manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:21

Hahaha ja Annemijn ik was lekker om kwart voor 3 klaar! Althans, ik vond dat ik klaar was En vandaag ook nog een relaxed dagje; straks maar ff 1 1/2 uur werken!! Lekker hoor zo'n dag tussendoor in de week!
En Mariekje, heb je al je eerst meeloopdag toch nog kunnen doen? Hoe is het met Voice d'r been en jouw rug Nel? (hahaha jullie passen wel bij elkaar zeg! :p) Alweer wat beter?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:02

Met voice dr been is alles goed, rij nu wel met bandages, zodat ze wat stevigheid heeft.
Mijn rug gaat redelijk, maar met rijden heb ik er last van, maar ik wil voice nu niet meer stil zetten dus blijf gewoon rijden.
Als ik binnenkort tijd heb kan ik dan nog een keer bij jou langs komen?
Misschien ga ik eerst naar de dokter.

Heej marieke ben je ziek?
Was maar goed zeker dat mark gister niet kwam rijden.

Idool kan heel hard buiten, dus we vechten het wel uit op het strand wie er voorop op het gallopeerpad gaat.
Anders kom jij achter/naast mij rijden thirz.
Gezelliggggg

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-05 12:07

haha VLIEG!
*hopen dat er maar nie te veel mensen op t strand lopen *

jahoor bianz, jij wel.. ik nie haha maarja ik heb dan de rest van de week ook vakantie

Arme nel... Beterschap!

*en mariekje hoe is t nou met jou? al een beetje beterder?*

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:54

En daar was ik weer, loop steeds enrom achter dus moest ff bijlezen.....maar ik voel me al el ietstje beterder, heb alleen echt enorme keerlpijn, dus veel sinaasappeltjes eten en hoop dat het dan weer overgaat.....
heb mn meeloop dagen nog niet gehad, bel morgen of vrijdag voor nieuwe afspraken, want ik wil ze wel zo snel mogelijk hebben.....
ik ben ook al druk foto's aan het zoeken, welliswaar niet voor een Reelaer plakboek, maar heb zat foto's die nog wel een leuk plekje verdienen, nu nog even iets origineels verzinnen over hoe ik ze in ga plakken.....
Ga nu ff voetbal kijken en dan naar mn bedje, ben toch al best wel moe........weltrusten allemaal......

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 22:06

He annemijn, je mag tegen je pa zeggen dat hij zaterdag mee op buitenrit mag op emma, dan gaat karin op stud.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 23:29

Lekker dan, mn nichtje is hier nu aan t logeren. Vandaag gingen we rijden, ik op Joy, Lizzy op Sharon. Met stappen ging alles gewoon prima, gaan we draven loopt Shaar opeens kreupel! Dus de kortste weg terug gegaan en alleen gestapt en even gedraafd maar ze liep echt niet lekker. Thuis nog ff op gras gelongeerd en met rechtsvoor loopt ze echt niet goed :S! En ik voel niets wat warmer is ofzo! Echt balen, khoop dat t morgen weer beter is! Misschien heeft ze zich alleen een beetje verstapt in de wei... maar ik vind t echt zwaar *****!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:53

Zo, de groep wordt steeds groter! We vetrekken wel gelijk om half 11 he Nel, dan hebben we nog een beetje strand over!
Echt oliebol van shaar, hopen dat ze snel weer beter wordt!

Ik kan morgen al terecht bij de dermatoloog... in Zierikzee weliswaar, maar dan heb ik t maar gehad!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:29

eh thirz, waarom moet je naar de dermatoloog? Toch niets ernstigs
nou ik wil jullie allemaal super veel plezier wensen op buitenrit! Ik hoop dat het weer meezit en er geen gewonden vallen (jose gaat niet mee toch? :p)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:25

Heej ik loop ook meteen weer achter!

Mariekje, ik ga de foto's van de Efteling zsm bijbestellen hoor, zie mail! En hoe is 't nu? Toch wel beter voor jullie buitenrit zaterdag he?? Ik bedoel maar... zou toch zonde wezen als ik je plaats in moest nemen... Bar, wel zeer poedersuiker van Shaar: hoe ging t vandaag? En Nel, tuurlijk kun je langskomen! Wel het handigste om eerst ff langs de huisarts te gaan voor een machtiging, anders krijg ik er misschien weer problemen mee later. Dus als je die ff bij de assistent fikst ben je welkom hoor; hardstikke gezellig!!
Annemijn, je bent wel gemeen hoor, mij nog ff een beetje onder mn neus wrijven dat jij de hele vakantie hebt... grr
Nou, ik ga er vandoor, socializen met Tamara; zal ze de groetjes doen van iedereen die dr nog kent!

Doeidoei! x Bianz

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:36

Ladylada schreef:
eh thirz, waarom moet je naar de dermatoloog? Toch niets ernstigs

Dat hoop ik nie! Ik ga voor die plek onder mn lip en voor mn psoriasis.

Ik heb vanmorgen ook gesocialized, maar dan met Rianne + kids. Heb ook nog cadeautjes gekregen, erg lief! Alleen hadden we geen kind-vriendelijk huis bleek, allemaal breekbare spullen, dus we hebben een paar keer moeten ingrijpen bij Matthias

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 19:47

bijna iedereen van dit topic kent ze tog? (of heeft ze gekend)
Citaat:
Annemijn, je bent wel gemeen hoor, mij nog ff een beetje onder mn neus wrijven dat jij de hele vakantie hebt... grr

weet ik tog

Tja de groep wordt wel steeds groter thirz, das waar (al heb je van mn pa over t algemeen nie zo heel veel last )
nou hopen dat de dermatoloog in Zierikzee wel wat nuttigs te melden heeft (heel dat end voor nix gereden... )

Was t gezellie? en hoe is t nu met rianne? (je hebt er wel de groeten gedaan van ons tog?)
haha, dus jullie hebben nu een heel leeg huis? of hebben jullie alles nog kunnen redden uit de handjes van Matthias..

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:52

Nou, we hebben eigenlijk alles wel kunnen redden...behalve de grote roze wiskas-knuffel. Die vonden ze allebei zo leuk dat ze die van mn moeder mee naar huis mochten nemen....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 19:56

haha *glukkie is een knuffel niet breekbaar!*
en nu... moet je moeder nu zonder wiskas knuffel slapen? Agosjiewosjie!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 22:38

Thirz, Nanda haar ijzer zit los en haar hoef breekt af, dus misschien kan je niet op nanda...
Maar je kan altijd nog op Liberty!

Haha
Lekker steigeren!
Ja we vertrekken precies half 11 het liefst nog vroeger als iedereen er op tijd is!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 10:38

das wel balen thirz!

*hopen dat nanda der hoef gwoon 1 dagje aan t staken was, en vandaag al weer helemaal beter is... *duim* zou egt heel erg jammer zijn als je nie op nanda kon....

nou iedereen zorgt maar dat ie precies heel erg vroeg op tijd is
*ik ben der iig om half 10

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 14:58

Bah ik heb echt een ***-dag vandaag!

Eerst naar de dermatoloog geweest, heb allemaal verschillende middeltjes meegekregen, dokter had helemaal verkeerd gehandeld met de verkeerde medicijnen, ook fijn om te horen.... Nu moet ik mn haren insmeren en met een badmuts op gaan slapen en die plekjes moet ik ook insmeren en met folie eroverheen slapen. Zien jullie t al voor je? Nou, ik nog niet!

Thuisgekomen vonden we een hele zieke Floor, hij had een soort hersenbloeding met eplileptische aanvallen. Wij gelijk naar de dierenarts, ze kon nog een poging doen om m te redden, maar heel weinig kans dat ie het haalde...dus hebben we besloten om m rustig te laten inslapen, het was zo'n naar gezicht om m zo te zien.

Dus morgen wil ik ff wat afleiding. Ik timmer zelf wel dat hoefijzer er stevig op bij Nanda! Ik zie t niet zitten om op Liberty te gaan.....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:01

ik geloof niet dat Thirz en liberty zo'n goeie combi is, zeker niet meer na de geweldige les die we 2 weken geleden op haar hebben gereden......misschien wil iemand wel ruilen......

Heeft iemand nog een leuk idee voor een plakboek, heb ff niet zoveel inspiratie.....en Annemijn en Thirz gaan jullie nog plakken vanavond of niet?

nou wij zijn op tijd hoor, rijden hier om 9 uur weg, dus zijn we er ook rond half 10, komt allemaal goed, nu nog duimen voor mooi weer!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:12

Nieuwe foto......schattig of niet hahaha?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 16:15

Snik, shaar is nog steeds kreupel :S! Ik kan ook niets vinden aan haar been, het is rechtsvoor ....
Ik vind het echt zo balen! Ik ga nu de hoefsmid bellen, om te vragen of hij zo snel mogelijk kan komen, misschien heeft ze een hoefzweer ofzo...
En anders kijk ik het tot dinsdag aan en bel ik dan de dierenarts...
Het kan ook dat ze zich gewoon verstapt heeft... want ze liep vandaag al iets beter als gisteren...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 16:58

wat een pech heeft iedereen hier.. nouja Bar en Thirz dan

Arme thirz.. Brr, krijg meteen kriebels als ik t lees van Floor (moet er niet aan denken dat ik Tinker zo aan zou treffen ) Sterkte....
Hoop egt dat nanda der schoenen morgen weer helemaal passen *je hebt t nie verdiend om nu ook nog op liberty te moeten.... *
ik ben wel benieuwd hoe je met al die folietjes en mutsen nog lekkr kan slapen (of heeft de dokter dat ook nog uitgelegd...)

tuurlijk is t morgen mooi weer mariek, wat denk jij wel! en anders zijn we niet van suiker tog?
(Nee, misschien niet, maar in de regen rijden.. Bah! Dus het is morgen gwoon mooi weer, maar ook weer nie zo mooi dat de mensen masaal denken naar het strand te moeten om te wandelen *wordt t weer zo druk van... *

en we gaan gwoon gezellie alleen plakken en dan laten we zaterdag elkaar het verbluffende resultaat zien *of bij mij, hoe verbluffend mooi het voorlopig is.. lijkt me nl sterk dat ik alle 200 foto's in 1 avond ingeplakt krijg *

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:01

hey Thirz, hoe kan het nou weer dat jouw berichtje ineens boven het mijne staat????

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 17:02

super foto mariek (lieff )
uhm misschien dat Thirz eerder gepost heeft

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:18

Thirz... nog gecondoleerd trouwens...
Zielig dat je kat is overleden... gelukkig is hij wel oud geworden en hopelijk heeft hij niet te veel pijn gehad...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 20:21

Zeg even een iets leuker berichtje tussen door (iig voor jullie dan )

het is morgen om 12 uur LAAG (volgens de krant), dus ik heb vorige week gwoon een beetje verkeerd gekeken op het internet (of er klopt gwoon nix van wat er op die site staat.. hoop dat dat het is, anders ben ik heel dom! )

dus uh we hebben gwoon super tij als we om half 11 vertrekken het enige wat nu nog in de weg kan staan is het weer en eventuele zieke paardjes... Maar we hebben zo lang moeten wachten op deze rit, dat de weergoden ons dat vast nie aan doen. En de paardjes zijn zo blij dat ze naar buiten mogen dat ze spontaan allemaal weer beter zijn

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 22:38

He thirz, waarschijnlijk kan je gewoon op nanda, anders kan je e.v.t op stud, want karin wilde ook anders wel op liberty!
Mistral had donderdag koliek dus die mag niet mee, denice zou daarop gaan, dus zei joyce dat ze maar op myra mee moet, maar misschien is het beter als b.v annemijn ruilt met denice, want misschien kan ze myra niet houden...
Het wordt in ieder geval een rustige buitenrit want we mogen niet op het strand galloperen van joyce.
Maar wel op het gallopeerpad hoor als het niet te glad en nat is.....

Tot morgen!