Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. zwarteroosje schreef:Als Toledo al sjaggie was kan ik het me voorstellen. Hij wil ook een rust hebben en niets steeds mensen in zijn box enz.
IkhouvanChey schreef:Nee inderdaad.
Je moet het in ieder geval niet pikken.
maar had die dag en dagen daarna nog wel de schrik te pakken
IkhouvanChey schreef:Ja dat kan ik wel geloven.
Dat is echt geen leuke ervaring maar goed dat er mensen aan kwamen maar dan weet je het voor de volgende keer niet meer dat gebijt negeren.
IkhouvanChey schreef:Rianne ben je al weer 's bij colinda en belinda en de rest geweest?
IkhouvanChey schreef:Ja snap ik ik kom er ook nooit meer vond het een hele tijd leuk maar toen kwamen er ineens zoveel meisjes vooral voor colinda.
Dus dacht ik ach laat ook maar toen ben ik er nog weleens een keer geweest toen ze nog in goutum stonden maar nooit in het lwd bos ze zullen nu wel weer andere meisjes hebben.
IkhouvanChey schreef:Ja snap ik maar doordat er zoveel waren kwamen er ook sneller ruzie's en het was ook niet echt eerlijk verdeeld.
Veel te veel voor colinda en maar een voor berthus sheila en kimberly waren ook redelijk veel voor niet raar bedoeld maar daardoor kwamen er menings verschillen.
IkhouvanChey schreef:Waarom waren ze boos op jou dan?
Maar eerlijk het was niet goed verdeeld.
. IkhouvanChey schreef:Dat kon ze ook zelf doen toch?
Maar ik vond dat ene met dat bedrijfsleiders gedoe wel een beetje dom dat vond ik echt raar![]()
.
IkhouvanChey schreef:Ja maar dat weg sturen vond ik een beetje belachelijk oke ik ben dan zelf weggegaan maar sommige zijn gewoon weggestuurd.
Dat had zij zelf wel kunnen doen want de ponys zijn van haar niet raar bedoeld.
IkhouvanChey schreef:Ja vind ik ook alsof ze het zelf niet kon doen.
Maar ik had zelf maar de keuze genomen omdat ik had echt niet meer zinin dat gezeur en alles wel jammer want ik heb het een tijd echt leuk gevonden.