Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoezo? 

Olly ook gelongeerd en hij heeft weer nieuwe nike's gekregen.. pff ik wil ook om de 8 weken een paar nieuwe schoenen krijgen
Maar goed dan liever een Gorez die lekker levendig is als een Gorez die kreupel staat. Wel een nadeel dan dat je bijna een arm uit de kom had maar dat moeten we dan maar voor lief nemen.

maar denk dat de rest van de winkels het dan ook moet ontgelden. En bovendien is het niet zo bevordelijk voor je bankrekening 
.
. Hahahah ik snap dat dat irritant kan worden. Maar beter zo dan dat ie niet rent omdat ie pijn heeft ofzo.
Maar we zullen zien. 
) en Chris gaan echt wel hard vooruit, super leuk!
en niet erna 
Vanochtend had ie alweer flikt gepoept en stond er weer fris bij te kijken Suprice schreef:Raville is volgens mij nu fokmerrie..

Shoofie schreef:Jah super leuk dat jullie weer een keer komen kijken. Mis het namelijk wel de zaterdag maar volgende week ben ik er weer een keertje. Ik wou dat de weken voorbij vlogen, maar dat doen ze op dit moment ook niet echt..
Ik hoop dat Versace deze keer niet z'n last heeft van die vervelende bakspoken want die rare sprongen van hem zijn toch best moeilijk uit te zitten.Maar we zullen zien.

.