Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:xan schreef:Ja hoor, dat blijf ik ook gewoon doen???? ik weet van niets, en als ik No ff los wil laten en die bak is vrij, denk ik toch
echt dat ik dat ga doen hoor. Ik blijf er uiteraard wel even bij staan.
Gewoon even een kwartiertje los in die bak, dat is genoeg. Anders staat hij zich
toch maar te vervelen.. Ik hoorde dat er ook al gelongeerd wordt in de nieuwe bak...en dat was eigenlijk ook verboden!

meelen schreef:Ik had dan toch wel ff de politie gebeld. Twe uur 's nachts........zijn ze nou helemaal van de pot gerukt.
winnitou schreef:meelen schreef:Ik had dan toch wel ff de politie gebeld. Twe uur 's nachts........zijn ze nou helemaal van de pot gerukt.
oh dacht dat het weer aan mij lag en dat ik een oude zeur was.
Wat doet de politie in zo'n geval ook geen reet waarschijnlijk....
ga wel weer contact opnemen (schriftelijk) met de woning bouw. kunnen ze toevoegen aan het dossier. Om 3 uur was het nog aan de gang maar ben daarna in slaap gevallen, weet niet tot hoelaat het is doorgegaan.
smuidra schreef:winnitou schreef:oh dacht dat het weer aan mij lag en dat ik een oude zeur was.
Wat doet de politie in zo'n geval ook geen reet waarschijnlijk....
ga wel weer contact opnemen (schriftelijk) met de woning bouw. kunnen ze toevoegen aan het dossier. Om 3 uur was het nog aan de gang maar ben daarna in slaap gevallen, weet niet tot hoelaat het is doorgegaan.
Wat verschrikkelijk.....ze houden totaal geen rekening met je...
winnitou schreef:ga zo met Rowan naar het Zaantheater. Eerst een workshop zelfportet tekenen (doet Rowan aan mee) en daarna de theatervoorstelling Titus (zoon van Rembrandt) van Ilja vd Pauw.
Ben benieuwd, wel gezellig met zoonlief op stap gaan.
Iedereen een fijne middag gewenst!
winnitou schreef:ga zo met Rowan naar het Zaantheater. Eerst een workshop zelfportet tekenen (doet Rowan aan mee) en daarna de theatervoorstelling Titus (zoon van Rembrandt) van Ilja vd Pauw.
Shenavallie schreef:@ Nicole: Je kind zag er mooi uit na de knip- en scheerbeurt van Nanda!Ze had het erg netjes gedaan!
,Ze zal er zelf en ik ook veel profijt van hebben dat ze niet zo kletsnat meer is na het rijden.Losrijden met een dekentje en uitstappen en lekker dekentje weer om op stal.Lang getwijfeld maar het duurde veels te lang voor ze droog was. Shenavallie schreef:winnitou schreef:ga zo met Rowan naar het Zaantheater. Eerst een workshop zelfportet tekenen (doet Rowan aan mee) en daarna de theatervoorstelling Titus (zoon van Rembrandt) van Ilja vd Pauw.
Wat leuk! Geniet ervan!