RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lotte_2

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:24

Vraag ini dan ook maar met welke slottie ze naar de hengstenkeuring wil :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:42

Fotty is leeeuk!! :D En een wit fries veulentje zou heel apart zijn :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:58

lotte_2 schreef:
Vraag ini dan ook maar met welke slottie ze naar de hengstenkeuring wil :-)

Huh? Ikke niet helemaal jou begrijpen? :P

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:59

Jaja, er zit weer wat leven in dit topic! :P Woeeeh, superleuk, Donja! Dat wilde je al een tijdje, of niet? Ik duim voor je dat alles goed gaat :D

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 09:20

Life is back. :D

Ben je er zaterdag ook weer Tamara?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:54

Jep! Heb er zin in! We hebben als het goed is weer vet mooi weer dus dat wordt lekker bruin worden! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:18

Hihi. Ik heb stiekum ook wel zin om even langs te komen... Even veulentje(s?) bewonderen :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:01

Hahahah doen doen! Er is eentje van Wuzelma en echica vertelde mij gister dat zelina nog steeds geen veulen had. Misschien vandaag of komende week/weekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:29

Ik kan nog niks beloven, hoor, eigenlijk heb ik het een beetje te druk. Maar ik probeer het met plezier :D :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:14

Hehehe oke, ik ben benieuwd. Wieteke en ik rijden om 10 uur als je dat nog wilt zien. :P

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:00

Ik rij om 9 uur morgen Tamara. :D En ik neem Madelon mee; die ken je vast nog wel!

Tot morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:06

Rijdt Madelon eigenlijk nog? :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:30

Om 9 uur al, vroeg zeg. :P naja ik geloof dat ik om 10 uur rij, dat heb ik in ieder geval 2 weken geleden geregeld met Marjolijn, maar ach ben er ook wel om half 9 dus als ik dan toch om 9 uur moet, no problemo. Heb er zin in!

En Madelon, uhm... zegt me niks. :P Maar misschien als ik der zie dat ik der herken. :P Rijd ze ook mee dan? ^^

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:36

Madelon rijdt nog op dr eigen paardje, maar niet meer bij Ini. Heeft ze overigens wel heel lang gedaan. :j

Leuk; zie ik je morgen! :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:31

Zo ben weer helemaal opgefrisd. Want pieuw wat was het een warme dag! Maar ben wel lekker bijgekleurd. ^^ Ik mocht weer op Widuuntje! Ik zat eerst op Okke maar toen bleek dat de indeling niet helemaal klopte bij de les er voor en toen moest Okke daar meelopen. Jammer maar Widuuntje is ook leuk! Zeker nu ik wist wat er vorige week fout ging. Ging echt weer een stuk beter en lekkerder en heb echt heerlijk gegaloppeerd. Was wel echt hilarisch, ze maaide nogal met der voorbenen en stampen en doen en daardoor schiet er zand omhoog, dat zand ging in het huis en raakte een stoel en dat maakte toch een raar geluid volgens Widuna! Dus een enorme spurt naar de overkant. :') Maar dat was het enige, was echt super leuk en ik kon zowaar alles meedoen, mijn lichaam is alweer gewend aan paardrijden. ^^ We gingen de laatste 20 minuten ook carousel rijden, daar had Inge zin in alleen ze had niet gezien dat we met zijn negenen waren. Dus ik sloot de rij samen met mijn denkbeeldige mede partner. :+ Maar wel handig hoor om 'alleen' caroussel te rijden, je kan soms zomaar de binnenbocht meepakken etc. :P Maar het ging echt vet goed! Weet nog wel dat wij af en toe op de maandagavond carousel gingen rijden, wat een ramp was dat. }:0 Maar deze keer ging echt super goed en zag er zoooo gaaf uit. Moesten we met zijn allen dus afwenden bij de A en dan op een gegeven moment zei Inge 'Mars'! En moesten we allemaal een kleine volte rijden, de ene kant deed dat links en de andere rechts en we gingen allemaal tegelijk en dat zag er vet gaaf uit! Ik was de eerste keer zooo onder de indruk dat ik per ongeluk vergat een kleine volte te rijden en gewoon naar de hoefslag ging en verder reed. :+

Was echt een hele leuke les en volgende week om 9 uur ben ik weer van de partij. Jij ook Wieteke? Heb je niet echt gezien met rijden, was meer bezig met paarden binnen en buiten zetten. :P En het veulentje van Wuzelma! Wat een schatje! Hijs lichtbruin met een kolletje en dan een beetje scheve wat dikkere streep en gewoon echt super schattig! Echt om verliefd op te worden. ^^ En Zelina, tja, die staat nu bij Wu in het weiland misschien in de hoop dat ze doorkrijgt dat er ook een hummeltje uit haar moet komen. :P Maar tot die tijd blijft het veulentje lekker warm in mamas buik zitten. :P

Heb zin in volgende week! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:22

Klinkt weer heerlijk en leuk, Tamara! Leuk dat je weer op Widuna mocht! :D Ga je nu elke week rijden? Ik dacht dat je om de week reed :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 14:25

Ja ik rij 'normaal' om de 2 weken maar aangezien ik dus een maand tentamens heb en thuis heel goed verzorgd wordt kom ik wel 3 weekenden achter elkaar thuis en ach, dan kan ik als ontspanning net zo goed ook gaan paardrijden. :P Dus de komende 2 weekenden ga ik rijden, als er plek is natuurlijk. Daarna het weekend denk ik niet (denk wel dat de AH mij dan inpland voor het weekend ) en dan het weekend erop weer en dan moet ik even kijken want dan heb ik vakantie. Maar weet niet precies wanneer ponykamp is en ik ga natuurlijk 12 juli 5 dagen naar Berlijn. Maar dat zien we dan wel weer, eerst de komende 2 weken lekker rijden. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:05

Lekker hoor :D Volgende week doe ik weer een poging om te komen :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:10

Hahaha oke. :P Ben benieuwd. ^^ En misschien/hopelijk zijn er dan al 2 veulentjes. :D

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:14

& Ik heb jou niet zien rijden Tamara!

Ja, ging wel goed op PM. Hij zat ontzettend met zn koppie te rommelen, wilde maar niet naar beneden. :')

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:15

Hahaha, beiden elkaar gemist. En PM, tja, ene keer is die super fijn en de andere keer heb je idd veel last met zijn hoofd die maar niet ontspannen wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 21:32

Hij is de laatste tijd niet meer zo bokkerig, of wel? *Afkloppen* :P Rallywood heb ik jullie ook al een tijdje niet meer over gehoord, loopt die nog wel mee?

Poging van zaterdag komen gaat weer niet lukken, sorry! De week daarop misschien, hihi :P

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 21:35

PM heeft bij mij nog nooit gebokt? :')

Rallywood loopt nog gewoon mee hoor! Heb er al heel lang niet meer op gereden.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 23:38

Hmm, ja PM lijkt in een rustige bui te zijn. En Rallywood ook! Als ik die zie lopen dan denk ik iedere keer van; hmm misschien moet ik het gewoon weer een keer proberen. :P Maar als ze me er niet opzetten dan ga ik er ook niet om vragen. :P

En lol, eef, jij iedere keer met je 'ik kom wel ik kom niet'. :P

Oké, ik ga proberen te slapen want morgen heb ik mijn mondeling van een half uur over de Franse Revolutie tot aan de Tweede Wereldoorlog. Arggg ik haat mondelingen! Wish me luck ppl. ^^