Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:Wel goed dat je gewoon stopt lin. Maar idd wat Patries zegt, het is niet zo vreemd dat die klik er na zo'n korte tijd nog niet is. Als je er meer aandacht in had kunnen steken was het ook minder een probleem geweest dat de eigenaar er niks mee doet. Maargoed verstandige keuze.
Mijn 1e schooldag zit er ook weer op, me moeder kwam net ineens aanzetten dat ze perse wil dat ik morgen me PWS af heb maar dat is bijna onmogelijk. Dat meisje waar ik het mee zou doen zou nog allemaal informatie die ze had voor me uittypen die bij mijn hoofdstukken paste, ik heb het verhaal van die vrouw waar we geweest zijn helemaal uitgetypt, zou ze nog nalezen of ik dingen vergeten was, ook niet gedaan. Ze doet helemaal niks, ik kan niks met dr overleggen enzo :S Heb het al een paar keer tegen dr gezegt maar dat negeert ze gewoon.. Beetje irritant.
Suuskipje schreef:Maar linn...moest je toen niet met alle geweld een verzorgpaard? ik snap dat je geen klik hebt maar je wist van te voren dat je stages zou gaan krijgen enzo..