mistid schreef:Ik ook, ik hoop dat Marcelle er weer is!
Marcelle?

Ik wil dat Jean Rene er weer is

@ DB; dat gevoel had ik vorig jaar ook, maar als je daar bent is het meteen super gezellig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Marloes schreef:mistid schreef:Ik ook, ik hoop dat Marcelle er weer is!
Marcelle?
Ik wil dat Jean Rene er weer is![]()
@ DB; dat gevoel had ik vorig jaar ook, maar als je daar bent is het meteen super gezelligen al snel leer je alles en is het alsof je er al jaaaren bent geweest!
riannhuh schreef:xShanty schreef:Ik kreeg die van mij ook pas op mijn 14e, bijna 15. Daarvoor reed ik wel 3x per week, 2x les en 1x zelf, heb toen nog dekhengstje van de manege mogen rijden, geweldig beest (en helemaal voor mezelf samen met vrindin van me, omdat ik graag wilde dat hij meer ging lopen), helaas is die augustus 2008 ook overleden, hij was al 20 en heeft 'ongelukje' gehad.
Heb van 2005 tot 2007 ook geweldig ruintje gereden, geweldig eenkennig beest, maar ik kon er mee lezen en schrijven, die is helaas toen overleden op strandrit.. Heb ook nog paardje van zijn dochter tijdje gereden, en nog arabiertje opgebouwt toen.
had het daar best goed als manegeklant(alleen jammer dat het als pensionklant zo tegen viel)
Was in ieder geval stukken beter dan waar ik daarvoor reed, dat begon meer op een handelstal te lijken, dan kon ik eindelijk iets met zo'n beestje, en dan was die weer weg.
he bah... op een strandrit nog wel... zat je er toen op?