Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zei dat me moeder al een tijdje niet kan werken ivm de hernia dat ze geopereerd moet worden, begint ze over het trouwfeest van hun opa en oma. Op een donderdag in oct, ik was ook uit genodigt dus ik zeg ik kan denk ik geen vrij nemen denk niet dat mijn moeder kan werken. Ja zegt ze maar het is heel belangrijk en ik zeg het nu vroeg genoeg, met andere woorden regel maar wat anders of doe de tent maar dicht.
ik word daar zo kwaad van, ongelovelijk
. 92smartie92 schreef:Whahahahaha! Ik was Vrijdag met Tjumme naar de rendieren en kamelen enzo geweest in Doornspijk, moesten gevoerd worden.Ik vond ze doodeng!
Die kameel knorren jonge, moest ik hem ophalen, en ik was bang dat de lama's gingen tuffen.
Lilian__ schreef:92smartie92 schreef:Whahahahaha! Ik was Vrijdag met Tjumme naar de rendieren en kamelen enzo geweest in Doornspijk, moesten gevoerd worden.Ik vond ze doodeng!
Die kameel knorren jonge, moest ik hem ophalen, en ik was bang dat de lama's gingen tuffen.
Waarom moeten jullie die voeren? En waarom staan die op de zandverstuiving?? Wij kwamen ze pas tegen tijdens een buitenrit, wij dachten ook wat moeten die dingen in vredensnaam op een zandverstuiving.
Ach, waarom niet.
Ze hebben een stukje bos met zandverstuiving gekregen, dus nu lopen ze half op de zandverstuiving. 

volgende keer ga ik wel mee. Dan ken ik de mensen ook wat beter 
Ik weet niet hoe ze heet maar die eigenaar daar van even mee staan banketstaaf. Die was er mee bezig en die bonte floepte steeds onder het draad door
__Nathalie__ schreef:wat is die bonte van die 2 shetjes een draak zegIk weet niet hoe ze heet maar die eigenaar daar van even mee staan banketstaaf. Die was er mee bezig en die bonte floepte steeds onder het draad door
![]()
net als die kleine die bij zida in de wei staat, die vliegt ook onder het draad door die stond bij de buren in de wei
Lilian__ schreef:__Nathalie__ schreef:wat is die bonte van die 2 shetjes een draak zegIk weet niet hoe ze heet maar die eigenaar daar van even mee staan banketstaaf. Die was er mee bezig en die bonte floepte steeds onder het draad door
![]()
net als die kleine die bij zida in de wei staat, die vliegt ook onder het draad door die stond bij de buren in de wei
Ingrid.
en dan stond ie er in draait ze om staat ie er al weer buiten
Alleen met hoofdstel om doen ging ik een halve bak achteruit lopend mee die wou ze niet in vandaag

vond haar al wel goed opgeknapt
die had ook gezien hoe mager ze aan kwam.