Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shan schreef:De foto's van afgelopen weekend staan trouwens online, je zag erg pips Jow.![]()
Hoi Annemarie, kom je weer eens vaker buurten, hoe gaat het met je paard?
mammaslamma schreef:Hee nicht, kon je het forum nog vinden?
Met Coco is het weer gewoon, als altijd, ze zal misschien een slechte dag hebben gehad, maar raar blijft het........
Ik vind het nu zoveel relaxter , nu ik niet meer ""moet"' presteren, vind het wel leuk om te zien, maar niet om te doen en ik maak plaats voor de andere talenten in het gezin!
Alles goed met Watteau?
Zaterdag lekker naar Paard en Koets, kost weer geld, er is nml altijd wel wat leuks te scoren, maar we gaan voor JL, die wil een nieuwe wedstrijdwagen, een race monster, kan hij nog sneller dan hij nu gaat, misschien is een bodyprotector ook wel handig....
Jow schreef:hoe is t eignelijk met tomboy? gaat ze daar ook mee starten?? tis ondertussen al 4 jaar geleden dat ik die gezien heb denk ik??
cis: je zag mn pm te laat, maar ik heb je ook niet gezien??
zaterdag ben ik heledag weg, moet om 7.45 weg naar nieuwvliet en hoop `s avonds rond die tijd ook terug te zijn :S :S
ik win noooit wat marion
acacia schreef:jammer, maar geeft niks, dit is juist perfect om te oefenen en opbouwende kritiek te krijgen. Goed dat je er wat mee gaat doen !!Ik vind dat je het goed opvat !!