Nou in ieder geval harstikke gezellig. Kunnen we ipv op stal ook nog eens via internet kletsen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nou in ieder geval harstikke gezellig. Kunnen we ipv op stal ook nog eens via internet kletsen! Noesie schreef:Hey Gaab! Gezellig dat je ook mee komt kletsen!
Maar dit topic bestaat ook nog niet zo heel erg lang hoor.. Sinds november eigenlijk pas..

Zal Obertje erg stoer staan!
Noesie schreef:Hey Gaab! Gezellig dat je ook mee komt kletsen!
Maar dit topic bestaat ook nog niet zo heel erg lang hoor.. Sinds november eigenlijk pas..
(Schaam schaam)
Uprica schreef:Nog iemand plannen met Valentijnsdag? of vinden wij meiden dat te Cliché? Ik gaat lekker uit eten met me ventje! dus ik zit goed, hahahaha
en de reis voor onze zomervakantie uitstippelen
)
Kendera schreef:Uprica schreef:Nog iemand plannen met Valentijnsdag? of vinden wij meiden dat te Cliché? Ik gaat lekker uit eten met me ventje! dus ik zit goed, hahahaha
wij gaan bij vrienden etenen de reis voor onze zomervakantie uitstippelen
ja REO ( Rotterdam en omstreken )

Liesje89 schreef:
Sandy's mama. Zoek liesje

loveseben schreef:aaah, dat is jammer dat sandy weggaat![]()
komen jullie na je opleiding wel weer terug?
wanneer begint het eigenlijk?
Het is wel de bedoeling dat ik terugkom, mét de paardjes. Ik denk dat ik na 3 of 4 jaar Lunteren wel gezien heb. Tenzij ik zit vastgeroest
Maar daar gaan we niet van uit hoor, hahahaha
De opleiding zelf begint in Augustus/September. Maar eerst eens zien te slagen. Moet 't examen nog betalen om te beginnen en daar ben ik al te laat mee, dus misschien kan ik niet eens examen doen, hahahaha!!! Maar dan hoop ik maar dat ik mazzel heb ivm maasland
Dan zie ik 'm alleen de weekenden, tenzij ik dan al over ga.. Maar dat denk ik niet hoor, hahaha. Op de stal die ik op 't oog heb gaan ze de hele dag naar buiten, dus dat is wel lekker, kan 'ie zichzelf beweging geven. Ze krijgen dezelfde brok dus dat is ook simpel, krijgtie daar ook 2x een kwart, lol.
Zegt genoeg hè!?
Het is alleen wel raar. Gelukkig is het minder ver dan Drenthe, en Riep staat in volpension dus ik kan weg wanneer ik wil... Dat is een groot voordeel. Als ik eens een week naar Schiedam wil (ofzo) dan kan dat gewoon

0Whisper0 schreef:Noesie schreef:Hey Gaab! Gezellig dat je ook mee komt kletsen!
Ow dat verklaard een hoop(Schaam schaam)
Maar dan hebben jullie zeker een hoop doorgekletst zeg
Ga je zelf dan ook al die kant op verhuizen? En als hij daar in volpension komt wat word er dan allemaal voor je gedaan?
maar heus wel wat leuks van te maken was, maar waar wel eerst veel tijd in moest gaan zitten en dat had (heb) ik gewoon niet..
en straks begint die aan Sjim zn manen enzo, zou ik ook zonde vinden!