Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

? 

?

Maar das pas over een tijdje, als ik weer cent'n heb. Ik zoek namelijk echt nog een paar leuke hakken voor idd onder jurkjes, niet al te hoog maar ook niet van die flauwe hakjes
Ik hoef alleen niks van een grote naam want ik heb daar geen geld voor
Sabinee__ schreef:Flevolander schreef:Doe je een spoedcursus ofzo?
Of eerst op het afgesloten oefen terrein .. Dat ga ik ook 2 dagen doen namelijk straks.
!
)Kirsten_S schreef:jaaa dat deed ik nu ook, bij de vvc! Ging best goed eigenlijk haha !
ga niet bij hun verder lessen denk ik, die auto's zijn een beetje verrot gereden hahah
dus moet effe een goede vinden!
)
Kirsten_D schreef:Kirsten_S schreef:jaaa dat deed ik nu ook, bij de vvc! Ging best goed eigenlijk haha !
ga niet bij hun verder lessen denk ik, die auto's zijn een beetje verrot gereden hahah
dus moet effe een goede vinden!
rijschool zelf heeft andere auto's..![]()
Mijn lesauto was gewoon een volkswagen golf(super fijne auto)
Sabinee__ schreef:Even op in te gaan op je onderschrift.. Bij Ranzijn geven ze nu grote kortingen op konijnenhokken, tot wel 20% dacht ik .
Je kan daar altijd even gaan kijken, toch ?
.
?Sabinee__ schreef:Had nog wat verzorgpaardjes gevonden voor de liefhebbers.
Bijrijder gezocht voor mooie fries in Almere Hout Iets voor Noorie?
Almere hout is echt een takke eind, fries is een beetje schraal zeg..
Mooie arabische volbloed zoekt een ervaren bijrijder. Volgens mij daar waar Pascalle en Gina ook staan of niet ?
Uhh niet dat ik weet hahah, Wel een mooi beesie
Bijrijdster voor Parelli paard gezocht bij een boer in Almere En deze lijkt mij echt supervet!
Jaa wel super als je daar echt veel mee bezig bent, maar 7 dagen in de week![]()