Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:11

marjolijn81 schreef:
nee maar san, kim en ik hebben ook samen een paard en thomas en thirza ook, zo kan iedereen mee!

idd tis wel niet ideaal en de manege is ook niet echt bepaald 5 sterren maar ik heb er altijd wel leuke ritten gehad en je mag zelf op pad! De pony's en paarden zijn allemaal van die rauwdauw dingen maar daardoor echt super bomproef!
En tegenover de manege is een groot parkeerterrein waar de trailers kunnen staan, ik weet in iedergeval de weg in de duinen...naar het strand moeten we ff goed navragen (ik heb het strand nog nooit kunnen vinden daar :oo, maar dat ligt aan mij hhahaha) het schijnt heel makkelijk te zijn, als jullie dit willen doen natuurlijk...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:15

San1978 schreef:
:D :o Lief !!

Ik vrees alleen dat ik toch ècht uit zo'n postzegel stuiter !!

san ik heb laatst ook weer op een veelzijdigheidszadel gezeten en moet zeggen dat het snel went...tis alleen wel raadzaam om hoge laarzen of chaps aan te hebben ;)

marjolijn81

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:16

ik ben helemaal voor rien...ik ben ondertussen ivo aan het pushen voor een 1 dagje e achter b! en zijn vader aan het vragen voor de auto!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:21

Welke manege hebben jullie op het oog? Volgens mij heeft manege Noot ook westernaangereden paarden, is dat niks?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:32

San1978 schreef:
Welke manege hebben jullie op het oog? Volgens mij heeft manege Noot ook westernaangereden paarden, is dat niks?

ziet er wel goed uit.....en western bereden poowns. Denk alleen wel dat we begeleiding meekrijgen daar...op zich niet heel erg als maar geen suf persoon is (helaas te veel meegemaakt) en de prijs is ook goed, waarschijnlijk zien de stallen en leefomstandigheden er beter uit dan bij manege heemskerk...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:34

plus deze is aangesloten bij het fnrs etc..niet dat dat altijd wat zeg: lees manege de delft haha...maar goed

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:37

Oh echt? Dan kan ik de rit laten aftekenen in mijn ruiterpaspoort van de FNRS, gebruik ik die ook weer eens...... dus..... :roll: Kijk maar even weten of het lukt maar mocht het nou niet kunnen dan wil ik niet de hele groep ophouden hoor, dan moeten jullie lekker naar Heemskerk gaan!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:38

Ps. vriendje van mij is trouwens vrachtwagenchauffeur en die zou ons evt. kunnen brengen (als ik hem even lief aankijk).

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:39

San1978 schreef:
Oh echt? Dan kan ik de rit laten aftekenen in mijn ruiterpaspoort van de FNRS, gebruik ik die ook weer eens...... dus..... :roll: Kijk maar even weten of het lukt maar mocht het nou niet kunnen dan wil ik niet de hele groep ophouden hoor, dan moeten jullie lekker naar Heemskerk gaan!

nee dat doe je niet hoor, kim en thirza/thomas willen denk ik ook wel meerijden en misschien wel meer (nita, lara, afke en wie ik nog vergeten ben)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:52

*\o/* Keb er zin in :D !

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:19

San1978 schreef:
*\o/* Keb er zin in :D !

en dat wil ik horen!!! hihi :D ;) *\o/*

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:55

check de pennystarnmeerhyves and spread the word!! ;)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 16:14

Ik heb Afke net ook meegevraagd, wacht nog even op antwoord!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:42

Leuk die vaccinatieverhalen, ik heb nu net een lamme arm door Hep A + B prik. :=

Ik had een goed ideeee ik had een goed ideeeee *\o/*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:06

Mag ik ook even een tip geven? Madepolder biedt buitenritten aan op paarden van hun manege. Tenminste, dat was in het verleden zo. Degenen die een eigen paard hebben kunnen die meenemen, en degenen die dat niet aandurven, op een paard van daar?

Er is al een keer eerder een buitenrit vanuit stal daar georganiseerd. Ik zou het even aan Eef vragen...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 07:49

Thanks Trudy!

Morning all! Gisteravond toen ik terug kwam van de les stapte Beer en ik over de verlaten parkeerplaats. Onze schaduwen rekte zich in het licht van de lantaarnpaal uit toen ik ineens iets hoorde "pssst". Ik keek om mij heen en Beer keek mee, maar er was niets te zien. Toen hoorde ik het weer "pssst!", dit keer dwingender. Ik keek waar het geluid vandaan kwam en pas toen zag ik het! Achter de containerboxen stond een onguur figuur half verborgen in het donker. Toen ik goed keek leek dit ongure figuur verdacht veel op ene T uit S, maar dat kan ik mis hebben. Het ongure figuur wenkte me. Beer liep er behoedzaam op zijn tenen naar toe, want ja Beer weet ook heus wel dat je in dit soort situaties geen slapende paarden wakker moet maken. Toen wij dichterbij waren genaderd keek het ongure figuur zenuwachtig om zich heen en sprak: " ik heb nieuws voor je. Wat je er mee doet is aan jou, maar luister goed, ik zeg het maar één keer." Beer en ik keken elkaar verwachtingsvol aan en luisterde. "Ik heb zojuist uit zéér betrouwbare bron vernomen dat er een binnenbox vrij is in de stal waar Grace en Billy Jean ook staan omdat het paard van P en S daar niet te houden was. Let wel, dit nieuws is nog geen 5 min. oud, het paard van P en S is daar nèt weggehaald dus doe er je voordeel mee." Beer en ik keken elkaar aan en dachten even na, een binnenbox zou heerlijk zijn, lekker ruim. Toen we weer omkeken was het ongure figuur verdwenen in de nacht en was er niets meer wat herinnerde aan hetgeen wat zojuist had plaatsgevonden. Gauw liepen we op een drafje terug naar de box om Eef een sms te sturen over de binnenbox en wat bleek? In 5 min. tijd waren wij de 3de smsers al...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 07:55

Haha ja die boxen daar zijn erg populair! Maar waar staat Gentle nu dan? :o?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 07:57

hahaha! Ik wilde daar ook staan met mijn nieuwboren ruin! Gezellig naast bailey! :)

Maar wie is nu de winnaar?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:11

Geen idee, volgens mij staat Gentle nu gewoon weer buiten en gaat Eef even rustig bedenken welk paard het beste naar binnen kan. We wachten het maar even af.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:16

haha wat een verhaal san, geweldig!!! mogen wij ook stemmen wie er komt ;-)

Ja ik hoorde dat gentle niet echt een succes was...ach is misschien ook gewoon meer een buitenpaardje...

hoe is het met je nieuwboren ruin es? helemaal het mannetje ;-)
Maar huh je staat toch al binnen? of ben ik weer in de war?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:17

Miss_Montana schreef:
Haha ja die boxen daar zijn erg populair! Maar waar staat Gentle nu dan? :o?

ik heb uit betrouwbare bron ene kh te wz vernomen dat ze gewoon weer buiten staat?

maarreee is het geen goed om gezellig beeb en whis samen in de stal binnen te zetten, lekker knusjes!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:23

Ik sta al binnen ja, maar heb altijd al graag daar gewild want daar kan die lekker neuzen met bailey! En bij mij staat ie in een dichte box...

Morris is mager! hij moet weer even aansterken!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:26

ahaaa nu maar hopen dat bailey dat ook leuk vindt..
ow zo dichte box..ikke snappen. Ja dat zou billy ook wel leuk vinden maar haar buren denk ik niet hihi, hapje hier hapje daar :D ach ja ze moet toch even dat kill bill imago hoog houden!

maarrr...waar is jill dan?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:38

in de stal bij eef, naast tess....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:05

Oh ik wil die stal ik wil die stal! :P

O:)

*Relluh*