Ik lees net in de P&S dat er nieuwe terreinhindernissen worden gebouwd bij het KNHS centrum! En dat wij daar met de instructieweken al gebruik van kunnen maken, leuk he?
Foto's zagen er leuk uit iig! Er is eind juli zelfs een wedstrijd voor de BB, B en L las ik.
Martien, dat komt wel goed joh! BP aan en gaan met die banaan haha
Ocrab
Geplaatst: 05-05-11 19:53
Pfffff.... eindelijk is het gelukt om als bokt-beginner mee te mogen kletsen met jullie
Ik had me op hyves al voorgesteld (tsja, ik zorgde ervoor dat de gemiddelde leeftijd flink omhoog ging ) Anyway, nog maar ff voor de volledigheid (en voor de niet-hyvers ): Ik ben Ellen, woon in Hazerswoude-Rijndijk (tussen Alphen en Leiden in). Ik ben (pas, hihihihihi) 44 en rijd al iets van 20 jaar voornamelijk dressuurmatig (waarvan de laatste 4 jaar een soort van fanatiek). Anderhalf jaar geleden heb ik Barco gekocht, een 4-jarige KWPNner die toen net een paar maanden zadelmak was. Ik probeer met deze spring-gefokte ruin te dressuren (hihihi B+2). Omdat Bar veel gevoel voor springen heeft en ik meer en meer springervaring krijg vind ik het steeds leuker om te doen. Ik heb nog nooit gecrossed maar dat lijkt me dan ook super gaaf om te doen! Barco is nu iets van 1.66 cm hoog. Zijn afstamming is Marlon x Numero Uno x Lux. Dit is mijn eerste keer op zomerinstructieweek (mijn thuisfront noemt het "ponykamp" hahahaha! Ach, tzt ben ik lachende derde: zij zitten dan thuis en heb ik lekker een weekje vrij ) . Ik heb er super veel zin in!
En, voor de volledigheid, ik kom trouwens ook al op zondag mijn paardje brengen en heb ook de bb geboekt .
Gaaf nieuwe crosshindernissen!! Ik doe eind juli mee met de cross in Ermelo
Sjel
Geplaatst: 06-05-11 08:19
Hoi Ellen, welkom! Leuk dat je ook mee komt kletsen hier op bokt. Ik ben Shelley, had mij ook al voorgesteld op hyves maar dan kun je er een boktnaam aan koppelen.
Gezellig dat je zondags ook al komt, vrij veel mensen in dit topic volgens mij? Wordt een gezellig diner bij de italiaan dus hihi.
Nou, ik moet mijzelf nu echt uit bed schoppen; laatste dagje werken! Daarna lekker anderhalve week vakantie, hoewel ik daar ook al heel veel leuke (paarden)dingen in gepland heb. Maandag de eerste crosstraining, dinsdag dressuurclinic van dhr. Goudsmid en woensdag mijn allereerste springwedstrijd! Brrr, ik ben nu al nerveus haha!
Succes met werken, Sjel! Meneer Goudsmit is leuk Lekker hoor, anderhalve week vrij. Ik ga de laatste week van mei naar Barcelona en ben daarna nog 5 dagen vrij
Sjel
Geplaatst: 06-05-11 08:29
Ja, ik ben ontzettend benieuwd naar wat hij te vertellen heeft. Ik heb namelijk echt een paar keer heel fijn gereden bij hem en geen winst gereden, dus ik ben heel benieuwd naar wat hij graag wil zien.
Lekker, ik ben ook wel toe aan een weekendje weg, maar ik moet nog even wachten. 17 juni ga ik met een vriendin en mijn zusje naar Krakau toe, om onder andere Auschwitz te bezoeken! Een bijzonder tripje gok ik dat dat wordt. Ga je met vriendlief naar Barca?
Marjan, ik twijfel ook om een BB rondje te doen! Eerst maar even afwachten hoe Maes het aanpakt en oefenen met de instructieweek hihi. Welke datum was de cross ook alweer, 26e ofzo?
Nu ben ik echt weg!
bvw
Geplaatst: 06-05-11 09:44
Sjel schreef:
Ik lees net in de P&S dat er nieuwe terreinhindernissen worden gebouwd bij het KNHS centrum! En dat wij daar met de instructieweken al gebruik van kunnen maken, leuk he?
erg leuk, helemaal omdat een maand later de officiele sgw is
Marjan, ze hebben mij net gebeld dat ik nog mag starten in Castenray, dus ik ga je morgen vast zien!! Ook ik wil wel in ermelo de cross rijden, toen ik informeerde was het nog niet duidelijk of het wel door ging, ivm de bouw van nieuwe hindernissen. Het werd ook wel tijd dat er iets nieuws kwam op ermelo.
Met mijn cross weekend vorig jaar heb ik gewoon mijn cross les laten zitten, omdat je alleen alle hindernissen ging rijden die ik al tien keer had gesprongen. Kwam goed uit toen ik 1 les moest af laten vallen voor de les van Tim Lips. Op zondag hadden ze een soort cross gebouwd met containers enz., dat was wel leuk.
Samantha en Marjan, allebei heel veel succes morgen gewenst! Ik mocht wat eerder uit werk, omdat het zo rustig was. Dus nu even paardrijden en dan met de voetjes omhoog en helemaal niets meer doen.
Da's nou wel weer een lekkere voorbereiding op mijn wedstrijd zondag: m'n paard sinds dinsdag op stal met hoefzweertje... Nog maar ff pappen en nathouden (letterlijk) en dan hopen dat hij er morgen ook helemaal klaar mee is :-d...
Heeft iemand nog goeie tips?
Hij liep vandaag niet meer kreupel aan de longe, dus ik hoop ook niet meer als ik er morgenmidddag nog ff opkruip voordat ik zondagmorgen om half negen (pffff en dat op moederdag) mijn eerste proef mag starten...
Doe Rox de groeten Sjel! Ocrab, geen ervaring ermee. Succes morgen, b proefje moet goedkomen toch?
Ik heb net mijn eerste training 'start to run' erop zitten. Het viel mij niet tegen ik wil volgend jaar mee doen met de estafette marathon van Rotterdam. Dat is 10 km.
Ik heb gister weer ns springles gehad, was lang geleden! En meteen Levi's eerste keer.. Ging super! Netjes alles in draf maar geen weigeringen of balkjes en zelfs een klein parcoursje gedaan! Dus ben helemaal trots!
Zo Mo, hardlopen... da's nog eens andere koek! Goed hoor... zou ik ook eens moeten gaan doen! Goed voor m'n conditie :-D
Ik hoop maar dat Barco vandaag ook niet kreupel loopt. Want het is volgens mij nog niet doorgebroken, maar kennelijk wel veel minder pijnlijk dan dinsdag. En tsja, op een of andere manier gaat Bar altijd anders lopen dan ik wil op 't moment dat iemand een proef gaat staan voorlezen... lekker hoor zo'n intelligent paard pffff - miss toch maar proefje uit mn hoofd rijden hihihihi Mja we gaan t zien
Leuk dat jullie al sgw rijden. Ga ik toch maar ff proberen bij jullie te spieken in Ermelo