Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
woewa schreef:nou das lekker!!
AnitaJoeri schreef:woewa schreef:nou das lekker!!
ja dan zetten die gekken op mijn werk me niet in de nacht natuurlijk pffffffffff
Binar schreef:Missch heeft Joepie nu wel afkickverschijnselen??
en Johnie ff uithoren over de sokken
spettertjuh schreef:Hij was gisteren echt heel erg lief......
.......Ik heb veel te lang niet gereden om zomaar op Joepie te gaan zitten.

djinnie schreef:He Karin, Spetter erbij zitten is een goed idee, denk ik. Kan Spetter die drukke shet afleiden, als Moon nog geen zin heeft in spelen. Enne anders gaat Moon achter spetter aan... Diddle beschermen. Dus dan moet ik nog wel een vierde erbij zetten. Iemand ideeën?![]()
@Nous, zal eens kijken of ik nog mijn grote skisokken kan vinden, die passen Biz vast wel...
@Aniet: ben ook blij dat het weer beter gaat. Vandaag 37,8...Hiep hoi! Enne, geen antibiotica en koortsremmer meer gehad vandaag.![]()
@sommigen: tot vanavond....
spettertjuh schreef:Net ff dierenarts gesproken over het bloed wat ik vandaag heb laten afnemen van Blando.
Blando zit idd op het randje van de bloedarmoede en hij heeft te weinig eiwit in zijn bloed. Ik moet hem nu eiwitrijker gaan voeren van Julia en dat betekend dat hij tussen de middag een schep muesli erbij gaat krijgen of een schep basisbrok. Het bloed gaat nu opgestuurd worden voor een elektrovoresce (of zoiets) om te kijken of hij in het verleden een forse worminfectie heeft gehad waardoor misschien zijn darmen niet meer optimaal werken. Dit weet ik halverwege volgende week. Voorlopig even zo blijven voeren om te kijken of hij zelf zijn bloedarmoede en eiwitten kan gaan herstellen.......
Heeft Nancy toch gelijk gehad...
nou goed dat je na heb laten kijken,weet je tenminste zeker en kun je er wat mee. ik ga eten hoor heb net nassi gemaakt
Dus Johnie als je eiwitrijk kuil hebt, geef het gerust aan Blando.....hij mag het hebben.....

Binar schreef:hihi, ik krijg een berichtje van John dat Biz sokken moet hebben bij losgooien ter voorkomen aftrappen ijzers.![]()
![]()
Ik kan hem toch geen "gewone mensensokken" omdoen, dat gaat toch nooit om zijn hoeven heen??
Vanavond maar ff Onno bellen wat hij precies daarmee bedoelt![]()
Iemand nog sokken over???![]()
AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:Ja is goed ..... ik wacht wel op je want ik denk dat ik er eerder ben.......Is er trouwens een fotozaak in de hoven die pasfoto's maakt?
ja op het rijtje bij de blokker.
en volgens zeggen gaat goed met het paard wat ooit stoned was haha ik ga vanavond mijzelf overtuigen.Aman is gister geweest.
spettertjuh schreef:Ja maar je kan een paard toch ook lief vinden zonder dat je er meteen op moet gaan zitten.......Ik heb veel te lang niet gereden om zomaar op Joepie te gaan zitten.
llie er niet!
!