't Einde is zoek.. Wij beppen door tot op 't Einde!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

0Whisper0

Re: 't Einde is zoek.. Wij beppen door tot op 't Einde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:53

Hee Meiden..Zit al ongeveer een jaar op bokt en vandaag pas kom ik jullie tegen Bloos Nou in ieder geval harstikke gezellig. Kunnen we ipv op stal ook nog eens via internet kletsen!

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 19:33

Hey Gaab! Gezellig dat je ook mee komt kletsen!
Maar dit topic bestaat ook nog niet zo heel erg lang hoor.. Sinds november eigenlijk pas..

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:01

Noesie schreef:
Maar dit topic bestaat ook nog niet zo heel erg lang hoor.. Sinds november eigenlijk pas..

En nu al 56 pagina's Knipoog

Ik heb het halster van Naat overgekocht, wat een mooi ding zeg! Haha! Zal Obertje erg stoer staan! Haha!

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 23:02

Noesie schreef:

Ow dat verklaard een hoop Bloos (Schaam schaam)
Maar dan hebben jullie zeker een hoop doorgekletst zeg Knipoog

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 02:21

We zijn niet te stoppen Tong uitsteken

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 08:07

Nog iemand plannen met Valentijnsdag? of vinden wij meiden dat te Cliché? Ik gaat lekker uit eten met me ventje! dus ik zit goed, hahahaha

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 08:43

Uprica schreef:
Nog iemand plannen met Valentijnsdag? of vinden wij meiden dat te Cliché? Ik gaat lekker uit eten met me ventje! dus ik zit goed, hahahaha

wij gaan bij vrienden eten Haha! en de reis voor onze zomervakantie uitstippelen Lachen

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 10:47

Mijn vriend moet helaas werken, maar we doen wel aan cadeautjes.( Die ik vandaag nog even snel moet gaan halen hihi Haha!)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 13:16

Ik doe niks. Heb er een hekel aan Tong uitsteken

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 15:16

Kendera schreef:
Uprica schreef:

wij gaan bij vrienden eten Haha! en de reis voor onze zomervakantie uitstippelen Lachen

Das ook erg fijn, denk niet dat er een vakantie voor mij inzit dit jaar Verdrietig ja REO ( Rotterdam en omstreken ) Tong uitsteken
wil zo veel nog doen, waaronder weer wedstrijd rijden dit jaar, maar eerst moet puber beter worden!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:46

Sandy gaat op 22 februari Sjimmie verlaten.
We hebben een plekje gevonden bij haar oude eigenaar en tevens 'fokker' in Lunteren. Ik kan haar daar goedkoper zetten, en gezien ik van de zomer toch in Lunteren in een stacaravan ga wonen ivm mijn opleiding komt dat wel goed uit, want het is misschien 10 minuten op de fiets vanaf daar. Ik vind het wel heel zielig voor Sjimmie, want hij heeft nu lekker een vriendinnetje.. Maarja, je kunt niet alles hebben en het scheelt mij een hoop geld.

Het liefste neem ik Replay ook mee tijdens mijn studie, dus ook voor hem ben ik nog op zoek naar een geschikte stal. Ik dacht iets gevonden te hebben maar die mensen laten niets meer horen, beetje banketstaaf.
Ik zoek gewoon verder, heb geen haast.
M'n grote kleine meid heeft in ieder geval al een lekker plekkie Lachen

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:51

Afbeelding
Sandybaby & mijn mama 12,5 jaar geleden, hahahaha Tong uitsteken

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:59

Afbeelding
Sandy's mama. Zoek liesje Tong uitsteken

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 19:05

Ahhhhh wat schattig! en ik moet zeggen dat ze dat nog steeds is! Wel zielig idd voor sjimmie, heeft ie helemaal niemand meer! Moet Nico maar een geit voor em kopen, hahaha

Wat is er eigenlijk met die andere shet gebeurd toen, weet iemand dat? Was ook zo'n lief klein veulenshet! pleukie heten die toch?
Nou succes met verhuizen en het afscheid zal niet lang op zich laten wachten dus.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 19:06

Verkocht omdat 'ie teveel hengstengedrag had, en er was te weinig tijd om het te corrigeren.

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:04

Liesje89 schreef:
Afbeelding
Sandy's mama. Zoek liesje Tong uitsteken

is michelle dat nou, rechts (vanaf de pc te zien) van sandy ?????????????

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:05

aaah, dat is jammer dat sandy weggaat Huilen
komen jullie na je opleiding wel weer terug?
wanneer begint het eigenlijk?

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:47

Ja, hahaa, die met dat witte kapje op Tong uitsteken
En het is niet Sandy, maar Sandy's mama Jumpy, Sandy heeft peenhaar you know Clown

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:12

loveseben schreef:
aaah, dat is jammer dat sandy weggaat Huilen
komen jullie na je opleiding wel weer terug?
wanneer begint het eigenlijk?

Ja, vind het ook jammer dat ze al zo vroeg gaat, maarja niets aan te doen. Het scheelt mij in ieder geval een hele hoop geld Lachen Het is wel de bedoeling dat ik terugkom, mét de paardjes. Ik denk dat ik na 3 of 4 jaar Lunteren wel gezien heb. Tenzij ik zit vastgeroest Tong uitsteken Maar daar gaan we niet van uit hoor, hahahaha Haha! De opleiding zelf begint in Augustus/September. Maar eerst eens zien te slagen. Moet 't examen nog betalen om te beginnen en daar ben ik al te laat mee, dus misschien kan ik niet eens examen doen, hahahaha!!! Maar dan hoop ik maar dat ik mazzel heb ivm maasland Lachen

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:17

Riep gaat waarsch. 1 mei Huilen Dan zie ik 'm alleen de weekenden, tenzij ik dan al over ga.. Maar dat denk ik niet hoor, hahaha. Op de stal die ik op 't oog heb gaan ze de hele dag naar buiten, dus dat is wel lekker, kan 'ie zichzelf beweging geven. Ze krijgen dezelfde brok dus dat is ook simpel, krijgtie daar ook 2x een kwart, lol.

Moet er nog even niet aan denken dat ik weer wegga.. Vind het juist zo gezellig. Het idee om weg te gaan vind ik erger dan toen ik wegging bij vd Vlugt!!!! Bloos! Zegt genoeg hè!?
Maar het is daar natuurlijk ook wel supergaaf, bossen op een steenworp afstand, ik ken het hele bos al uit m'n hoofd, je zit zo op de hei en je kunt heerlijk met de wagen rijden.. wat wil je nog meer Cool Het is alleen wel raar. Gelukkig is het minder ver dan Drenthe, en Riep staat in volpension dus ik kan weg wanneer ik wil... Dat is een groot voordeel. Als ik eens een week naar Schiedam wil (ofzo) dan kan dat gewoon Haha!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:17

Maar ik ga jullie wel heel erg missen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Gelukkig is het nog láng geen 1 mei Tong uitsteken

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 13:34

0Whisper0 schreef:
Noesie schreef:

Ow dat verklaard een hoop Bloos (Schaam schaam)
Maar dan hebben jullie zeker een hoop doorgekletst zeg Knipoog

Dat heb je als je op stage/werk af en toe tijd hebt om wat tussendoor te doen! Zal nu wel iets minder snel gaan aangezien ik het nu weer drukker heb met school en Kel een andere baan heeft en niet meer bij de computer zit..

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 13:46

Met valentijn ga ik niet veel bijzonders doen, ga wel een kaartje sturen natuurlijk!
Komend weekend gaan Marien en ik wel ff lekker 2 nachtjes naar Egmond aan Zee.
We wilden eigenlijk rond 15 januari al gaan (toen hadden we 3 jaar) maar dat kon niet ivm mijn stage, toen ik klaar was met stage kon Marien geen vrij nemen, toen moest ik t nieuwe rooster van mn school afwachten en nu hebben we t eindelijk in kunnen plannen!
dus t is niet helemaal voor de valentijn, maar komt wel leuk uit zo!

Liesje: ook geen stillen aanbidder? Clown
Lekker gezellig trouwens dat Sandy Sjimmie dan al weer gaat verlaten! Volgens mij vind hij haar wel gezellig! Maar wel fijn dat je een plekje gevonden hebt zodat ze tijdens je studie dichtbij en goedkoop staat. Maar waarom gaat ze dan nu eigenlijk al weg en niet in september wanneer (neem ik aan) je studie begint?
Wat een leuke foto's uit de oude doos!
Wat ga je trouwens studeren in Lunteren?

Lees nu dat Riep waarschijnlijk ook al zo vroeg weg gaat Scheve mond Ga je zelf dan ook al die kant op verhuizen? En als hij daar in volpension komt wat word er dan allemaal voor je gedaan?
En trouwens... als je 1 mei al weg bent heb je grote kans dat je Donna dr veulentje ook mist! Schandalig Haha!

Wanda: dat was inderdaad Pluk, die hebben we verkocht, het was echt een brutaal krengetje Duivel maar heus wel wat leuks van te maken was, maar waar wel eerst veel tijd in moest gaan zitten en dat had (heb) ik gewoon niet..
Hij staat nu met nog een shetje en een ander paard en gaat beleerd worden voor de kar, hij loopt nu al wel eens mee als handpaard naast de kar als de andere shet ervoor staat.
Een geit bij Sjimmie, laat maar, van een geit leer je namelijk vloeken Knipoog en straks begint die aan Sjim zn manen enzo, zou ik ook zonde vinden!

Wat een verhaal en wat een vragen, maar meer heb ik geloof ik niet te melden momenteel..

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 13:48

Nog 1 berichtje van mij!
Als we toch allemaal bezig zijn, van mij ook een foto uit de oude doos!
Afbeelding

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:00

Ik ga donna's veulen niet missen hoor!! Ben je gek, hahahaha Tong uitsteken
Sandy gaat nu al weg omdat het me dan al die maanden al een hele hoop scheelt.. We zijn niet rijk ofzo, in tegendeel, dus als ik Sandy wil houden moet er toch iets veranderen. Daarom gaat ze deze maand nog daarheen, zodat het vanaf volgende maand weer een stuk scheelt.
Ik weet nog niet of ik in mei al ga. Eerst maar kijken hoe alles loopt. Riep staat idd in volpension, hij word gevoerd, gemest en hij staat bijna de hele dag lekker buiten in een groepje. Als ik wil moet ik een gil geven, zetten ze 'm iedere dag in de stapmolen (kost een klein beetje extra) en in overleg kunnen ze 'm ook anders beweging geven...