Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), heb dus eerst allemaal opgemaakte poedels bekeken en daarna geslenterd in A'dam, heb POTC 2 gekocht. 

Hondenshow was best te doen, veel leuke honden gezien maar ook veel honden gezien die helemaal ondergesmeerd waren met honden make up. 
Op wie heb je gereden? Lijkt me best grappig zo'n hondenshow om eens te zien
Alleen honden met make up is best extreem 

, heb op Twister gereden, best lekker gereden ook. 
Cassidy schreef:hooi allemaal,
Sta op dit moment op Signapore airport, we zijn op de terugweg naar huis na een maand vakantie, kan jullie echt vertellen dat het een geweldig land is, we hebben veel gezien. In Signapore is het daarentegen bloedheet en erg hoge luchtvochtigheid, dus echt niet te harden. Een voordeel heeft Changi airport wel: ze hebben hier gratis internet. Uitvoerig bericht komt als ik weer thuis ben, en bereid je er maar vast op voor dat ik heel veel foto's heb gemaakt....

Cassidy schreef:hooi allemaal,
Sta op dit moment op Signapore airport, we zijn op de terugweg naar huis na een maand vakantie, kan jullie echt vertellen dat het een geweldig land is, we hebben veel gezien. In Signapore is het daarentegen bloedheet en erg hoge luchtvochtigheid, dus echt niet te harden. Een voordeel heeft Changi airport wel: ze hebben hier gratis internet. Uitvoerig bericht komt als ik weer thuis ben, en bereid je er maar vast op voor dat ik heel veel foto's heb gemaakt....
Ben je nog naar Whakarewarewa en Rotorua geweest? Dat lijkt me zo gaaf! Ik wil heel graag foto's en een uitgebreid verslag zien hoor! 

),

Voorheen moest ik eerst een half dode muis pakken waarvan de rechtermuisknop het alleen nog maar deed als ik iets rechts moest aanklikken. Die tijd is nu voorbij

Jus_dOrange schreef:Lief dagboek,
Vandaag heb ik iets heel spannends meegemaakt, het was stiekem een beetje eng maar ik heb me heel stoer gehouden. Baasje en ik hebben vandaag weer wat grondwerk gedaan met balkjes, dat ging heel goed. Er stond een mooie Andalusische hengst naar me te kijken dus ik moest wel een beetje m'n best doen. Als een volleerd trailpaard ging ik over de balkjes heen, toen opeens... Ik zag iets heel engs dat niet in de bak hoorde, baasje zag het niet en die liep gewoon door, om baasje te beschermen sprong ik opeens achteruit met een harde gil. Baasje werkte niet mee, baasje zei "muts" en liep verder. Het enge ding stond er nog steeds dus ik begon te briesen als een echte nepArabier, baasje liep verder... Richting het enge ding! Ik probeerde baasje nog steeds te beschermen door haar mee te sleuren maar ze ging niet mee, ze ging alleen maar dichter naar het ding toe! Toen het touw ophield vroeg ze me richting het enge ding te lopen, ik ging harder briesen, maar het had geen nut. Ik moest wel meelopen, baasje aaide het enge ding en vroeg me steeds dichterbij het ding te gaan staan, dit was zelfs nog enger dan 't klitteband! Uiteindelijk moest ik van baasje zelfs ruiken aan het ding, toen ik eraan rook kwam er opeens een stalgenootje langs lopen, ik sprong achteruit met een luide gil maar baasje bleef nog steeds staan bij het ding. Ik moest nog een keer snuffelen, ik wist niet meer of het ding nou goed of slecht was... Toen dacht ik aan de wijze raad die mamma me altijd gaf ("Als je niet weet of iets goed of fout is, bijt erin! Als je opeens een mep krijgt is 't fout, als er niks gebeurd is 't goed"), dus ik zette m'n tanden in het ding... Niet slecht, smaakt naar die gekke palen om het weiland heen, ik gaf d'r nog een paar likjes aan en ik kreeg geen mep. Oke niet heel slecht dus... Uiteindelijk ging baasje nog gekker doen, ik moest tegen het ding aan gaan staan, en uiteindelijk verschoof ze nog een ding, zodat er twee van die dingen in de bak stonden! Ik moest tussen de 2 dingen door lopen, ik heb gevreesd voor m'n leven maar uiteindelijk heb ik 't overleefd. Baasje vond me braaf en ik mocht loslopen, ik liep gelijk naar de andere kant van de bak en baasje haalde de dingen weg uit de bak en zette ze aan de zeikant neer. Toen kreeg ik een worteltje en mocht ik naar de wei toe, "die stoel is toch niet zo eng he Stees?" zei baas, ik kreeg nog een aai over m'n hoofd en ze liet me weer los. Ik gallopeerde richting m'n vriendjes om te vertellen wat ik heb meegemaakt, ze vonden me allemaal heel dapper. Het was stiekem wel een beetje eng, maar ze vinden me allemaal stoer, dus het is oke. Nu ga ik weer verder knabbelen aan m'n hooi.
Liefs Stacey

Leuk dat ze toch nog nieuwsgierig ernaar was ondanks dat ze er bang voor was. Lievve Stees

Stresskipje.. 
Ze maakt dan zeker bij ieder geluidje zo'n vage: Oh ik schrik!-beweging? Ken een pony die dat steeds doet, ziet er best grappig uit

Hopelijk ziet ze snel hoeveel stoerder Quarters zijn vergeleken met arabieren, dan is ze snel weer bekeerd 

Maar als ze nerveus is is ´t een echt arabje hoor. 
)