Hee weet je wat iik op school zy tegen meneer mensink. Kunne we niiet een X per maand 1 docent wegstemmen van school. En dat net zo lang tot er geen meer op school rondloopt. Maar dat vond diie niiet zown goed idee. D8 iik iis een goed idee te hebben niet dus.
bonjour gens ! comment il va avec votre. je suis beaucoup de petits messages pairs en train de placer avec leona ! il vient encore beaucoup plus entends ! revoir bien vous une fois sur le manège ! weet maintenant rien plus dire
hallo mensen! hoe gaat het met jullie. ik ben even vet veel berichtjes aan het plaatsen met leona! er komen er nog veel meer hoor! zie jullie wel weer een keer op de manege! weet nu niks meer te zeggen
voor de gene die geen Frans kunnen kan ik ook nie thoor haha!
Bonjour gens m'et nathalia suis à écrire pagina`s très occupé plein . Il réussit dingetjes notre gentille avec tous insensée. Je vous revois bien sur le manège
Voor de mense diie geen spaans kunne k ook niet hoor.
Hola la gente I y nathalia está muy ocupada escribe pagina`s por completo. Tiene éxito nuestro agradable con todos los dingetjes ineptos. Le satisfago otra vez, sin embargo, en la escuela del montar a caballo.
Geen idee intreseert my ook niiks had altyd de grootste ruzie met hem. Mja een zown kind liep ineens tegen hem op. Dus toen hoorde je zown kind MENEER MENSINK. Alsof dt kind hem miste. K lag altyd byna te slapen zo saaii waren zyn lessen iedere X weer t zelfde wat die verteld. Mja bly dt die nu weg iis.
whaha ja idd, wie hebben jullie nu dan voor nederlands? wij zo'n heel dom mens.. moet je een leesboek mee nemen :| want dan kan je verder lezen als je klaar bent, want daar zou je wel is wat aan kunnen hebben echt zo droog! maarja, waarom prate we over school?
Geen iidee. Haha k heb meneer kuiyl ofso. Door hem heb iik een protekol. K moest hem gaan halen. Maar dat heb iik dus niiet gedaan k bleef lkr op de gang staan. K ben zyn hondje niiet diie alles voor hem doet. Als ik zyn hondje was had k t alsnog niiet gedaan hy zoekt t maar uit. K moest omdat k 3 X me strafwerk niet af had een protekol halen dt viind iik geen rede. Dn heb die peg.