Truitje, welke maat hebt je nodig? Ik heb volgens mij nog een bitje liggen (dubbel gebroken, 13.5 cm). Is een paar keer gebruikt, mag je van mij zo hebben (of ruilen voor een paar paarden snoepjes/een appel of banaan)
Zo, dan meld ik me hier ook maar eens. Mijn paarden staan sinds 20-8 ook op Wennekers. Tot nu toe bevalt het me prima, en de paarden doen het boven verwachting goed.
O, je hebt 5 paarden en nog verspreid over W heen . Komen ze in de nabije toekomst bij elkaar te staan (boxen naast elkaar)? Maar zo wel meer kans om andere bokkers tegen te komen en je zal straks ook veel mensen kennen op W. (:
Ja Indy staat naast 1 van mijn paarden. Ik doe ze samen met een vriend. Het zijn allemaal sportpaarden, inprincipe ook voor de verkoop bedoeld. Dus wij stemmen per dag af wie welke rijdt.
Ja klopt. Mijn dressuurpaard mocht zijn springkwaliteiten uitproberen..... Hij is nogal beknopt en maakt het zichzelf daardoor erg moeilijk. We hopen dat hij door af en toe te springen zijn lijf beter gaat gebruiken.
MoOtJuHh
Geplaatst: 15-09-14 23:14
Jollyjoker, wat veel paarden zeg! Wel knap dat jij/jullie ze allemaal beweging, aandacht en verzorging kunnen geven. Ik vond 1 paard af en toe al veel naast een 40-urige stage. Gelukkig heeft Wennekers ruime openingstijden, zodat ik toen heel vroeg kon. Hie hoe je dat met werk en de paarden qua tijd? Rijd je ze dan ook allemaal elke dag een uur + de verzorging er omheen?
*gewoon nieuwsgierig naar je planning. Dan kan die van mij misschien beter worden
Leuk Jollyjoker! Ik heb een nieuwe erbij, staat ook in de uitloopstal:) zijn we aan het zadelmak maken. Is er iemand die van plan is zijn paard te laten keuren op stal? Ik wil edigit laten langskomen voor een prokkeuring maar alleen als ik t samen met iemand kan doen(voorrijkosten vervallen vanaf 3 paarden). Ook zoek ik een fijne smid, iemand die er een aan kan raden op stal en die niet te duur is?
Is er iemand die via de PB wat vragen wil beantwoorden? Ik heb een aantal vragen met betrekking tot zowel volpension stallen als de uitloop/doe het zelf stallen...
maximexfleur
Geplaatst: 16-09-14 20:25
xalm schreef:
Is er iemand die via de PB wat vragen wil beantwoorden? Ik heb een aantal vragen met betrekking tot zowel volpension stallen als de uitloop/doe het zelf stallen…
Ik heb een eigen zaak dus kan mijn eigen werktijden bepalen. Ik werk meestal tot uur of 12/1, dan ga ik naar stal, zet alles buiten (45min werk!) en dan begin ik met rommelen, bakjes vullen, dekens opruimen, paarden binnen halen die ik moet doen, paarden rijden, naverzorgen, enz. Dan is het toch al gauw weer half 6. De paarden die nog buiten staan, haalt iemand anders dan binnen. S'ochtend gaan ze even in de molen. Ik probeer ze minimaal 2 maar liefst 3x per dag eruit te hebben.
Bedankt voor de PB's iedereen. We denken er nog steeds over na, als iemand nog ervaringen wil delen via t topic of pb sta ik daar graag voor open.
Waar komen jullie allemaal vandaan, hoelang reizen jullie erover om naar Wennekers komen? Wij komen uit almere en doen er zonder file 30 minuten over dit is waar we over twijfelen..
Oei dat is best wel een stukje, is ergens aan de noordkant van Amsterdam dan niet fijner voor jullie?? Zelf woon ik in Osdorp en doe ik er met fiets 30min en met ov 40min over. Maar ben niet zo vaak meer op stal, omdat mijn leasepaardje verkocht is.