Dat is echt fijn! Ik haat het echt in de winter.. Met shansie moet ik buiten een rondje rijden en dat doe ik liever ook niet in t donker en Max wil ik liever ook niet in het donker over de weg naar de bak halen dus ik moet echt zomer! Zee'en van tijd heb ik dan!
Una
Geplaatst: 23-01-11 22:45
Zoo ik meld me ook weer, ben net terug van een visstickparty! Rijden ging dit weekend niet zo lekker, gisteren waren we in de buitenbak vol blubber en steeds als ze wou loslaten reden we door een dieper stuk (aaaagh! ) En vandaag ging ze alleen maar hangen in de mond, en dan wou ze ook nog over de bakrand springen in de binnenbak! Aaagh soms word ik dan echt een beetje hopeloos van haar...
Hmm ga ik deze week proberen! komt ook goed uit met tijd enzo haha
Een visstickparty moet voorstellen dat je met een groep mensen allemaal vissticks eet, een stuk of 100 En dat is dan supergezellig En de volgende keer wordt het een mini-pizzaparty haha
Ik ben me toch fit bezig geweest net! Om 6 uur ging me wekker, en om half 7 zat ik met mn zus in de auto op naar het zwembad van 7 tot 8 baantjes gezwommen, en daarna lekker 18 min onder de zonnebank . niet dat je er wat van ziet, maar je kan wel ff lekker 18 min uitrusten van het zwemmen
maar moet nu aan school werken.. en heb niet zo'n zin.