Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:meelen schreef:Ik geef haar wel gelijk, maar dan vind ik het toch vreemd dat de routeplanner je over het spoor stuurt. (als ik het juiste adres intik)
En ik zie nu dat de routeplanner het fout heeft. (de sukkels)
Want Epplejeck kijkt uit op de snelweg en niet op het spoor.
SANDRA JE HEBT GEWONNEN.
en tot morgen. meelen schreef:meelen schreef:Ik geef haar wel gelijk, maar dan vind ik het toch vreemd dat de routeplanner je over het spoor stuurt. (als ik het juiste adres intik)
En ik zie nu dat de routeplanner het fout heeft. (de sukkels)
Want Epplejeck kijkt uit op de snelweg en niet op het spoor.
SANDRA JE HEBT GEWONNEN.
mntj schreef:Ja.wij hebben volgende week ook 10 min gesprekken. worden er waarschijnlijk even 20.
voordat zo'n onderzoek eidelijk gebeurd ben je al ruim een jaar verder. hier heeft ze zo'n knauw van gekregen. heel onzeker.
en ook zo verschillend. begrijpend lezen staat ze op B niveua en dat is best goed.terwijl andere lees delen weer heel laag zijn.
welke groep zit lars.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:Ja.wij hebben volgende week ook 10 min gesprekken. worden er waarschijnlijk even 20.
voordat zo'n onderzoek eidelijk gebeurd ben je al ruim een jaar verder. hier heeft ze zo'n knauw van gekregen. heel onzeker.
en ook zo verschillend. begrijpend lezen staat ze op B niveua en dat is best goed.terwijl andere lees delen weer heel laag zijn.
welke groep zit lars.
Lars zit in groep 6 en Meelen ik ben 37 Lars word 10.Valt wel mee toch?