Ik heb een pb van Linda (die vrouw waar ik Tsaakje voor reed) over Tsaakje en Ferumbras! Echt super leuk! Had niet verwacht dat zij me zou mailen omdat ik dacht dat ze me niet echt meer mocht....had namelijk vorig jaar ook al een mail naar de gestuurd met hoe het ging en toen kreeg ik nooit wat terug. Tsaakje staat idd in Duitsland op een heel mooi plekje in het bos! Ferumbras hebben ze toch aangehouden omdat ze erg benieuwd zijn hoe die uitgroeit. Schijnbaar is die erg groot (had ik ook al verwacht, was een bonk van een veulen!) Ik heb om een foto gevraagd, ben erg benieuwd hoe die eruit ziet! Ze vroeg me ook hoe het met me was, was ik nu deed en waar ik nu reed.....wie weeet zoekt ze momenteel weer iemand om te rijden ofzo..... hihi....nee zal wel niet Ben hier wel erg blij mee!!
Dat laatste zou ik maar niet vanuit gaan lin, denk dat je al blij mag zijn als je een keer mag komen kijken! Wel leuk dat je nu eindelijk weer iets over hem hoort en dat hij nog daar is! Hij moet nu toch 1.5 zijn? Ben ook wel benieuwd naar hoe hij er nu uit ziet!
Nee daar ga ik ook niet van uit hoor Maar zou het idd wel erg leuk vinden als ik hem weer een x kan zien. Hij staat nu in een koppel met nog 4 hengsten. Hij is nu idd 1.5 jaar!
Tof Fee! Weet niet of eht kan maar laat even weten welke paardjes je gereden hebt enzo Heel; veel plezier en dan zien Britt, Jeroen, Heidi, Simone en ik je gewoon 9 juli! Heb er onwijs veel zin in