voor mij is het een uur in totaal naar leiden, en dat is opzich wel te doen vind ik
Rotterdam leek mij niet zo'n hele leuke school, daarom ben ik naar leiden gegaan. (het reizen kost evenveel tijd naar rotterdan voor mij).
lastig hoor, een kamer vinden is ook niet makkelijk.. maar je hebt in leiden inderdaad wel veel kleine (goedkope) stalletjes.
En we zijn naar mr Ed geweest vandaag!! *o/*

ik heb een mint groen halster voor Evita (gewoon handig stal/weidehalstertje), de zweetdekens waren er alleen nog in hele grote maten helaas.. en een nieuwe longeerlijn (mijn oude *alweer 6 jaar oud* was na tig paarden uit de sloot gered te hebben toch wel een beetje op..) RIP oude longeerlijn
verder een lickit voor Evita en JAWEL...
het vanille dekje!!!!!

ik ben er echt blij mee, het staat haar heel leuk! was best wel een gok of het haar zou staan..
toen we op stal kwamen wou ik even kijken hoe het haar stond, dus ik had het dekje even bij de stal op de grond gelegd zodat ik haar winterdeken even af kon halen. maar toen ik weer om de hoek keek was het dekje weg
ik overal zoeken, snapte er niks van
Jet vroeg al of ik hem misschien in de kantine had gelegd ofzo, nee hij lag DAAR ECHT!! en toen... toen..
zag ik dat hij in Koko zijn stal lag! Ko had hem op de een of andere manier te pakken gekregen en zijn stal ingetrokken waar hij hem even flink door de stront en vlas had gehaald
*veel te schoon* zal hij wel gedacht hebben..m'n dekje ligt nu dus alweer in een badje met vanish oxi action, ik heb flink zitten boenen en de ergste vlekken zie je bijna niet meer gelukkig. nouja als er op de plekken waar het zadel niet ligt maar geen vlekken meer zitten. ik vond het NIET LIEF van ko!!
) Galop sprong hij beide kanten supernetjes aan

). Anique, het maakt niet uit joh. Kom anders maar over 3,5 maand op kraamvisite
. Ik dacht: hm...even stappen en het zal wel los komen dan in de stap. Na het uithoesten draaf ik weer aan, blijft ze echt in de kuchje hangen. Dus ik nog even doorgereden, maar het werkte echt niet. Ze was super stijf van het stilstaan, bleef maar in de kuchje hangen. Heb d'r uitgestapt en lekker op stal gezet. Ik kom terug van alles opruimen, heeft ze een loopneus. hmm...weer lekker verkouden dus. Ze heeft elke dag gewoon een deken buiten en op stal niet (is nooit een deken gewend op stal laat staan buiten, dus om verkoudheid te voorkomen, buiten een deken.) Dat wordt dus weer een dikkere deken erop. Heb er zo de balen van, ze voelt zich dus niet echt heel lekker