hoi Iris, welkom!

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:11

dankje Knipoog

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:37

Ik meld me hier ook maar weer eens... Lees wel altijd mee maar ik plaats eigenlijk nooit een berichtje... Lachen

Jammer Marion dat je gaat stoppen met wedstrijden! Hoe gaat het nu met Coco?

Leuk van die vriendin Yavanna Lachen

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:07

De foto's van afgelopen weekend staan trouwens online, je zag erg pips Jow. Haha!
Hoi Annemarie, kom je weer eens vaker buurten, hoe gaat het met je paard?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:01

shan schreef:
De foto's van afgelopen weekend staan trouwens online, je zag erg pips Jow. Haha!
Hoi Annemarie, kom je weer eens vaker buurten, hoe gaat het met je paard?

ja goed hoor!
Ik zal inderdaad eens vaker wat berichtjes plaatsen.. Lachen

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:57

ik zag t shan!! toppie!!!

hehe, ik had nog koorts, maar dacht, ach tis 1 paard, moet lukken!! moet nog ff zoeken welke ik ga bestellen Haha!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:59

[quote="Annemarie_"]Ik meld me hier ook maar weer eens... Lees wel altijd mee maar ik plaats eigenlijk nooit een berichtje... Lachen

Jammer Marion dat je gaat stoppen met wedstrijden! Hoe gaat het nu met Coco?

Hee nicht, kon je het forum nog vinden?
Met Coco is het weer gewoon, als altijd, ze zal misschien een slechte dag hebben gehad, maar raar blijft het........
Ik vind het nu zoveel relaxter , nu ik niet meer ""moet"' presteren, vind het wel leuk om te zien, maar niet om te doen en ik maak plaats voor de andere talenten in het gezin!

Alles goed met Watteau?

Zaterdag lekker naar Paard en Koets, kost weer geld, er is nml altijd wel wat leuks te scoren, maar we gaan voor JL, die wil een nieuwe wedstrijdwagen, een race monster, kan hij nog sneller dan hij nu gaat, misschien is een bodyprotector ook wel handig....

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 15:07

mammaslamma schreef:
Hee nicht, kon je het forum nog vinden?
Met Coco is het weer gewoon, als altijd, ze zal misschien een slechte dag hebben gehad, maar raar blijft het........
Ik vind het nu zoveel relaxter , nu ik niet meer ""moet"' presteren, vind het wel leuk om te zien, maar niet om te doen en ik maak plaats voor de andere talenten in het gezin!

Alles goed met Watteau?

Zaterdag lekker naar Paard en Koets, kost weer geld, er is nml altijd wel wat leuks te scoren, maar we gaan voor JL, die wil een nieuwe wedstrijdwagen, een race monster, kan hij nog sneller dan hij nu gaat, misschien is een bodyprotector ook wel handig....

Gelukkig gaat het weer beter met Coco, JL was zeker erg ongerust ?
Toch een goed besluit dan, als je je er zo veel lekkerder bij voelt! En daar gaat het toch om. En Gerrit zal er ook helemaal niet mee zitten Tong uitsteken

Met Watje gaat alles goed hoor, hij is stout maar hij gaat goed vooruit.
Pap gaat morgen ook naar Paard en Koets! Of zondag, dat wist hij nog niet zeker. Ik hoorde inderdaad dat JL een nieuw wagentje zoekt. Leuk dat hij zo fanatiek is Tong uitsteken Ik ben benieuwd hoe hij het dit seizoen gaat doen..

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 15:46

Annemarie, geef maar aan je pa door, dat de Zaterdag de leukste dag is, vooral de menavond is erg leuk, wel apart kaarten daarvoor kopen.

Moet je erg omschakelen qua lesgever, je was zo gewend aan Amber.....
Vulkan scoort ook goed met Amber, ze moet hem wel flink scherper aan het been maken, maar hij doet zijn best.

JL heeft het in zijn hoofd, nu hij Klasse 2 rijd, om flink te gaan vlammen zodat hij zich kan selecteren voor het NK aankomende zomer, gezien de laatste resultaten, moet dat er zeker inzitten....
Enne Gerrit,. die heeft de shetlanderlook, bolletje wol, maar hij staat toch buiten, van 7.00 tot 23.00, die geniet zich suf, beetje boscrossen en strand en op zijn tijd es een lesje.......

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:02

Oké ik zal het zo tegen hem zeggen, ik ga straks naar Haamstede.

Ik hoef eigenlijk helemaal niet om te schakelen, Thamar geeft érg fijn les maar wel ong. volgens dezelfde principes als Amber (anders had ik ook geen 10 jaar bij Amber gelest, zij geef ook heel fijn les). Leuk dat ze het zo goed doet met Vulcan he, mama is er ook erg blij mee.

Ik denk ook wel dat JL makkelijk een plek op het NK kan halen. Hij doet het supergoed toch!
Haha Gerrit.. Tong uitsteken Leuk dat ie zo geniet!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:15

Hey!
Zag je pm te laat Jolanda, maar kan ik mis zaterdag bij je lessen.

Zondag mag ik met Michiel naar Balans, even laten wennen voor het proefje. Haha!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 11:31

EFFE OFF TOPIC>>>>>>>>>Iemand van jullie doe ook kaartjes heeft gewonnen voor het Kerstcircus in Ahoy?
We hebben de verkeerde datum en zoeken nu een andere datum om te ruilen.

Kaartjes zijn van 20 December, 4 stuks, ruilen voor een andere dag in het weekend, dus de 21e, de 27e of de 28e.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 11:43

hoe is t eignelijk met tomboy? gaat ze daar ook mee starten?? tis ondertussen al 4 jaar geleden dat ik die gezien heb denk ik??

cis: je zag mn pm te laat, maar ik heb je ook niet gezien??
zaterdag ben ik heledag weg, moet om 7.45 weg naar nieuwvliet en hoop `s avonds rond die tijd ook terug te zijn :S :S

ik win noooit wat marion Verdrietig

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:49

Jow schreef:
hoe is t eignelijk met tomboy? gaat ze daar ook mee starten?? tis ondertussen al 4 jaar geleden dat ik die gezien heb denk ik??

cis: je zag mn pm te laat, maar ik heb je ook niet gezien??
zaterdag ben ik heledag weg, moet om 7.45 weg naar nieuwvliet en hoop `s avonds rond die tijd ook terug te zijn :S :S

ik win noooit wat marion Verdrietig

Ah oké. Volgende week dan maar weer?

Joh, het enigste wat ik ooit won was 2 kaartjes voor het fruitteeltmuseum.
En een beker, toen ik de enigste in die klasse was. Maar dat vertel ik er nooi bij. Vork

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:09

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 21:50

Oh, god, is het nog geen 13 december??? Waarom niet.. ik moet nog zoveel doen. Oh how do I love Showbloks.. not...
Pffff, een berg spul al gedaan, en nog zoveel te doen, en zo weinig tijd
Hoe is het met jullie proef Jow?:D

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:54

we moeten nog steeds beginnen maris!! haha, maar in onze hoofden zijn we al klaar Tong uitsteken haha, heb t ook een beetje te druk :S

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 15:03

Hey!
Pff ben me daar een partij zenuwachtig voor me proef morgen.
Want tegen die tijd zitten er een heleboel beetje proeven te kijken, in afwachting van de prijsuitreiking. En ik wil niet voor gek staan omdat ik niet door kan zitten. Clown
Heb gelukkig wel een hele mooie rijbroek met leren zitvlak. Lachen
Alleen geen leren laarzen, maar F proeven mag je ook met joppers en chaps starten godzijdank!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:14

Succes MM.
Als je eenmaal aan het rijden bent, heb je er geen idee van dat allerlei mensen naar je kijken joh.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:02

succes hoor, spannend ! Kan er ook netjes uitzien hoor, wat je nu aantrekt !! Knipoog Ik zal duimen !!

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:37

veel geluk he Haha!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:30

Hey!

Helaas, ik had net 8 puntjes te weinig.
Ik klapte helemaal dicht tijdens de proef, vergat bijna alles wat ik geleerd had. Clown
Afijn, het was wel leuk, Bea vertelde dat ze allemaal over mij en m'n mooie verzorgpaard zaten te praten. Haha!
"Ja hij is met de trailer gekomen, hij is echt heel mooi."

Ikke is heel trots. Party!!

Volgende keer ga ik denk ik op Grol meedoen, omdat het dan op Balans samenvalt met het showblok.
Want dit protecol was net de schop onder m'n kont die ik nodig had, ik moet echt veel harder trainen, en in de proef niet gaan lopen zenuwen maar m'n kop erbij houden. Whoosh!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:51

jammer, maar geeft niks, dit is juist perfect om te oefenen en opbouwende kritiek te krijgen. Goed dat je er wat mee gaat doen !! Ja Ik vind dat je het goed opvat !!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:23

acacia schreef:
jammer, maar geeft niks, dit is juist perfect om te oefenen en opbouwende kritiek te krijgen. Goed dat je er wat mee gaat doen !! Ja Ik vind dat je het goed opvat !!

Inderdaad, het is m'n eerste wedstrijd sinds een hele lange poos, dus ik moest er weer even inkomen.
Ik heb ook geen idee waar ik me zo druk om maak, maar ik wil het zo graag perfect doen. Bloos

Ik vond het wel raar dat ze me als kritiek meegaf dat ik moest werken aan de nagevelijkheid. Want in de f11 mag ze me daar helemaal nog niet op beoordelen. En mischien bedoelt ze in de training, maar dat doe ik ook, en dat kan ze toch niet ruiken ofzo? Vork

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 08:26

nageeflijkheid is meer dan de krul van voren, misschien bedoelde ze het totale plaatje...en misschien inderdaad, gaf ze het als tip mee, want volgens mij is dat de bedoeling van de F-proefjes, toch ? Knipoog