Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_June

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:35

@Ziatje: Raville heeft een tijdje op mijn oude stal gestaan. Ging idd niet goed met dat meisje, eigenlijk gewoon heel slecht haha. Ze was ook veel te klein, geloof dat ze 9 was!

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:06

@ xxxLotte; 4 uur Boos! hoezo? Tong uitsteken

@ _June; Zielig zeg voor dat meisje! Kan het me wel voorstellen dat dat niet zo goed ging als ze 9 was. Ik vond het, vooral in het begin ook heel erg moeilijk maar het is wel een heel eerlijk paard en er zit zeker wel een leuk karakter in, vind ik dan he Ja
Wat ging er bij haar precies verkeerd dan? of weet je dat niet meer?

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:34

Ziatje, Omdat je zo vroeg gepost had:P had je tussen uur!:P

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:39

jep Knipoog

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:33

hahaha, als wij msnen op school dan wordt dat tegenwoordig allemaal geregistreert en dan krijg je dat later allemaal te horen en dan kan je dus op school blijven tot half 5 5 uur.

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:41

@Ziatje: hij was te sterk. En toen zijn ze met slof en elastiek gaan rijden. Toen kwam Raville natuurlijk in verzet. Begon te steigeren etc. En toen werd ie min of meer als rotbok gezien. Jammer! Van wie is Raville eigenlijk?

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:23

Hmm.. dat zou misschien wel kunnen verklaren waarom ze nu zo gevoelig is in d'r mond. Erg jammer inderdaad, ook dat het daarom een rotbok is, ze pakken er toch zelf een slof en elastiek bij, dan vraag je erom hoor als je het mij vraagt. Maargoed ze is van de schoonvader van de vrouw waar ik de paarden van rijd maar die doet er niet echt veel mee, alleen fokken haha Knipoog

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:29

Hmm dit gaat oftopic.. maar vandaag Gorez weer gelongeerd. Hij was alleen een beetje erg fris; paar rotbokken geven en dan ineens eruit naaien.. Met als gevolg dat ie dus bijna me arm uit de kom trok Tong uitsteken Olly ook gelongeerd en hij heeft weer nieuwe nike's gekregen.. pff ik wil ook om de 8 weken een paar nieuwe schoenen krijgen Tong uitsteken

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:33

Haha J. Leuk he dat frisse weer. Clown Maar goed dan liever een Gorez die lekker levendig is als een Gorez die kreupel staat. Wel een nadeel dan dat je bijna een arm uit de kom had maar dat moeten we dan maar voor lief nemen. Bloos

Dat zou wat zijn als het baasje ook iedere 8 weken nieuwe schoenen kreeg. Pling

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:29

Arm half uit de kom komt me erg bekend voor. Erg leuk ook als je in een half zwembad staat te longeren. Ik kom daar de laatste tijd half verzopen uit omdat Glen zo in de plassen loopt te stampen Tong uitsteken

Maar heerlijk toch J. dat Gorez zich zo lekker uitleeft, beter dan een paard wat maar sullig zijn rondjes sloft. Een beetje humor moet kunnen toch Tong uitsteken

Om de 8 weken nieuwe schoenen? Dat zou heerlijk zijn Haha! maar denk dat de rest van de winkels het dan ook moet ontgelden. En bovendien is het niet zo bevordelijk voor je bankrekening Clown

Vrijdag gaan we de rijkunsten van shoofie weer eens bewonderen. Door haar stage kan ze tijdelijk niet in onze les rijden. En als zij niet naar ons kan komen, dan komen wij gewoon naar haar Cool.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:48

Wie is shoofie? Sanne?
Nou idd beter dat ie zo doet ja, maar gewoon echt heel onverwachts schrikken van een plantje wat op en neer beweegt haha

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:54

Shoofie is Sanne Knipoog . Hahahah ik snap dat dat irritant kan worden. Maar beter zo dan dat ie niet rent omdat ie pijn heeft ofzo.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 19:41

Dat klinkt heel herkenbaar J. Ik ken er ook zo één. Ow kijk de struiken bewegen door de wind, zie jij dat spook nu ook Clown

Shoofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 22:50

Jah super leuk dat jullie weer een keer komen kijken. Mis het namelijk wel de zaterdag maar volgende week ben ik er weer een keertje. Ik wou dat de weken voorbij vlogen, maar dat doen ze op dit moment ook niet echt..
Ik hoop dat Versace deze keer niet z'n last heeft van die vervelende bakspoken want die rare sprongen van hem zijn toch best moeilijk uit te zitten. Extreme duivel Maar we zullen zien.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:13

heey S. kan ook voortaan hier reageren. Eindelijk!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:17

zoo ik reageer ook maar weer een x , zin in morgen eindelijk weer springles met Legend.
Heb er echt wéér zin in , hij gaat érg vooruit Lachen
We hebben best vaak springen dus we leren veel.
Hopelyk gaat het morgen netzo lekker als de vorige keer.

Groetjes.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 00:42

Nou mijn wedstrijd is ook weer afgelast.. Olly een dikke poot en Gorez vanavond weer koliek gehad Pff.. stomme dieren Tong uitsteken

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 01:00

Hm echt balen joh!

Gister met Chrissy mee naar dr les geweest. Het zag er echt goed uit! Leuk om te zien dat ze zoveel meer plezier in het rijden heeft nu en dat geeft ook meteen resultaat. Want Manirma (met dr dikwordende buikje Vork ) en Chris gaan echt wel hard vooruit, super leuk!
En morgen gala, heb er super veel zin in wordt echt heel gaaf!! En dan is het weer paardenweekend Haha!

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 11:30

Jah Joyce dat is echt minder leuk. Hoop dat het snel weer beter met olly en Gorez gaat.
Haha, thnx Miek, ik kan zelf niet goed zien hoe ik nu rijd, maar ik heb er inderdaad veel meer plezier in.
Vandaag naar de oxer, nog ff wat dingetjes kopen en dan gala, en morgen weer rijden! Dan ga ik voor mezelf rijden en proberen of het nog lukt wat ik heb geleerd. Ooit wordt het ng wel wat...
verder nog leuke dingen op manege gebeurt??

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:21

Ja ach ja.. we gaan als het goed is nog zat wedstrijden tegemoet.. Alleen Piep dat het net voor een wedstrijd is Tong uitsteken en niet erna Tong uitsteken
Met gorez ging het gister avond al weer beter.. Hij liep alweer flink te knorren en dat is goed voor gorez Tong uitsteken Vanochtend had ie alweer flikt gepoept en stond er weer fris bij te kijken

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:48

Raville is volgens mij nu fokmerrie..

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 15:17

Suprice schreef:
Raville is volgens mij nu fokmerrie..

Ja en Ziatje hierboven rijd d'r, check profiel Knipoog

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 16:37

Idd, gala wordt super gaaf Cool

@ Surprise, heb jij jouw paard daar op stal gekocht? Zomaar maar een vraag hoor, omdat de eigenaresse het vaak over een Surprise heeft die ze een paar jaar geleden verkocht heeft en omdat jij Raville blijkbaar ook kent..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:06

Shoofie schreef:
Jah super leuk dat jullie weer een keer komen kijken. Mis het namelijk wel de zaterdag maar volgende week ben ik er weer een keertje. Ik wou dat de weken voorbij vlogen, maar dat doen ze op dit moment ook niet echt..
Ik hoop dat Versace deze keer niet z'n last heeft van die vervelende bakspoken want die rare sprongen van hem zijn toch best moeilijk uit te zitten. Extreme duivel Maar we zullen zien.

Mooi zo dat je er volgende week weer bij kan zijn S. . Je wordt namelijk wel gemist op de zaterdag hoor! Vriendjes zijn?
Nu maar hopen dat die stage snel voorbij is, dan kun je gewoon weer rijden in de les waar je thuishoort Pling

En J. wat rot voor Gorez, je moet wel goed op m in praten dat ie t niet meer mag wagen om ziek(jes) te worden hé! Want wij willen jullie als supercombi natuurlijk wél op de wedstrijden zien hé!
En Ollie, tsja dat is gewoon pech hebben, dat ie dat effe na de wedstrijden doet en niet ervóór Frusty .
Beterschap met beiden! (ook al is Gorezje al een beetje beter)

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 19:16

morgen weer rijden. heb er echt super zin in. op wie wil iedereen? ik op bonte of rambo ofzo:)