Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Woeeeh, superleuk, Donja! Dat wilde je al een tijdje, of niet? Ik duim voor je dat alles goed gaat

En ik neem Madelon mee; die ken je vast nog wel!
naja ik geloof dat ik om 10 uur rij, dat heb ik in ieder geval 2 weken geleden geregeld met Marjolijn, maar ach ben er ook wel om half 9 dus als ik dan toch om 9 uur moet, no problemo. Heb er zin in!
Maar misschien als ik der zie dat ik der herken.
Rijd ze ook mee dan? ^^ 
Maar dat was het enige, was echt super leuk en ik kon zowaar alles meedoen, mijn lichaam is alweer gewend aan paardrijden. ^^ We gingen de laatste 20 minuten ook carousel rijden, daar had Inge zin in alleen ze had niet gezien dat we met zijn negenen waren. Dus ik sloot de rij samen met mijn denkbeeldige mede partner.
Maar wel handig hoor om 'alleen' caroussel te rijden, je kan soms zomaar de binnenbocht meepakken etc.
Maar het ging echt vet goed! Weet nog wel dat wij af en toe op de maandagavond carousel gingen rijden, wat een ramp was dat.
Maar deze keer ging echt super goed en zag er zoooo gaaf uit. Moesten we met zijn allen dus afwenden bij de A en dan op een gegeven moment zei Inge 'Mars'! En moesten we allemaal een kleine volte rijden, de ene kant deed dat links en de andere rechts en we gingen allemaal tegelijk en dat zag er vet gaaf uit! Ik was de eerste keer zooo onder de indruk dat ik per ongeluk vergat een kleine volte te rijden en gewoon naar de hoefslag ging en verder reed.
En het veulentje van Wuzelma! Wat een schatje! Hijs lichtbruin met een kolletje en dan een beetje scheve wat dikkere streep en gewoon echt super schattig! Echt om verliefd op te worden. ^^ En Zelina, tja, die staat nu bij Wu in het weiland misschien in de hoop dat ze doorkrijgt dat er ook een hummeltje uit haar moet komen.
Maar tot die tijd blijft het veulentje lekker warm in mamas buik zitten.
Ga je nu elke week rijden? Ik dacht dat je om de week reed
Dus de komende 2 weekenden ga ik rijden, als er plek is natuurlijk. Daarna het weekend denk ik niet (denk wel dat de AH mij dan inpland voor het weekend ) en dan het weekend erop weer en dan moet ik even kijken want dan heb ik vakantie. Maar weet niet precies wanneer ponykamp is en ik ga natuurlijk 12 juli 5 dagen naar Berlijn. Maar dat zien we dan wel weer, eerst de komende 2 weken lekker rijden. ^^
Volgende week doe ik weer een poging om te komen
Ben benieuwd. ^^ En misschien/hopelijk zijn er dan al 2 veulentjes.

Maar als ze me er niet opzetten dan ga ik er ook niet om vragen.