Kheb nog maar 3 foto's van dr... Van die vrouw gekregen... Ze is redelijk 'dik'... daar erger dan nu Die foto is van vorige zomer, en in de winter is ze toch iets afgevallen Ze krijgt nu toch weer een beetje een speknekje dus daar gaan we nog aan werken
T schijnt dat Eva met r vorige eigenaar ook naar keuringen is geweest en dat ze toen voor zadelproef voor een mérens belachelijk hoge punten kreeg Heeft daarna helaas 2 ongelukken gehad en heeft sindsdien een aantal tics Ze wil altijd het halster eerst even in dr mond hebben voor je het om doet En eerst ging ze altijd wegrennen als ze iets eng vond, nu heeft die vrouw dr geleerd stil te gaan staan, zodat die vrouw dr kan 'beschermen'... en ze kan álles op stemcommando en voor de rest op zit enzo Dat is echt vet
Da's echt geweldig, gaat een beetje richting het paardnatuurlijk he...Bij ons bij Bredewold is ook zo'n meneer maar hij gaat wel erg ver, hij doet zelf aan natuurlijk bekappen en moet niets weten van een gewone bekapper maar hij doet zo'n beetje alles fout, wat maar fout kan gaan sneu voor dat paardje...
ja das sneu... Nee die mevrouw laat wel gewoon hoefsmid komen enzo... In de winter wil ze ze zoveel mogelijk zelf laten 'overleven', maar is 1 merrie die t niet makkelijk kan, en die krijgt zodra dr wintervacht niet dikker wordt een dekentje op... Maar toen ik er op zat, zat t echt heerlijk! Maar tis echt moeilijk int begin, want als ik teveel naar haar kijk tijdens rijden blijf ik bij haar en kijk ik niet verder, dus denkt ze dat ze moet stoppen Als ik mn bekken onbewust iets naar voren kantel, stopt ze of als ik in té korte tijd bedenk dat ik een andere kant op stopt ze ook, simpelweg omdat ze mijn bedoelingen dan niet goed kan interpreteren Echt élk spierspanninkje voelt ze
Jollien reed jij toevallig vanmiddag ook bij de Agnietenberg weg? De weg die je rijd als je naar het A'bos wilt? Zag namelijk een zwart paard met een rode sjabrak lopen, wij draaiden vanaf de Brinkhoekweg het veldje bij de rode boerderij op, en zagen toen een zwart paard met rode sjabrak
Ben laatst weer eens bij de Haerst geweest, kantine is leuk geworden! Ben de stallen niet in geweest, keek naar de les van een vriendin. Instructie vind ik zwaar minder geworden, mensen in de kantine zijn ook bijzonder hooghartig, maar de buitenbakken zien er chique uit
hmmm nee, was ik niet. We hebben er nu een zwart dekje met een rode rand eronder liggen dus denk dat het een ander paard was, er staat ook nog een andere Fries bij de haerst, misschien dat je die zag.
Ik vind het wel gezellig bij de haerst hoor, maar denk dat ze je ook gewoon moeten kennen:)
Dat zou ook kunnen ja Hij/zij was in ieder geval snel weg, haha we vroegen ons nog af waar ze gebleven waren.
Ik heb 3 jaar op Wilten toen nog gereden, was altijd wel gezellig(er). Toen kreeg ik verzorgponies en later een eigen paard, en kwam ik alleen nog op Wilten als de meiden van stal een wedstrijd daar hadden. Maar die stopten ook daar, en nou kom ik er alleen als een vriendin daar les heeft.
Hihi Baronnetje wat een koekie is het toch he.. Rij je m nog tseeds?
Heb alweer gezeik op stal! Wat kunnen vrouwen toch uit jaloersie raar doen zeg! Ik denk echt maar dat ik ermee kap want heb zo geen zin meer! Dan maar weer gaan lessen op de Haerst en zien wat er op mijn pad komt! Ooit wil ik weer gaan wedstrijden rijden..
@Amethyst wat leuk dat het je zo goed bevalt! Hoop dat ze daar wat gezelliger zijn onderling en geen jaloersie hebben dat jij meer uit een paard kan halen als zij!
@ Linda nou hoe is je wacht bevallen? Volgens je vader had je dit vorig jaar niet gehad? Dat je moest nachtlopen? Paul had het erover dat een leraar dan express bezems liet liggen of borstels??
neej de 1e jaars mogen nooit stalwacht lopen.. maar nu mogen de volgende ben wel blij dat k der af ben.. maar dat was denk ik in paul zijn tijd.. het is nu allemaal veel soepeler dan toen..
@ Miss Blimm, Wat is der met cocktail dan? Lottah die evrzorgde hem eerst maar nu niet meer, hij staat nu in emmeloord op de manege.. Is mijn paardje..