Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lichtje brandt al maar nog niks gevonden uhhhhm
frappa schreef:Jongens wat een nuttige informatie weer.
Uhhm ja waar gaan we het is over hebben ...
denk denk denk
frappa schreef:Jongens wat een nuttige informatie weer.
Uhhm ja waar gaan we het is over hebben ...
denk denk denk
mazzel dat ik dan aan het begin zit, want aan het einde is de leiding altijd strontchagerijnig

frappa schreef:2 jaar bijna alle weken kamp begeleid vorig jaar meivakantie 6 weken zomer ( was er 2 ziek) en herfst,
dit jaar afwachten want denk niet dat bazen het leuk vinden als ik 9 wk vakantie neem per jaar
Limo_Goldy schreef:Ik mag even niks meer zeggen
mijn broer heeft een proef repetitie wiskunde gemaakt dus die ga ik nu even doen
Tot Zo!!

Hert0g schreef:Waar zullen we het over hebben.. hmmz.. goede vraag![]()
*denkt*
@Daanboy; neem je je paardje ook mee?
rink schreef:hoi hoi de pagina's gaan echt hard!! heb geen tijd om bij te lezen straks lessen
ow leuk!.. enne in de 5deweek ben je er wel he met ponykamp
?
weet er nog helemaal niks van girls

rink schreef:hihi ben zoiezo wel thuis maar of ik dan moet werken? misschien werk ik dan thuis of nog steeds in het "zwembad hunzedal" of misschien wel op vakantie met vriendliefweet er nog helemaal niks van girls
je laat het wel ff weten als je het wel weet he!
? Annemarie schreef:Haha, dat is toch allemaal onzin, dus dat zou ik niet doen als ik jou was.
Toen ik er was, was Michiel aan het eind wel een beetje (erg) chagerijnig, maar dat zal wel door de groep komen zeker.
Limo_Goldy schreef:

topsylover schreef:Waah leukmazzel dat ik dan aan het begin zit, want aan het einde is de leiding altijd strontchagerijnig
blijf altijd happy frappa schreef:topsylover schreef:Waah leukmazzel dat ik dan aan het begin zit, want aan het einde is de leiding altijd strontchagerijnig
ja maar de meeste leiding komen 3 a 4 weken en chagerijnig ikke nooit ook niet na 8 wekenblijf altijd happy